Tässä meidän perheen matkakohteet tältä vuodelta; olemmeko WT perhe?
Vuoden 2014 vaihde vietettiin Thaimaassa eri paikoissa yht. 3vkoa. Talvilomalle varattu matka New Yorkiin lasten kanssa, kesäkuussa miehen kanssa kahdestaan Kreetalle ja syyslomalla koko perheen voimin Dubaihin.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:18"]
Toi WT on niin vaan aaveen höpöä. Kukin matkusta minne haluaa tai ei matkusta ollenkaan jos ei kiinnosta.
Meidän vuoden 2014 matkat. Tammikuussa Lanzarote, toukokuussa Mallorca, elokuussa Santorini ja joulukuussa Kanarialle. Ja kesällä otetaan matka vielä jonnekkin. Ei ole vielä päätetty minne.
Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee meidän kohteista.
[/quote]
Tämä olikin pilke silmäkulmassa tehty avaus, en muutenkaan elä elämääni ja tee valintojani av:n hyväksynnän mukaan. Täällä kun vallalla on se ajatus että dissataan kaikkea sitä mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia. Ihania lomia sulle! -Ap
Saatko jotain tyydytystä siitä, että tulet tänne kehuskelemaan lomamatkoillasi, ap?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:38"]
Saatko jotain tyydytystä siitä, että tulet tänne kehuskelemaan lomamatkoillasi, ap?
[/quote]
Voipi olla! :) -ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:38"]
[/quote]
Voipi olla! :) -ap
[/quote]
Sika! ;)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:35"]
Toi WT on niin vaan aaveen höpöä. Kukin matkusta minne haluaa tai ei matkusta ollenkaan jos ei kiinnosta.
Meidän vuoden 2014 matkat. Tammikuussa Lanzarote, toukokuussa Mallorca, elokuussa Santorini ja joulukuussa Kanarialle. Ja kesällä otetaan matka vielä jonnekkin. Ei ole vielä päätetty minne.
[/quote]
Tämä olikin pilke silmäkulmassa tehty avaus, en muutenkaan elä elämääni ja tee valintojani av:n hyväksynnän mukaan. Täällä kun vallalla on se ajatus että dissataan kaikkea sitä mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia. Ihania lomia sulle! -Ap
[/quote]
Niin mä vähän arvelinkin. Täällä usein dissataan monia paikkoja. Mollataan kohteita missä mollaajat tuskin itse koskaan käyneet :)
Jokainen kuitenkin valitsee matkat ja matkakohteet omien mieltymysten mukaan.
t: Kakkonen taas
ps. mukavia lomamatkoja meille :)
Yksi asia ainakin erottaa ap:n wt:stä - heillä ei ole varaa 4 matkaan vuodessa:)
Mekin olimme Thaimaassa vuodenvaihteen 2014 (tosin vain 2 vkoa) ja kesän vietämme Italiassa. Ehkä joku vl matka lisäksi, vielä ei ole varattu mitään.
Täällä haukutaan paikat joihin itsellä ei ole varaa.
Matkustaminen on ihanaa!!
Tärkeätähän ei ole matkakohde vaan se, miten avoimin silmin siellä kulkee. Aina kannattaa ylittää joku oma raja, joku pelko tai epäilys tai epäluottamus. On paljon ihmisiä jotka saavat viikonlopusta Vääksyssä paljon enemmän kuin joku toinen kahden viikon lomasta Dubaissa. #elinikäinenoppiminen
[/quote]
Tämä on täydellinen esimerkki weeteestä. Ei voi kun sääliä tollasia ihmisiä, mut hei, kuka mä oon tuomitsemaan jos joku halua kulttuurillisesti köyhiin turistikyliin syömään paskaa ruokaa ja tinamaan halvinta viiniä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:46"]
[/quote]
Vai oisko kuitenkin niin, että älyllisest yksinkertaiset ihmiset, yleensä alempi roskaluokkalaiset matkustavat tälläisiin "aurinkomatkakohteisiin" kohteiisiin.
No riippuu ihan mitä siellä tekee. Kanarialla on pitkä historia, vanhoja satamakaupunkeja, monimuotoinen luonto, hyvää ruokaa, sosiaalipoliittisia karmeitakin kokeiluja Francon aikana jne. Toki olen huomannut että 95% sinne matkaavista hakee aivotonta aurinkolomailua eli olen vähemmistössä. En ole ottanut edes uikkareita mukaan kymmeneen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:03"]
No riippuu ihan mitä siellä tekee. Kanarialla on pitkä historia, vanhoja satamakaupunkeja, monimuotoinen luonto, hyvää ruokaa, sosiaalipoliittisia karmeitakin kokeiluja Francon aikana jne. Toki olen huomannut että 95% sinne matkaavista hakee aivotonta aurinkolomailua eli olen vähemmistössä. En ole ottanut edes uikkareita mukaan kymmeneen vuoteen.
[/quote]
Mitä monimuotoista luonnossa, jossa ei ole juuri ollenkaan eläimiä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:47"]
Tärkeätähän ei ole matkakohde vaan se, miten avoimin silmin siellä kulkee. Aina kannattaa ylittää joku oma raja, joku pelko tai epäilys tai epäluottamus. On paljon ihmisiä jotka saavat viikonlopusta Vääksyssä paljon enemmän kuin joku toinen kahden viikon lomasta Dubaissa. #elinikäinenoppiminen
[/quote]
Vääksyssä on muuten aivan ihana uimaranta! Ja Kanavan Kunkku on loistava ravintola. Kanavakin on kaunis :)
No huh. Meillä on varaa matkaan kerran kolmessa vuodessa. En pidä edes itseäni wt:nä, saati jotain, jolla on varaa matkustaa 4 kertaa vuodessa, osa kaukomatkoja vielä.
Mutta sen taisit kyllä itsekin tietää, ap.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:46"]
[/quote]
Vai oisko kuitenkin niin, että älyllisest yksinkertaiset ihmiset, yleensä alempi roskaluokkalaiset matkustavat tälläisiin "aurinkomatkakohteisiin" kohteiisiin.
[/quote]
Vai olisiko kuitenkin niin, että älyllisest kaikkein yksinkertaisimmat luulevat vaikkuttavansa sivistyneiltä haukkuessaan muita, ja vaikutelma onkin ihan päinvastainen.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:03"]
[/quote]
Mitä monimuotoista luonnossa, jossa ei ole juuri ollenkaan eläimiä?
[/quote]Vuorovesilammikossa saattaa olla satoja eri eliölajeja, ne ovat ehtymätön tutkimusten kohde lasten kanssa. Linnusto ja puusto ovat aivan erilaiset kuin Suomessa, kivilajit, maaperä yms.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:14"]
Vuoden 2014 vaihde vietettiin Thaimaassa eri paikoissa yht. 3vkoa. Talvilomalle varattu matka New Yorkiin lasten kanssa, kesäkuussa miehen kanssa kahdestaan Kreetalle ja syyslomalla koko perheen voimin Dubaihin.
[/quote]
Mulla nousee ihan muita kysymyksiä.
Teillä ei taida olla kotieläintä?
Entä lasten koulu, saavatko noin paljon olla poissa koulusta? Koulujen lomiin nuo reissut ei taida mahtua mitenkään kokonaan?
Peili kertoo oletko vai et. Tiedät sen itsekin.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:46"]
[/quote]
[/quote]
En tiedä, mutta minä ja mieheni matkataan aina kerran tai kaksi vuodessa Espanjaan aurinkoon puhtaasti vain syömään ja löhöilemaan. Muut reissut sitten mielenkiintoisimpiin kohteisiin. Teemme molemmat vaativaa asiantuntijatyötä pitkillä työpäivillä. Löhöloma auringossa tulee meille aina tarpeeseen.