Kalle Palanderin epäasiallinen kommentointi tv2
"Urheilijan kannalta kisojen avajaiset on ihan haista v**tu-tilaisuuksia. Urheilijalla on parempaakin tekemistä kuin katsoa jotain ilotulitusta." tjsp. Särähti kyllä aika pahasti korvaan. Muutenkin aika typerää kommentointia Kallelta syöksylaskuun.
Kommentit (38)
No Kallehan on totutusti suorasanainen. Sanoi vain totuuden, suurimmalle osalle urheilijoista avajaishässäkkä on pakkopullaa, joka häiritsee valtavasti valmistautumista kisoihin. Jos avajaiset kestävät 2 tuntia, urheilijoiden pitää olla siellä ainakin tuntia ennen ja koko hommaan menee vähintään 4 tuntia. Seisoskelu ei välttämättä tee hyvää.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:21"]
Kuka siinä on Kallen selostuskaverina?
[/quote]
Nina Vanhatalo.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:21"]
[/quote]
Nina Vanhatalo.
Jos sillä oli mielessä siemensyöksylasku.
Eikö Kalle Palander oo joskus ollut itse lipunkantajanakin. Aika epäkunnioittavalla asenteella sitten ilmeisesti.
Jätkä on muutenkin ihan täysin epäasiallinen tyyppi, joten eipä yllätä. Urheilueliitin WT.
Itse olen ilahtuneena kuunnellut Kallen kommentointia. Asiantuntija siinä puhuu, paljon kiinnostavaa uutta tietoa maallikolle, myös ns. sisäpiiritietoa. Lisäksi verbaalilahjakkuus.
Jäi tuo kommentti kuulematta, mutta siltä osin kuin kuulin, pidin kovasti Vanhatalon ja Palanderin yhteisselostuksesta. Vauhdikas laji ja selostus sopi sen tyyliin. Lajia tuntemattomalle oli myös kiva kuunnella Palanderin kuvauksia aikaisemmista kanssakilpailijoista. Tykkäsin!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:28"]
Itse olen ilahtuneena kuunnellut Kallen kommentointia. Asiantuntija siinä puhuu, paljon kiinnostavaa uutta tietoa maallikolle, myös ns. sisäpiiritietoa. Lisäksi verbaalilahjakkuus.
[/quote]
Samaa mieltä. Paljon asiaa ja mielenkiintoista sisäpiiritietoa.
Ja asiaa Kalle puhui. Suomen joukkueesta kukaan urheilija, joka kilpaili lauantaina, ei osallistunut avajaisiin. Urheilijoille halutaan antaa rauha kisaan valmistautumiseen.
En olen urheilun asiantuntija, mutta olympialaisia on kiva katsella. Syöksylaskussa minusta parasta oli juuri Kalle Palanderin kommentointi. Laskua ja laskijoita osasi katsella ihan eri lailla, kun Kalle kuvaili, miltä missäkin kohtaa tuntuu, miten laskija reagoi ja millaisia persoonia kilpailijat ovat. Tosi mielenkiintoista, kiitokset Kallelle!
Sovinistihan se on. Sanoi jonkun laskevan kuin tyttö
Onkos Kalle lopettanut ne sivusuhteet jo?
Se sanoi "haista paska-meininkiä". Ja sanoi myös, että lipunkantajat on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:08"]
Onkos Kalle lopettanut ne sivusuhteet jo?
[/quote]
Ja tämä liittyy hänen selostukseensa miten?
Onhan moni muukin urheilija sanonut ettei avajaiset kiinnosta ja todellista pakkopullaa. Käyttäisivät mielummin ajan hyödyllisemmin. Täysin ymmärrettävää että päättäjäiset ovat urheilijoille huomattavasti helpompi tapahtuma osallistua kun suoritukset jo takana.
Tottahan tuo takuulla on, varsinkin jos ei ole ihan ekakertalainen Olympialaisissa ja tosissaan kisaamassa, eikä tekemässä parasta ja katsomassa mihin se riittää (yleensä se ei riitä mihinkään). Seuraavana päivänä kisaavat eivät osallistu avajaisiin, kertoo sekin jotain.
Tykkäisitkö itse seistä tuntikausia pakkasessa jos parin päivän sisään odottaisi yksi elämäsi tärkeimmistä suorituksista?
No niin naisten alppiyhdistetyn syöksy alkoi ja kalle tuli taas ääneen.
Noilla syöksy-naisilla aika makeat reidet mun mielestä..844
No Kalle on aikansa elänyt, elähtänyt jonka takana on lupaava urheilu-ura. Onhan tuo ennenkin näyttänyt kaikelle kansalle oman moukkamaisuutensa olemalla mm. huono häviäjä (vuoden urheilija-valinnassa mm.)