Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sperma itsetyydytyksessä?

Vierailija
09.02.2014 |

Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.

Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?

-utelias vaimo

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menee sitten jouluostoksille ,. Maksamattomat ELATUSMAKSUT eikö niin. Osta edes kerran lapsillesi sukat ja  lapaset. 

Vierailija
182/227 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tuoksuviin pikkareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankin vanhaan Hippoon tyhjennän pussit nykyään. 

Kutsun Hippoa nykyään Spermapankiksi. 

Vierailija
184/227 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään tyhjiin virvoitusjuomapulloihin ja käytän sitten leikeissä.

-Jussi

Vierailija
185/227 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet ruikkii seksileluihin .  Kysy seksikaupasta .  Tai Thai hierojan suuhun. 

Leluissa kuten fleshlightissa on se hyvä puoli, että voi keskittyä 100% olennaiseen myös laukeamisen hetkellä. Paperiin kun tähtäilet, niin vaatii huomiota jos haluaa varmistua ettei sotke ylimääräisiä paikkoja. On vaikutettavissa paljonkin siihen kuinka siistiksi tai sotkuisaksi lopputulos muodostuu.

Vierailija
186/227 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen. Siitä hieron dildoon ja sitten dildo perseeseen.

Vierailija
187/227 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomiin. Hieron terskani liukkaaksi liman avulla ja vedän kondomin kalun päälle. Sitten hinkkaan liukasta kondomia terskaa vasten niin kauan, että saan siemensyöksyn. Siistiä kun saa ruikittua koko satsin kondomiin. Sitten vain kondomin huuhtelu ja samaa kondomia voi käyttää useita kertoja.

Vierailija
188/227 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhaslääkkeiden vaikutuksesta ei minnekään. Ampuu sisäänpäin ja tulee seuraavan kusilastin mukana. Siistiä yhdynnässäkin, eikä suikkarissa ammu kitalakea täyteen.

Vierailija
189/227 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon teinityttären isoille rinnoille, ei anna pesää mutta joskus imee. Yleensä runkkaan seisaalta ja tyttö on polvillaan rinnat ulokona..

Vierailija
190/227 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankin vanhaan Hippoon tyhjennän pussit nykyään. 

Kutsun Hippoa nykyään Spermapankiksi. 

Kiitos vinkistä. Tämä kannattaisi julkaista myös Niksi- Pirkassa.

Vierailija
191/227 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

panen itseäni omaan peppuun

Vierailija
192/227 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kerro, joten hänellä se lienee naapurin rouvan pikkarit.

Vierailija
193/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperiin tai kondomin.

Vierailija
194/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina kun runkkaan kotona, niin vaimon sukkahousuihin. Hän kyllä tietää minun pitävän sukkahousuihin runkkaamisesta, koska välillä tehdään sitä yhdessä. Sukkahousut on vedetty kullin päälle ja vaimo runkkaa minua ja yleensä saan parhaat orgasmit niin. Joskus hän taas katsoo minua, kun minä itse runkkaan sukkahousuihin tai runkkaan sitten niin, että sukkahousut ovat hänellä päällä ja tulen hänen jaloilleen. Näin kesälläkin pyykkikorissa on aina ainakin yhdet käytetyt sukkahousut, kun aina ensin haistelen niitä haaroista ja tunnen vaimon miedon pimpin tuoksun, koska hän pitää aina pikkuhousuja, niin sukkahousut ei tuoksu kovin voimakkaasti. Ei tarvitse miettiä, että roiskiiko spermaa jonnekin, vaan siellä se on aina sukassa sisällä ja pyykin jälkeen ovat taas puhtaana seuraavaan käyttöön. Onko muita naisia, jotka suhtautuvat näin positiivisesti sukkahousuihin tai johonkin muuhun vastekappaleeseen runkkailuun?

M51

Vierailija
195/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon siskon teinityttären isoille rinnoille, ei anna pesää mutta joskus imee. Yleensä runkkaan seisaalta ja tyttö on polvillaan rinnat ulokona..

Mä taas naapurin teinitytön rinnoille. Aluksi tyttö runkkaa hieman, sitten runkkaan itse loppuun ja lauikean rajusti.

Vierailija
196/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä aikanaan jaettiin kaikille yöasuiksi kauniin roosanväriset runkkupuvut, jotka olivat monilla sepalusalueelta kovettuneet, kun lopulta pääsi varusvaihtoon.

Vierailija
197/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinälle ja sen jälkeen tapettihommiin

Vierailija
198/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvulla Raahessa, ollessamme yläasteella, rinnakkaisluokalla oli yks kaveri, joka keräsi kaikki runkkaamansa spermat tyhjään lasipulloon, jota hän säilytti kirjahyllyssään. Joskus hän esitteli tätä pulloa kavereilleen.

Vierailija
199/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikollina runkkasin usein käsityölehtiä tutkien nojatuolissa ja ruikin spermani vapaasti laminaattilattialle, josta norjanhirvikoiramme sen sitten heti tarkasti nuoli.

Meillä oli yhteinen huone pikkuveljeni kanssa ja myös hän alkoi aina runkata omalla puolellaan huonetta nähtyään mitä puuhaan, kuhan hän oli ensin käynyt lainaamassa käsityölehden minulta. Koiramme odotti sitten keskellä huonetta pitäen meitä silmällä ja arvaillen kummalta puolelta roiskuu ensin. Yleensä pikkuveljeni oli nopeampi, mutta joskus koirulimme joutui ristituleen.

Vierailija
200/227 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas naapurin teinitytön rinnoille. Aluksi tyttö runkkaa hieman, sitten runkkaan itse loppuun ja lauikean rajusti.

Eikö se ota sulta suuhun ollenkaan? Sun täytyy pitää sitä paremmin niin se alkaa kohta oikein vaatia!

Muistan kouluajoilta miten mä aina ohimennen puristelin naapurin nuoren tyttären tissejä ja persettä. Se aristeli sitä ensin mutta hymyili ja alkoi ihan "sattumalta" ilmestyä pihalle kun se näki mun olevan ulkona ja tuli juttelemaan. Kun mä varovasti halasin ja suukottelin sitä se alkoi painautua mua vastaan ja hymyili. 

Mä suutelin sitä kanssa vaikka mä en ole ennen suudellut ketään ja se vastasi ujosti. Tuntuu jotenkin ihan vtun väärältä mutta samalla vtun kiihottavalta antaa teini-iässä viisi vuotta nuoremmalle tytölle kielaria käsi sen kuumissa haaroissa ja puristella sen pieniä tissejä samalla kun se puristeli mun farkunlahkeessa kivikovana seisovaa kullia ja hymyili mulle naama ihan punaisena. Me jatkettiin kiehnäämistä ja tyttö puristeli mun kullia kunnes mitään ei enää mahtanut vaan multa pääsi spermat suurina ruiskauksina punttiin ja mun vaaleissa farkuissa näkyi selvästi märkä juova vasemmassa puntissa polveen asti. Tyttö katseli sitä ensin ihmeissään ja sitten iloisena kikattaen. 

Seuraavalla tapaamiskerralla mä opetin sen runkkaamaan mun kullia ja siitä se sitten lähti, mutta meidän piti vehdata aina ulkona kun kummankaan kotiin ei voitu mennä..    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme