Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sperma itsetyydytyksessä?

Vierailija
09.02.2014 |

Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.

Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?

-utelias vaimo

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä runkkaan 4-8 kertaa. Aina muiden lähtiessä tupakille vatkaan tattiani. Tämä on hyvin yleistä miesvaltasilla työpaikoilla. 

Vierailija
22/173 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperiin ja siitä vessanpönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:03"]

Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.

Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?

-utelias vaimo

[/quote]Ollappa nainen, ei olisi noita sperma ongelmia, voisi runkata missä ja koska vaan....

Vierailija
24/173 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:45"]

-utelias vaimo

[/quote]Ollappa nainen, ei olisi noita sperma ongelmia, voisi runkata missä ja koska vaan....

[/quote]

Mut ei se oo kivaa olla pillu märkänä, käyn itse aina mahdollisuuksien mukaan alapesulla tai ainakin pyyhin paperiin ns. "kiimalimat".

Vierailija
25/173 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:45"]

-utelias vaimo

[/quote]

Mut ei se oo kivaa olla pillu märkänä, käyn itse aina mahdollisuuksien mukaan alapesulla tai ainakin pyyhin paperiin ns. "kiimalimat".

[/quote]no hyvä, mutta on se kuitenkin helpompaa saada huomaamaton orgasmi vain limojen kanssa kuin litratolkulla spermaa :)

Vierailija
26/173 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikin vaimoni likaisiin pikkuhousihin, joita yleensä nuuhkin ennen runkkausta.Ne tuoksuvat niin kiihottavilta.

Vierailija
27/173 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopilluun on siisti tulla. Pykkiin menevä paita on ihan hyvä. Sotken myös pyjamani ja lakanat ilman isompia tunnontuskia. Jos runkkaan alasti nukkumaanmennessä, jätän spermat mahalle ja nukahdan.

Tekopillu on huonoin noista, sieltä valuu ulos kaikki,

Vierailija
28/173 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vessapaperiin joka lentää sitten pönttöön, tai sitten toiseen käteen josta imaisen suuhun. Aika monesti ruiskin myös lattialle ja siitten pyyhin lattian. Joskus teininä laskin sukkiin jotaka oli menossa pesuun. Ulkona ruikin tietty maahan. 

Vierailija
29/173 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä runkatessa ruikin vinyyli hanskaan , ovat paljon halvempia kun kortsut mutta tuntuu ihan samalta.

Vierailija
30/173 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkusukka on aika tavallinen, jos se ei ole kerennyt kuivumaan niin paperille ja wc pönttöön.

Vierailija
31/173 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mutsi laittanut käsipyyhkeen hyllylle ja sano, et siihen. Vaihtaa sen ku lakanatki. Timppa,

Vierailija
32/173 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsa, vatsa, rintakehä, naama tai takana oleva seinä. Riippuu ihan siitä kauanko aikaa edellisestä laukeamisesta. Joskus tullut spontaanit repeämiset, kun lentää kunnon lasti omalle naamalle. :D

Vierailija
33/173 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, tämäpäs oli hauska ketju.

itse runkkaan keskimäärin 2 kert viikossa. Yleensä runkkaa suikussa ollessa, joten viemäriinhän ne valahtaa. Toisinaan isossa kiimassa vedän soosit takaisin kiertoon, eli "juon" ne.

Kolmas tyypillinen on runkata kortsulla, joten se on sellainen sisäsiisti versio.

Vierailija
34/173 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsarakkoon.

Vierailija
35/173 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mutsi laittanut käsipyyhkeen hyllylle ja sano, et siihen. Vaihtaa sen ku lakanatki. Timppa,

minulla oli teininä sama. Silloin se tuntui todella nololta. Oli vain erikoista että oma äiti tietää että teini runkkaa.

Vierailija
36/173 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin pyykkikorista useampi alkkari päällekäin ja laukean niihin. Paras nautinto mutta ikävä siivo.

Vierailija
37/173 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenet ruiskuaa talouspeperille: elikkä kun olen sohvalla selällään, niin vatsani päällä on useita, useita arkkeja kyseistä paperia, joskus jopa kolmin kerroin, koska siementä saattaa roiskahtaa jopa puoli kahikupillista. Naisen läheisyys tulee sitä kautta, että pöydälläni on tietokone, jonka tauluun olen valinnut vaikkapa ,(Katherine Zeta-Jones kasvokuvan), jota sitten runkatessa katselen. Ja orkku saattaa tulla jopa puolessa minuutissa, koska tuo kaunis nainen kiihottaa niin hurjan paljon. Tänäänkin olen jo lauennut yhden kerran, ja tällä kertaa katselin Donna Loganin kasvokuvaa, ja siemenet roiskahti alle kahden minuutin.

Vierailija
38/173 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkujarrulla mennään. Helppoa ja siistiä.

Vierailija
39/173 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisia Kiinasta ostettuja terskan päälle vedettäviä euron kestosilikonikuppeja. Kai ne jotain jatkoja ovat, mutta oman ison klunssin päälle saa tosissaan venytellä. Mutta sen jälkeen runkkaus on siistiä hommaa, ei mällit lentele minne sattuu.

Tiukkuudesta johtuen hyvin mällit pysyvät sisällä kalun pehmetessä, voi hyvin nauttia rennosta after wank -olosta:) Sitten vain kylpparissä kupin tyhjennys ja pesu. Tai oikein kiimaisessa tilassa hörppy kupista!

Vierailija
40/173 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla todella ylpeä äidistäsi, kun hän huolehtii noinkin hyvin puhtaudestasi, eikä tuossa ole sinulla yhtään mitään hävettävää.

Ja tokihan ne äidit tietävät että sitä itsetyydytystä harrastetaan, eikä se mikään salaisuus ole.

Paljon mukavampi varmaan sinustakin on ruiskia spermat äitisi laittamaan käsipyyhkeeseen kuin että ruiskisit ne lakanoillesi ja sitten vielä nukkuisit niissä sperman kastelemissa / kuivuttuaan kovettamissa lakanoissasi.

Minustakin olisi ollut todella mukavaa jos minunkin äitini olisi laittanut minulle käsipyyhkeen ja sanonut  " että siihen " .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän