Lopettakaa tuo WT juttu jo
Ihan naurettavaa että aikuiset ihmiset (näin ainakin oletan) käyttävät tuota sanaa keskustelupalstalla. Sanahan on jo parhaat päivänsä nähnyt ja usein tuntuu että sitä käyttää se pahin roskaväki itse. Eli älkää nyt hyvät ihmiset nolatko itseänne enempää viljelemällä sanaa joka on tökerö ja loukkaava, mutta sen lisäksi lähinnä teitä itseänne nöyryyttävä. Kävi naapurin Pirkko sitten lomalla pattayalla tai turkin lomarannoilla, se ei tee hänestä whitetrshiä. Tehkää matka Etelävaltoihin ja tutkiskelkaa sanan merkitystä, takaisin palattuanne sitten teette uuden päätöksen käytättekö sanaa enää..
Kommentit (19)
Samaa mieltä. Ilmeisesti se on vaan niin mieltä ylentävää, kun voi määritellä jonkun toisen ihmisen itseään alempitasoiseksi.
Hyvä koodihan tuo kirjainpari on otsikossa. Auttaa skippaamaan täysin turhan avauksen :D :D
En ole, tai no, mistäs sitä tietää miten te sen luokittelette.. Olen kaupunkilainen, yliopiston käynyt, selvästi ylempään sosiaaliluokkaa kuuluva nuori nainen.
On naurettavaa että haukutte ihmisiä keskustelupalstoilla sanoilla joiden merkitys näyttää olevan melko hämärä, se että on suomalainen perus juntti ei vielä kenestäkään tee valkoista ROSKAväkeä. Ja jos teidän mielestänne tekee, miksi kerrotte sen ihmiselle, jota kohtaan tunnet ylemmyyttä (jos siis väitätte ettei white trashiksi toisiaan kutsuvat lukeudu tähän sakkiin)?
Toisaalta, ymmärrän kyllä näitä tekstejä lukiessani ettei ihan kaikki muutenkaan pelaa ihan täydellä pakalla. Eksyin foorumiin etsiessäni keskustelua esseetäni varten, ja täytyy todeta että ei ehkä ihan minun paikkani tämä palsta, jos kerran ilkeily, toisen sosiaalisen aseman ja käytöstapojen mollaaminen on täällä ok.
Kutsutte minua ap:ksi, mikä lyhenne lieneekään, kuittaan sillä
Ap
En ole, tai no, mistäs sitä tietää miten te sen luokittelette.. Olen kaupunkilainen, yliopiston käynyt, selvästi ylempään sosiaaliluokkaa kuuluva nuori nainen.
On naurettavaa että haukutte ihmisiä keskustelupalstoilla sanoilla joiden merkitys näyttää olevan melko hämärä, se että on suomalainen perus juntti ei vielä kenestäkään tee valkoista ROSKAväkeä. Ja jos teidän mielestänne tekee, miksi kerrotte sen ihmiselle, jota kohtaan tunnet ylemmyyttä (jos siis väitätte ettei white trashiksi toisiaan kutsuvat lukeudu tähän sakkiin)?
Toisaalta, ymmärrän kyllä näitä tekstejä lukiessani ettei ihan kaikki muutenkaan pelaa ihan täydellä pakalla. Eksyin foorumiin etsiessäni keskustelua esseetäni varten, ja täytyy todeta että ei ehkä ihan minun paikkani tämä palsta, jos kerran ilkeily, toisen sosiaalisen aseman ja käytöstapojen mollaaminen on täällä ok.
Ap
Niin ja ne jotka erottuvat siitä katukuvasta edukseen, todellakin erottuvat ja en usko että he notkuvat vauvapalstalla haukkumassa muita roskaväeksi. Heillä on varmaan tärkeämpiä asioita tehtävänään. Että miettikää siitä tavalliset keskiluokkaiset jotka haluavat korostaa jotakin? Sekä nousukkaat ja äkkirikastuneet joilla valuu korvista virtsaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:47"]En ole, tai no, mistäs sitä tietää miten te sen luokittelette.. Olen kaupunkilainen, yliopiston käynyt, selvästi ylempään sosiaaliluokkaa kuuluva nuori nainen.
Ap
[/quote]
Ainakin olet pirun katkera ja säälittävä ilmestys itse. Huumorintajua sinulla on nolla, ja mielikuvitusta saman verta. Kuulostat kyllä niin puolustelevalta ja katkeralta, että näkyy että wt-määritelmä osuu kohdallesi vähän liiankin hyvin, ja nyt sitten on herneet nenässä. Hophop, menepä takaisin syömään einespitsojasi, se helpottaa!
Wt-jutut kuuluu kyllä tuonne jenkkeihin. Joku muu nimitys voisi olla parempi tänne, ehkä ihan vaan perusjuntti.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:47"]
AP, oletko itse valkoroskaa kun tämä aihe kosketti sinua nyt näin pahasti? Käy ulkona happihypyllä
[/quote]
ei kun mä olen mamupatja eli alhaisin mahdollinen wt itä-hellsingistä, wt-porukan kehdosta, junttien paratiisista.
t.ap
AP, oletko itse valkoroskaa kun tämä aihe kosketti sinua nyt näin pahasti? Käy ulkona happihypyllä
Kyllä täälläkin valkoista roskaväkeä pyörii runsaasti. Trailer trashiä ei toki ole sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta muuten kyllä vastaavaa sosioekonomista viiteryhmää on täälläkin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 06:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:47"]
[/quote]
ei kun mä olen mamupatja eli alhaisin mahdollinen wt itä-hellsingistä, wt-porukan kehdosta, junttien paratiisista.
t.ap
[/quote]
Olen tekstin aloittja, ja ylempi viesti ei ole minun kirjoittamani.
En koe olevani wt, mutta jos niin haluatte itsellenne uskotella, fine. Minusta toisten ja tuntemattomien ihmisten haukkuminen ei vain kuulu hyviin tapoihin, saati amerikasta peräisin olevat ilmaisut, joita käytätte vieläpä kääntämättä. Kaksi kielisenä toki ymmärrän sanan merkityksen huomattavati paremmin kun moni suomalainen, jolle sana on tuttu vain sitcom sarjoista.
ja tuohon ylempään viestiin viitaten, en koskaan myöskään käyttäisi sanaa mamupatja, tai haukkuisi itä-helsinkiä junttien paratiisiksi..
Muutama havainto Ap:stä ja hänen mielipiteestään.
1) Paskasakki harmittaa minua henkilökohtaisesti erityisesti sen vuoksi, että jos heitä ei olisi, televisio ei olisi täynnä kaiken maailman tositeevee-tuotantoja, joita roskaväki siis suosii. Roskaväellä ei ole myöskään minkäänlaista käsitystä luonnonsuojeluta (heh, naurettava ajatuskin tällainen yhdistelmä). Toisinaan näissä tositeevee-jutuissa käytetään surutta hyväksi jotain, missä tahansa päin maailmaa olevaa saariston luontoa, surutta.
2) Ap:lle on äiti sanonut, että kauheinta mitä voi tapahtua on nolata itsensä! Äiti kävi kiertokoulun joskus puunilaissotien aikaan, joten kyllä vanha kansa tietää. Ap on usein täällä moralisoimassa ja huolissaan ihmisten itsensä nolaamisesta.
Kuka hitto nyt hakee esseeseensä aineistoa keskustelupalstalta? Kirjoitustyylistä päätellen Ap on käynyt kääntymässä yliopiston pääsykokeessa ja luulee, että sillä hänestä tuli akateeminen.
Ehkäpä se on parempi, että nämä naiset pysyttelevät tällä palstalla kirjoittelemassa ja jakamassa aivopierujaan, kun alkaa näyttää vahvasti siltä, etteivät he ulkomaailmassa pysty muiden kanssa toimimaan/kommunikoimaan. Sanoisin, että hankkikaa oma elämä, mutta aika toivotonta se taitaa olla käytöstapojen puuttuessa. Juuri te täytätte "wt":n määritelmät.
T. Ensimmäinen ja viimeinen kerta av-palstalla.
Apua,
Olen jäännyt koukkuun palstaan vuorokauden aikana, enkä pysty lopettamaan.
On niin omituista kuinka täällä ihmiset vihaavat ihan kaikkea, jopa sitä että sanon täällä ääneen että minusta on kamala lukea kun ihmiset haukkuvat toisiaan, mutta saahan siitäkin paskamyrskyn nostettua.
Koska olen nyt jo päässyt jonkin verran sisälle vauva.fi maailmaan, tiedän että ihan suotta kerron itsestäni, olen joko "wt" vai en, tai miten se nyt menikään.. aah.. paskalakki. Mielenkiintoista olisi tietää kutsuisitko minua paskalakiksi ihan kasvotusten.. kirjoitustyylini on huono, tiedän sen ja se johtuu lukihäiriöstä ja äidinkielestäni. Vanhempani on molemmat maistereita, samoin isovanhempani, lukuunottamatta mummoani joka kävi juuri tuon mainitsemasi kiertokoulun. En ensinäkään ole tarpeeksi vanha että vanhempani kaupunkilaisina olisi mitenkään voinut käydä kiertokoulua. Mutta oikeassa olet siinä että äitini on opettanut minulle että kamalinta mitä voi tehdä on nolata, mutta ei itseään, vaan toinen..
ja niin, kvantitatiiviseen tutkimukseen keskustelupalstoilta löytyy melko tehokasta aineistoa.. varsinkin kun kyseessä on teksti joka käsittelee keskustelupalstoja ja somea.
Kolmeen keskusteluun olen osallistunut. Tämän aloitin kun alkoi ärsyttämään. Toiseen otin osaa kertomalla mielipiteeni, minut haukuttiin Espoolaiseksi Stocka rouvaksi (olen 25) ja kolmannessa vantaalaiseksi yh äidiksi.. Eli se näistä teikäläisten luonneanalyyseistä.
ja lisäyksenä tuohon ylempään viestiini. Kuka nyt itsensä haluaisi nolata, ei se nyt varsinaisesti kai kenellekkään hupia ole, ja kyllä, tunnen vähän myötähäpeää täällä tosiia haukkuvia ihmisiä kohtaan, koska jostain syystä en osaa kuvitella heitä kovin viehättävinä ihmisinä, en ulkoisesti, mutta vielä vähemmän sisäisesti..
ap
wt, wt, wt, wt, wt... koira, kalikka, älähdys
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:30"]
wt, wt, wt, wt, wt... koira, kalikka, älähdys
[/quote]
hä ai jos sanoo että lopettakaa toistenne haukkuminen niin on itse haukuttu wt ksi, tai pelkää et on wt?? netissä on aika helppo haukkua ihan ketä vaan, eli ehkä tässä nyt vaan haettiin sitä että ylipäätään järkeä tähän touhuun ja toisten nimittelyyn.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Ja muuten.. ei täällä suomessa paljon kummoisia koteja ja taloja näe, saati kovinkaan moni ihminen erotu katukuvasta ihan mitenkään. Että en usko että monillakaan on varaa haukkua toisia. Suurin osa meistä on ihan tavallisia tallukoita.