Varatun mieheni naapurit vainoaa minua
Tilanne on se, että asun nyt puolet ajasta mieheni luona. Meidän tavatessamme pari vuotta sitten hän oli vielä naimisissa, meidän välillä EI tapahtunut mitään mutta hän kertoi minulle avoimesti avio-ongelmistaan. He olivat muutenkin suunnitelleet eroa ja mieheni vaimon löytämät e-mailit ja kuvat meistä oli viimeinen niitti, koska hän vankasti uskoi miehensä pettäneen kanssani.
Jokatapauksessa, päädyimme seurustelemaan heidän eronsa jälkeen mutta nyt tietenkin monet tässä naapurustossa luulevat minun olevan se kodinrikkoja, ja olenkin saanut jo aika outoja katseita..
Tämä naapurusto on muutenkin todella varakas, täynnä miljoonia maksavia taloja joissa asuvat keski-ikäiset kotirouvat ja bisnesnaiset ei tällaisesta nuoremmasta nätistä "kodinrikkojasta" ja onnenonkijasta pidä.
Olen vaihtanut muutaman sanan (lähinnä tervehtinyt) kun tiemme ovat kohdanneet mutta tuntuu pahalta olla arvostelun kohteena täällä varsinkin jos olen muuttamassa tänne pysyvästi. Pitäisikö noille akoille sanoa jotain suoraan? Eilen kun olin makuuhuoneessa yläkerrassa, verhot oli jääneet auki ja näin yhden naapuruston miehistä tuijottavan minua suoraan silmiin! Toki sattui ehkä vahingossa katsomaan meidän ikkunoihin päin koiraa ulkoiluttaessaan, mutta silti.. Jotain outoa tässä on!
Kommentit (9)
Ja mieheni ei siis ole enää varattu tai ollut varattu aloittaessamme seurustelun, mutta laitoin sen otsikkoon selventääkseni tätä tilannetta. Naapurit luulee mieheni pettäneen vaimoaan, koska tyranni ex vaimo on heille sen satuillut ja muutenkin mustamaalannut miestäni.
AP
No etpä sä oikein mitään voi, jos kaikki on jotenkin sua vastaan. Ei auta, kuin antaa ajan kulua. Ennen pitkää sieltä kuitenkin löytyy joku "ystävä", koska ihminen on luonnostaan utelias. Sille henkilölle voit sitten "kertoa näin meidän kesken, kuinka sua surettaa tilanne, että sua luullaan kodinrikkojaksi".
Jos ylenkatse jatkuu, koirat haukkuu karavaani kulkee, ja se siitä.
Okei no ei tämä nyt mitään varsinaista vainoamista ole.. Mutta osaan kyllä lukea ihmisiä enkä haluaisi että noi katsoo mua nenänvartta pitkin vielä vuodenkin päästä ja kuikuilee ikkunoista kun kävelen ohi. Ja se tuijottava naapurin mies näytti siltä että oli seisoskellut siinä jo hetken. Yöh. En mä ainakaan tuijottele huvikseni ihmisten ikkunoihin?
Tekisi mieli sanoa miehelleni että jos hän puhuisi naapureidensa kanssa mutta ei hän ole koskaan ollut läheisissä väleissä heidän kanssaan, toisinkuin ex vaimonsa.
AP
No sinähän olit osallisena kodinrikkomiseen, joten...? En nyt ymmärrä mistä valitat.
Se naapurin mieskin haluaa persettä.
Anna olla ja opettele elämään valintojesi kanssa. Kannattaisi pitää suhteet ukkomiesten kanssa salaisuutena jos ei halua ulkopuolisten vihoja niskaansa. Tosin kuvauksen perusteella voi olla, että kuvittelet koko jutun sillä harvemmin naapureiden kanssa ollaan mitään ylimpiä ystäviä ja naapurin äijäkin saattoi katsella ihan muuten vain.
En usko, että koko naapurustoa kiinnostaa noin paljon kenen kanssa olet pannut. Ei varatun äijän kanssa hässiminen tee kenestäkään koko universumin keskipistettä.
HERRAN JUMALA SENTÄÄN MITÄ TARINOITA. Onko tuossa nyt mitään ihmeellistä aina olla ystäviä naapureiden kanssa . Joo ollaan vaan kavereita. Kiitos
Pöh, varakkaalla alueella ei kadulta näe kenenkään makkariin
siis vainoaminen= outoja katseita
Outojen katseiden vuoksiko esim. uskontonsa vuoksi vainotut pakenevat maistaan?