Ihastunut mieheen kenelle ei voi kertoa!
Mitä teen? Suorastaan himoitsen häntä. Tätä on jatkunut kohta 2 vuotta.
Hetken huumasta ei ole kyse.
Tunne on molemminpuolinen - kai? Kai sanon siksi että välillä tuo mies ottaa etäisyyttä, välillä taas tulee lähelle ja laittaa viestiä ym. Eli välillä tuntuu että on kiinnostunut mutta ei tee mitään koska.... no, syy selviää alla.
En voi tehdä mitään kolmesta syystä:
1. Hän on esimieheni - jos tunne ei ole molemminpuolinen, saanko potkut jollain verukkeella?
2. Hän on varattu - en mene sössimään kenenkään parisuhteen väliin
3. Itse olen varattu - mulla on hyvä mies!
Miksi tämä jatkuu vaan, miksi en ole tyytyväinen siihen mitä mulla on, miksi haikailen toista.
Mulla on oman miehen kanssa hauskaa, mutta tuo ihastukseni saa mut nauramaan niin kuin ei kukaan.
Pystymme keskustelemaan kaikesta ja meillä on hauskaa yhdessä.
Haluaisin tietää miten tästä tunteesta pääsee eroon, olen yrittänyt jo pitkään.
Kommentit (22)
No nauti siitä, että sulla on hänen kanssaan kivaa. Ei kai kaikkien kanssa ole pakko päätyä vaakamamboa harrastamaan.
Se toinenkin mies piereskelee ja röyhtäilee. Se rapsuttelee pallejaan. Se juo lauantaisin ja haisee sunnuntaina vanhalle viinalle. Se ärähtelee ja tiuskii välillä.
Rehellinen vastaus kirjoitti:
Äh, otat vaan siitä potkua omaan parisuhteeseesi. Käytöt sen kaiken ylimääräisen energian ja kipinän omaan Kumppaniis. Kokemuksesta, 20v parisuhde ja ties kuin monta kerta oon ihastunut milloin mihinkin. Viimeset viis vuotta samaan tyyppiin, ja nyt yhtäkkiä taas johonkin ihan uuteen. En ikinä KOSKAAN tekis mitään, mutta näitä tulee ja menee.
Joo moni varmaan kivittää, mutta keneltäkään se ei ole pois, lopulta aina se oma parisuhde voittaa kaikki salaiset päiväunet.
Mä olen sulle niin kade. Haaveilen siitä, että voisin purkaa tuollaiset tuntemukset omaan parisuhteeseen, mutta kun mies ei enää ole lainkaan kiinnostunut fyysisestä kanssakäymisestä kanssani. Nyt olen sitten painanut hulluna juoksulenkkiä ja muuta fyysisesti rasittavaa, koska johonkin tämä ihastumisen tuoma ylimääräinen energia on purettava. Ohis
Miksi naiset ihastuvat töissä "korkeampiarvoiseen" mieheen?
Miksi naiset ihastuvat töissä parempipalkkaiseen mieheen?
Miksi aina näin päin?
Onko Ap kyse siitä, ettäs hän on esimiehesi ja siksi sinua Ylempänä? Mitä näet omassa ukossa?
Melkein samat sanat sun kanssa. Ei vaan ole esimies, eikä kovin usein nähdä. Stressaava tilanne. Pää räjähtää kohta tämän asian kanssa.
Miten tästä pääsee eroon? Tästä tunteesta? Kannattaako vaan tunnustaa, sitten jos saa potkut ym. niin siinähän sitä sitten pääsee samalla eroon - kaikesta.
Voi epätoivo!
Ap
Niin. Kidutustahan tällainen ihastuminen on, kun ei voi tehdä asialle mitään. Omalta osaltani toivon, että pikkuhiljaa alkais helpottaa. Tällä hetkellä vaan tuntuu menevän pahemmaksi koko ajan.
Jotenkin yritän hakea lohtua siitä ajatuksesta, että on joskus aiemmin ollut tulenpalavasti rakastunut johonkin henkilöön, joka ei enää aiheuta muuta kuin nostalgisia muistoja. On ne entisetkin ihastukset haalenneet, joten eiköhän tämä nykyinenkin jossain vaiheessa himmene. Sitä odotellessa.
Pomo on siis myös kiinnostunut susta?
Vierailija kirjoitti:
Pomo on siis myös kiinnostunut susta?
Joo, luulen näin. Välillä sitten ottaa etäisyyttä ja ”palaa ruotuun”.
Heti jos kaipaan jossain apua niin laittaa viestiä ja kutsuu huoneeseen ym. Vapaa ajalla viestitelty, mutta siinäkin välillä ”palaa ruotuun” ja tulee taukoja.
Mun elämä olisi helpompaa ilman tätä riutumista.
Ap
Taas näitä. No sua pian odottaa avokonttorin vessa tai sähköpöytä, siinähän pyllistelet valvontakameran edessä. Sitten vaan miettimään noita sun kysymyksiä ja muuta pähkäilyä. Terveisin: oikeeta elämää sivusta seurannut!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä. No sua pian odottaa avokonttorin vessa tai sähköpöytä, siinähän pyllistelet valvontakameran edessä. Sitten vaan miettimään noita sun kysymyksiä ja muuta pähkäilyä. Terveisin: oikeeta elämää sivusta seurannut!!!!!!
En usko. Hän on moiseen ”liian kunnollinen”.
Ap
Se menee ohi. Olen itsekin ihastunut pomooni ja tunne on molemminpuolinen. Olemme kuitenkin molemmat varattuja ja onnellsisissa pitkissä liitoissa, joten nautin vaan hyvästä olosta hänen kanssaan ja otan sen mukaan kotiin mieheni iloksi.
Et missään nimessä mene mitään ”tunnustamaan”, taika häviää sillä hetkellä.
Se molemminpuolisuus on teidän toiveajattelua. Esimiehen rooliin kuuluu olla ystävällinen, avulias jne.
Irtisanoudu ap. Tuolla lailla tuo ei lopu ikinä. Mieti omaa miestäsi miten väärin häntä kohtaan tuo haaveilusi on.
Esimiehellesi sinun ei-toivottu ihastuminen on puolestaan kiusallista, hän ei pääse sinusta kunniallisesti eroon. Mieti mikä ahdistus, joka päivä mennä töihin ja siellä sinä olet vastassa.
Sinulla on ratkaisun avaimet. Oikea ratkaisu ei henkisesti aikuisten varattujen ihmisten elämässä ole mikään omista tunnoistaan kertominen.
Olet ihastunut miehen työrooliin ja kuvitelmiisi hänestä. Luuletko rakastavasi häntä? Tuntematon hän sinulle on.
Ole hetki rehellinen: Haluaisit panna, olla edes hetken hänelle merkittävä. Etkö saa kotona?
Jos olisi jotakin syvällisempää, et miettisi noin tyhmiä. Ja jos rakastaisit, haluaisit hänen parastaan, suojelisit hänen elämäänsä sellaisena kuin se on. Luopuisit helposti omista haaveistasi, työpaikastakin, jotta hänellä olisi kaikki hyvin.
Rakastatko edes omaa miestäsi? Valintasi jatkossa näyttävät sen. Ainakin itseäsi sinä rakastat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Se molemminpuolisuus on teidän toiveajattelua. Esimiehen rooliin kuuluu olla ystävällinen, avulias jne.
Irtisanoudu ap. Tuolla lailla tuo ei lopu ikinä. Mieti omaa miestäsi miten väärin häntä kohtaan tuo haaveilusi on.
Esimiehellesi sinun ei-toivottu ihastuminen on puolestaan kiusallista, hän ei pääse sinusta kunniallisesti eroon. Mieti mikä ahdistus, joka päivä mennä töihin ja siellä sinä olet vastassa.
Sinulla on ratkaisun avaimet. Oikea ratkaisu ei henkisesti aikuisten varattujen ihmisten elämässä ole mikään omista tunnoistaan kertominen.
Olet ihastunut miehen työrooliin ja kuvitelmiisi hänestä. Luuletko rakastavasi häntä? Tuntematon hän sinulle on.
Ole hetki rehellinen: Haluaisit panna, olla edes hetken hänelle merkittävä. Etkö saa kotona?
Jos olisi jotakin syvällisempää, et miettisi noin tyhmiä. Ja jos rakastaisit, haluaisit hänen parastaan, suojelisit hänen elämäänsä sellaisena kuin se on. Luopuisit helposti omista haaveistasi, työpaikastakin, jotta hänellä olisi kaikki hyvin.
Rakastatko edes omaa miestäsi? Valintasi jatkossa näyttävät sen. Ainakin itseäsi sinä rakastat varmasti.
Tää nyt oli niin naurettava katkeran ihmisen vastaus, että tämän ei voi kun nauraen ignoorata.
Äh, otat vaan siitä potkua omaan parisuhteeseesi. Käytöt sen kaiken ylimääräisen energian ja kipinän omaan Kumppaniis. Kokemuksesta, 20v parisuhde ja ties kuin monta kerta oon ihastunut milloin mihinkin. Viimeset viis vuotta samaan tyyppiin, ja nyt yhtäkkiä taas johonkin ihan uuteen. En ikinä KOSKAAN tekis mitään, mutta näitä tulee ja menee.
Joo moni varmaan kivittää, mutta keneltäkään se ei ole pois, lopulta aina se oma parisuhde voittaa kaikki salaiset päiväunet.