Olen naimisissa ja työkaverini on luultavasti kiinnostut minusta. Mitä tehdä?
Olen siis naimissa oleva nainen ja luulen että työkaverini on kiinnostunut minusta. Hän kehuu minua, hakeutuu seuraani, harrastamme yhteistä harrastusta ja viestittelemme lähes päivittäin. Hän hymyilee minulle jatkuvasti ja muistaa pienimmätkin jutut ja yksityiskohdat minusta. Mieheni tuntee myös tämän kaverin.
Itse olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, kaveripohja sopii minulle hyvin, viihdyn tosi hyvin miehen seurassa. Minulla on aina hauskaa hänen kanssaan. Jos luen tilannetta oikein niin luulen kuitenkin miehen olevan kiinnostunut minusta. Mitään lähempää kanssakäyntiyritystä hänei ole kuitenkaan ikinä tehnyt. Haluaisin kuitenkin tietää onko mies kiinnostunut minusta. Miksikö? Koska ajattelen suhteemme olevan epätasapainossa jos hän odottaa minulta ja suhteeltamme jotain muuta kuin ystävyyttä. Miten selvitän asian? Vai annanko vain olla ja jatkan normaalisti eteenpäin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kerta löydät itsesesi miehen sängystä ja that’s it - hän on saanut mitä halusi. Miltä sinusta sitten tuntuu?
Oletko vähän itseäsi täynnä. Kuvittelet liikoja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisen käytöstä, heti kun joku mies vähän kehuu ja imartelee, ollaan lääpällään. Todellisuudessa miest tuskin on kiinnostunut noin helposta tapauksesta. On varmaan varattu ja kertoo naureskellen kavereilleen sinusta.
Haluaisimpa nähdä sen heteromiehen, joka kehuu ilman taka-ajatuksia.
Eihän kukaan uskalla kehua ketään, kun reaktio on ap:n tyyliin... se on varmaan ihastunut 😂
Örp 😩
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n mieskin on tyyppiin tutustunit niin tuskin mistään hirveän vakavasta ja salaisesta on kyse
No se ei ole tae mistään. Halpamaisia ihmisiä ihmisiä on aina.
Pidä huoli siitä, että hän ei saa tietää, että epäilet mitään. Ihan riippumatta siitä, onko hän ihastunut sinuun vai ei, ystävyytenne ei voi jatkua ennallaan, jos hän saa tietää, että epäilet hänen ihastuneen sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman kaverimiehen olleen ihastuneen minuun aikansa, mutta joka ikinen on kunnioittanut silloista parisuhdettani eikä ole yrittänyt mitään. Ihastukset ovat menneet ohi. Ja ihan itse siis ovat asiasta kertoneet, en todellakaan ole niin omahyväinen että kuvittelisin kaikkien ihastuvan minuun :D Päinvastoin. Eli anna ajan tehdä tehtävänsä. Se menee ohi, jos on vain ihastus.
Mitä se sitten on, jos ei mene ohi?
Then we have a problem :) mikäli mies sen ilmaisee
Oikeasti, valtaosa miehistä ei yritä varattua naista, mikäli tietää naisen olevan varattu ja ei ole syytä olettaa liiton olevan onneton. Miehet ovat aika kunnollisia siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman kaverimiehen olleen ihastuneen minuun aikansa, mutta joka ikinen on kunnioittanut silloista parisuhdettani eikä ole yrittänyt mitään. Ihastukset ovat menneet ohi. Ja ihan itse siis ovat asiasta kertoneet, en todellakaan ole niin omahyväinen että kuvittelisin kaikkien ihastuvan minuun :D Päinvastoin. Eli anna ajan tehdä tehtävänsä. Se menee ohi, jos on vain ihastus.
Mitä se sitten on, jos ei mene ohi?
Oikeasti, valtaosa miehistä ei yritä varattua naista, mikäli tietää naisen olevan varattu ja ei ole syytä olettaa liiton olevan onneton.
tässä on kyllä osittain perää ja tangoon tarvitaan aina kaksi. Jos mies lähtee yrittämään varattua naista, niin kyllä sieltä naisen puoleltakin jotain signaaleja on lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan nolaat tyypin juttelemalla asiasta. Vähennä kanssakäymistä. Ei teidän tarvitse päivittäin viestitellä, jos kerran samassa duunissakin olette ja harrastatte samaa.
Mitkä ovat sun motivaatiot? Oletko itse ihastunut? Vaiko vaan seuran vuoksi? Eli miksi ajattelet, että mies olisi susta kiinnostunut, jos säkään et hänestä ja silti olet hänessä kiinni kuin takiainen?
Vai voiko vaan Porvoossa olla noin hellusta?
Niin kuin sanoin, pidän miehestä, hän on hauska tyyppi. Miksi kuvittelen että olen hänessä kiinni kuin takiainen? Viesteissä sovimme tarkan treeniajan ja -paikan ja juttelemme samantyylisiä juttuja kuin naispuolisten kavereiden kanssa.
Porvoossa en asu.
-ap
Eihän tuota tarvii kuvitella. Te olette samassa duunissa, harrastatte yhdessä ja vielä viestittelette päivittäin. Sähän olet siinä kiinni enemmän kuin puolisossasi. :D
Pointti lähinnä, että miten ihastuminen tulee ilmi? Miksi juuri hän olisi suhun ihastunut, eikä toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisen käytöstä, heti kun joku mies vähän kehuu ja imartelee, ollaan lääpällään. Todellisuudessa miest tuskin on kiinnostunut noin helposta tapauksesta. On varmaan varattu ja kertoo naureskellen kavereilleen sinusta.
Haluaisimpa nähdä sen heteromiehen, joka kehuu ilman taka-ajatuksia.
No enpä ole naistenkaan hyvää hyvyyttään nähnyt juuri miehiä kehuskelevan. Kyllä siinä silloin Jormaa jahdataan jos kehuja miehelle satelee.
Yksi kerta löydät itsesesi miehen sängystä ja that’s it - hän on saanut mitä halusi. Miltä sinusta sitten tuntuu?