Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko jakanut raskauskuvaasi Facebookissa?
09.02.2014 |
Entä sama kysymys niille joiden syystä tai toisesta on ollut vaikea tulla raskaaksi?
Kommentit (45)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko täällä ketään joka on raskaudestaan jollain tapaa varovainen eikä siksi sitä kuvaakaan?
En. Ilmoittelen facebookissa vasta uudesta perheenjäsenestä, eli syntymän jälkeen.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:04"]
Luultavasti olisin, jos olisin ollut raskaana Facebook-aikana. Olen mennyt kihloihin, naimisiin ja saanut kolme lasta ennen Facebookkia. Olen silti vasta 32-vuotias.
[/quote]
Oho. Facebook aloitteli 2004, jos muistan oikein. Suomeen se taisi rantautua 2007?
[/quote]
Niinpä. 17-vuotiaana kihloihin, 19-vuotiaana naimisiin ja lapset syntyneet 2001, 2003 ja 2005. Mitä ihmettä oikein teinkään ennen Facebookia :)
[/quote]
Päivitit kuvat irc-galleriaan?
[/quote]
En. En ole koskaan ollut ircissä. Mun mielestä se oli nuorempien, teinien, paikka. Tällä palstalla olen kyllä ollut aina, tänne vaan ei kuvia voi laittaa.
[/quote]
Puhuin irc-galleriasta, en ircistä.
[/quote]
Ah, no olen autuaan tietämätön mitä eroa noilla on :) En siis ollut missään silloin. Sähköposti taisi olla satunnaisesti käytössä 2000-luvun alussa ja tällä palstalla pyörin, netin käyttö oli siinä.
Ei kun Messenger! Siellä keskustelin. Mutta siinäpä se, mitä ehdin silloin tehdä.
Nythän en ehdi enää tehdä muuta kuin päivittää Facebookia, Twitteriä, Instagramia, Pinterestiä..