Miten Facebook Dating toimii?
Tällaine palvelu kuulemma tullut Suomeenkin mutten löydä millään. Onko se vain mobiiappi vai mistä sen löytää? Selasin Facessa koneella mutten löytänyt.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ehdotetaan facessa että kokeile ja sitten kun painan kokeile nappulaa niin ei tapahdu mitään. Onks kellään toiminnassa?
Mulle ei oo tullut vielä mitään ehdotusta, ehkä tämä otetaan asteittain käyttöön? Toisaalta mulla ei lue statuksessa että sinkku koska mulla ei lue siinä mitään.
Tulisiko tämä ekaksi vain niille jotka ilmoittaneet olevansa sinkkuja?
ap
Olen saanut FB:ltä muutaman viestin, joissa kehotetaan kokeilemaan deittiä. Olen klikannut ilmoituksen pois, ja viimeisimmän jälkeen tuli ruutuun kuvake ja muistutus siitä, että voit aktivoida tämän milloin haluat.
Olen sinkku, mutta sitä ei profiilistani näy mitenkään. En etsi seuraa, mutta olen hyvin utelias näkemään, millaista seuraa algoritmit tarjoaisivat. En kuitenkaan halua FB:n tarjoavat minua kenellekään, joten antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut FB:ltä muutaman viestin, joissa kehotetaan kokeilemaan deittiä. Olen klikannut ilmoituksen pois, ja viimeisimmän jälkeen tuli ruutuun kuvake ja muistutus siitä, että voit aktivoida tämän milloin haluat.
Olen sinkku, mutta sitä ei profiilistani näy mitenkään. En etsi seuraa, mutta olen hyvin utelias näkemään, millaista seuraa algoritmit tarjoaisivat. En kuitenkaan halua FB:n tarjoavat minua kenellekään, joten antaa olla.
Okei, kyllä tämä sitten varmaan mullekin pian tulee. Mua kyllä kiinnostaa jos tämä olisi parempi kuin Tinder ja kirjoittelu yms. oli mielekkäämpää. Ehkä siinä voi itse määritellä mitä etsii ja algoritmit tarjoavat sitten näitä. Esim. ikä, asuinpaikka jne. ap
Suomessa on M G T O W jo levinnyt niin voimakkaasti, että turha sitä käyttää.
Toimiiko tämä kellään? Onko vain puhelimessa toimiva äppi? Haluaisin kokeilla muttei koneelle ole tullut mitään ehdotuksia.
Mulla on mobiiliappissa deittitoiminto. Tein profiilin, kun fb sitä mainosti. Taisi mennä muutama päivä, että alkoi näkyä muita profiileja. Nyt on muutamia mätsejä ja yksillä treffeilläkin olen käynyt. Vähän kuin Tinder, mutta tykkäykset näkee ilmaiseksi. Puuttuu oudot (ja) kuvattomat profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mobiiliappissa deittitoiminto. Tein profiilin, kun fb sitä mainosti. Taisi mennä muutama päivä, että alkoi näkyä muita profiileja. Nyt on muutamia mätsejä ja yksillä treffeilläkin olen käynyt. Vähän kuin Tinder, mutta tykkäykset näkee ilmaiseksi. Puuttuu oudot (ja) kuvattomat profiilit.
Ok, eli pitääkö mun mennä puhelimelle tekeen oma profiili vai riittääkö se että ottaa sen siellä käyttöön ja se on sitten myös koneella? Kuitenkin helpompi läppärillä musta käyttää näitä kun oon hidas kirjoittaja puhelimella.
Kiinnostaa tuo!
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla nainen...
Löysin vanhan ketjun. Onko uudempia kokemuksia tästä kellään?
Toimii vain puhelimessa ja suurin ero tinderiin ett näkyy kuka tykänyt sinusta. Tämä on sekä hyvä että huono asia, ehkäisee jonkun verran sitä että tykätään kaikista, mutta toisaalta ihmiset paljon varovaisempia tykkäysten kanssa kun toinen näkee ilman että matchaa.
Ih ok määrä naisiakin siellä on, keski-ikä ehkä hieman korkeampi kuin tinderissä mutta on siellä ihan 20v naisiakin. Ei tietenkää'n läheskään yhtä paljon käyttäjiä kuin tinderissä mutta kyllä pienehkössäkin kaupungissa toista sataa naista siellä.
Minulle tuo sovellus antaa osumia vaikka painan ruksia. Tämä on ihan karmivaa! Onko muilla ollut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo sovellus antaa osumia vaikka painan ruksia. Tämä on ihan karmivaa! Onko muilla ollut samaa?
Ei ne osumia ole vaan henkilöitä jotka tykänneet sinusta, ei se vielä osuma ole.
Vierailija kirjoitti:
Löysin vanhan ketjun. Onko uudempia kokemuksia tästä kellään?
Samalla lailla toimii kuin 2 vuotta sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne osumia ole vaan henkilöitä jotka tykänneet sinusta, ei se vielä osuma ole.
Niin ovat tykänneet, painan ruksia ja siirtyvät osuma-osioon ja laittavat viestiä 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat tykänneet, painan ruksia ja siirtyvät osuma-osioon ja laittavat viestiä 😮
Siis eikö osuma tarkoita sitä, että minäkin olisin painanut sydäntä?
Mulle ehdotetaan facessa että kokeile ja sitten kun painan kokeile nappulaa niin ei tapahdu mitään. Onks kellään toiminnassa?