Onko mies pettänyt? Mitä olet mieltä?
Kysyin eräästä naisesta, johon kuvittelen hänen olleen ihastunut jo pitkään. Sanoin, että hän taitaa edelleen olla rakastunut tähän. Reaktio: mies suuttui ja sanoi, ettei suostu edes puhumaan aiheesta enää. Että käyttäytymiseni on raivostuttavaa. Nainen on kuulemma ihana, mutta hänellä ei ole tunteita tätä kohtaan eikä ole rakastunut tähän.
Miksi sitten suuttui niin paljon? Väitti että siksi, koska häntä syytetään aiheettomasti. Epäilen...
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:18"]
Ihastukset tulee ja menee. Älä välitä. Älä ole mustasukkainen. Jos oikeasti huomaat, että jotain on pielessä, esim, käytös on tavallisesti poikkeavaa, niin silloin voi olla jotain menossa. Esim. jos hymyilee jatkuvasti tms tai sanoo jotain outoa, joka ei sovi tilanteeseen.. Mutta leiki, ettei sua kiinnosta. Tarkkaile kuitenkin tilannetta.
[/quote]
Minäkin sanoin aina näin, siihen saakka kunnes oma mies ihastui työkaveriinsa. "Älä välitä ja älä ole mustasukkainen" - ihan hirvittävän vaikeaahan se minulle lopulta oli. Itse asiassa mahdotonta. Vaikka tilanne oli ilmeisesti vain tuollainen ohimenevä ihastus ja mies selkeästi halusi olla kanssani.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:23"]
No tästä oli puhetta n. 1,5 vuotta sitten aika paljon. Nyt otin uudelleen esille, kun asia vaivasi ja mies on päivittäin naisen kanssa tekemisissä ja ilmiselvästi tästä pitää - todella paljon. Katsoo ihaillen ja palvoen, huolehtii, naisen etu menee kaikkien muiden edelle ym. En ole edes mustasukkainen, tiedän oman arvoni. Haluaisin vai tietää, jos mies todella rakastaa toista. En halua elää sellaisessa suhteessa. Itse rakastan miestäni ja siksi asia on tärkeä.
Ap
[/quote]
Joo.
Toinen voi myös luulla, että "koska olen sun" niin ei tarvi enää huomioida sillai kohteliaasti ja miellyttävästi toista. Mies saattaa käyttäytyä ulospäin vieraalle henkilölle miellyttävästi kuin sitten omaa naistaan kohtaan. Tämä se vasta mustista aiheuttaa. Miehen pitäisi tajuta, että tämä on yksi riidan aihe. Jotenkin niin kummallista, etteivät miehet osaa olla naisten kanssa. Kuvittelevat kai naistaan äidikseen tai joksikin, kun ei enää tarvikaan miellyttää vaimoaan. Ja sitten mietitään mistä ne avioerot johtuu.. Pienet asiat kasvavat isoiksi, jos mies ei osaa olla tasapuolinen kaikkia naisia kohtaan. Niin perusasioita suhteessa ja kuitenkin pilataan liitto. En tajua miksi miehet edes pihtavaat tunteitaan tai mukavaa käytöstään omaa naista kohtaan
Käyttääkö ap. miehesi naisesta sanaa "ihana"? Mielestäni miehistä vain homppelit käyttävät tuota sanaa.
Kuinka monta kertaa mies on joutunut tästä asiasta puhumaan? Jos olet monta kertaa esittänyt syytöksiä, niin kyllä siitä voi suuttua.
Mitä väliä sillä on?
Jos on luottoa, jatkatte kuten ennenkin. Jos ei, niin eroatte!
Ei ole. Hänellä on hyvä ystävä jonka kanssa jakaa erilaisia asioita kuin sinun kanssasi. Anna hänen pitää ihmissuhteensa ja lopeta utelu ja kasva aikuiseksi. Miehesi ei ole sinun omaisuuttasi.
Ihastukset tulee ja menee. Älä välitä. Älä ole mustasukkainen. Jos oikeasti huomaat, että jotain on pielessä, esim, käytös on tavallisesti poikkeavaa, niin silloin voi olla jotain menossa. Esim. jos hymyilee jatkuvasti tms tai sanoo jotain outoa, joka ei sovi tilanteeseen.. Mutta leiki, ettei sua kiinnosta. Tarkkaile kuitenkin tilannetta.
No tästä oli puhetta n. 1,5 vuotta sitten aika paljon. Nyt otin uudelleen esille, kun asia vaivasi ja mies on päivittäin naisen kanssa tekemisissä ja ilmiselvästi tästä pitää - todella paljon. Katsoo ihaillen ja palvoen, huolehtii, naisen etu menee kaikkien muiden edelle ym. En ole edes mustasukkainen, tiedän oman arvoni. Haluaisin vai tietää, jos mies todella rakastaa toista. En halua elää sellaisessa suhteessa. Itse rakastan miestäni ja siksi asia on tärkeä.
Ap
Ei ole varmaan pettänyt. Ehkä kuitenkin ihastunut. Puhukaa asiasta rauhassa. Jos mies haluaa sovitella, hän myös haluaa olla kanssasi.
Up