Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cambridge kokemuksia?

Vierailija
09.02.2014 |

Onko kokemuksia cambridge laihdutuksesta? Jaksaako niitä pusseja syödä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tänään on 7.päivä pelkällä pusseilla, kolme saa syödä päivässä. Olo on mitä mahtavin ja tosiaankin suosittelen. Erittäin maukkaita pusseja, paitsi tietysti aina pitää olla pari makua mistä ei pidä. :)

Mulla rankimmat päivät oli kahdes ja kolmas, mutta sitten alko ketoosi ja kylläpäs helpotti.

Vierailija
2/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 viikkoa niillä. Raskainta oli se ettei saanut purra mitään. Mutta laihduin hyvin! Voisin kokeilla uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua voi halvemmallakin kuin syytämällä rahaa johonkin pirun kalliisiin pusseihin. Kuluttaa enemmän kuin syö niin hyvä tulee, ei tarvita mitään vippaskonsteja.

Vierailija
4/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin hyvin niillä, mutta valitettavasti päästyäni tavoitteeseen lihoin aika pian takaisin. Syy oli se, että ilmeisesti kehitin tiukan kuurin aikana jonkinlaisen ahmimishäiriön :( En ole ikinä ennen Cambridge-laihdutusta pakonomaisesti syönyt isoja määriä, mutta sen jälkeen on syömisen kanssa taistelu ollut kuin juopolla viinaa vastaan, jättimäisten lankeemusten ja itsekurikausien vuorottelua.

Vierailija
5/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridge toimii, jos on motivoitunut elämäntapojen muutokseen, ei vain laihtumiseen. Itse olen muuttanut elämäntapoja muutenkin pikkuhiljaa jo useamman vuoden ajan, mutta painoa en saanut pudotetuksi omin keinoin kuin 10 kiloa. Pudotettavaa kuitenkin on reilusti vielä. Olen ollut Cambridgellä nyt n. kaksi ja puoli kuukautta 2. tasolla ja painoa on pudonnut 17,5 kg. Motiovaatio on edelleen kova ja loppupeleissä syömishimoja tms. ei ole juurikaan ollut. 

Pussit on ihan ok - makuisia, omia suosikkejani on kana-sienikeitto, puuro ja minttusuklaapirtelö. Ja tosiaan kaksi ja puoli kuukautta olen niitä syönyt päivittäin ja hyvin menee vielä :)

Vierailija
6/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollaan niin erinlaisia, joillakin toimii toisilla ei. Mutta yrittänyttä ei laiteta! Mä ainakin yritän ja tosissani,ihan sama mitä muut sanoo tai tekee.

Viikon kauppa reissu vois mulla tehä n. 40e+herkut viikonlopulle 15e+ 0,7kg läskiä lisää kroppaan. Kyllä itse ainakin valitsen 62e/viikko pusseihin ja -1,5kg läskiä. :)

Vierailija
7/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pudotti Cambridgellä 30 kiloa mutta on nyt kahden vuoden päästä 10 kiloa painavampi kuin lähtöpainonsa.

Vierailija
8/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos se on tehtävä, että paino pysyy. Kuuri, kun kuuri jos syöt enemmän mitä kulutat, tottakai lihoaa.

Vierailija
9/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olin niin tulossa tähän ketjuun kertoon miten ihan paikka Cambridge on...

Vierailija
10/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaameat kokemukset, Cambridgen täysin keinotekoiset pussipirtelöt aiheutti mulle pahat ihoreaktiot, joten lopetin aika nopeasti!!

Olin melkein kaksi viikkoa kuurilla, paino tippui aluksi 4-5 kg mutta sitten ei liikkunut mihinkään! Kun lopetin kuurin, paino nousi saman tien takaisin lähtöpainoon.

En kenellekään, edes pahimmalle vihamiehelleni suosittelisi mitään pussikuuria. Pirtelöitä voi tehdä itsekin, terveyspirtelöitä. Mutta ruokaa pitää syödä joka ikinen päivä, muuten elimistö menee sekaisin!

Syökää hyvät pullukat marjoja, kasviksia, salaatteja, opetelkaa laittamaan hyvänmakuista, värikästä ja terveellistä ruokaa käyttäen enimmäkseen noita ja höystäen ne maukkailla liha- ja maitotuotteilla ja pienellä määrällä viljatuotteita. Sokeri ja makeutusaineet on pahimpia, korvatkaa hunajalla. Yrittäkää ajatella että ruoka on polttoaine, joka saa elimistön käyntiin, hormonit tasapainoon, ja sitä kautta rasva alkaa palamaan ja selluliitit häviää ihan varmasti.

On todella surullista, että ihmisiä huijataan näillä tuotteilla, tähän pitäisi saada viranomaiset puuttumaan.

Vierailija
11/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla saa olla oma mielipiteensä, uskoo mihin uskoo. Käykää cambridge.com ja onnistujat, sieltä jos jostain saa motivaatiota.

Vierailija
12/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tässä tarkoitettiin Englannin Cambridgeä..

Vierailija
13/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jokaisella on mielipiteensä.. ihan turhia nämä pussit ovat, näiden lisäksi pitäisi syödä oikeaa ruokaakin, eli samalla vaivalla uusii koko ruokavalionsa ja säästää rahansa vaikka tuoreisiin marjoihin...

Jos juo pelkkiä pirtelöitä, olo on voimaton, ei jaksa harrastaa liikuntaa, vatsa ei toimi, voi tulla unettomuutta, pidemmän päälle ahmimishäiriöitä, ravintoaineiden puutoksia, lihasten menetystä, masennusta ja mielialan laskua jne...lista on loputon...

Mutta bisnes on bisnestä, ja epätoivoinen laihduttaja haluaa uskoa tarinoihin ja suuriin lupauksiin. Ja ennen kaikkea laiska läski haluaa päästä helpolla. Jos läski haluaa päästä helpolla ja halvalla, hän voi nauttia proteiinipirtelön ja vitamiinipillerin, sama asia.

Vaikea on tehtävä ravitsemisasiantuntijoilla, saada kansa uskomaan, ettei mitään pulvereita, pillereitä, jauheita ja patukoita tarvita. Ei sitten mitään. D-vitamiini-kapseli talviaikaan on ok, jos välttämättä jotain tahtoo...

Vierailija
14/20 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin vajaassa kolmessa kuukaudessa -24kg. Olo oli todella energinen (kaipaan sitä energisyyttä!), ja kun kävin labrassa ottamassa testit, kaikki arvot olivat joko hyviä tai erinomaisia.

Elimistö puhdistuu kaikesta hiilari ym. paskasta nestepaastolla.

Vaatii itsekuria alkuun, mutta jossain vaiheessa ei enää edes haluttanut normiruokaa. Nopeat tulokset motivoivat ja helpottavat jatkamaan.

Ainut miinus oli minun kohdalla se, että hiukset ohenivat aivan tolkuttomasti kun lopetin sopat, uusi sänki kasvoi kyllä päähän äkkiä :)

Minulle tämä sopi hyvin, en jaksa odotella tuloksia kovin kauan. Niinä viikkoina kun harrasti lisäksi liikuntaa, paino tippui vielä nopeammin.

Koko aikana en voi sanoa kärsineeni, motivaatio oli niin kova. Alku aina hankala, mutta kaikkeen tottuu!

Vierailija
15/20 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä, minullekkin tämä sopii tosi hyvin. Kaipaan nopeita tuloksia. Negatiiviset kirjoittajat ovat vain kateellisia, kun eivät itse pysty tähän..hih. ;)

Vierailija
16/20 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:49"]

Itse laihduin vajaassa kolmessa kuukaudessa -24kg. Olo oli todella energinen (kaipaan sitä energisyyttä!), ja kun kävin labrassa ottamassa testit, kaikki arvot olivat joko hyviä tai erinomaisia.

Elimistö puhdistuu kaikesta hiilari ym. paskasta nestepaastolla.

Mulla nutraamalla samanlaista ja myös veriarvot, verenpaine ja kaikki erinomaisia. Kolesterolikin laski melkein kuudesta alle neljään.

Taitavat ne arvostella, joilta puuttuu itsekuri. Kilot eivät ole tulleet takaisin, vaikka tästä jo kolme vuotta aikaa. Ihan ovat pysyneet poissa kaikki 15 kg.

Vaatii itsekuria alkuun, mutta jossain vaiheessa ei enää edes haluttanut normiruokaa. Nopeat tulokset motivoivat ja helpottavat jatkamaan.

Ainut miinus oli minun kohdalla se, että hiukset ohenivat aivan tolkuttomasti kun lopetin sopat, uusi sänki kasvoi kyllä päähän äkkiä :)

Minulle tämä sopi hyvin, en jaksa odotella tuloksia kovin kauan. Niinä viikkoina kun harrasti lisäksi liikuntaa, paino tippui vielä nopeammin.

Koko aikana en voi sanoa kärsineeni, motivaatio oli niin kova. Alku aina hankala, mutta kaikkeen tottuu!

[/quote]

Vierailija
17/20 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edelliseen viestiin, nimimerkki laiska läski ;D

Vierailija
18/20 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen jo kauan pikku hiljaa muuttanut ruokatottumuksia parempaan suuntaan, campis antoin vauhtia kilojen tippumiseen. kun on kypsä kokonaisvaltaiseen ruokavaliomuutokseen ja muuttaa tapojaan pysyvästi campis on hyvä tapa laihduttaa. Se että kilot tulee takaisin ei riipu siitä miten ne on laihdutettu vaan siitä miten itse jatkossa toimii. Lihakset campaamalla ei lähde, ja treenata jaksaa jos syö salaatteja ja proteiineja ateriakorvikkeiden lisäksi. Minulle sopi ainakin tämä hyvin, ja normalipainon olen laihdutuksen jälkeen säilyttänyt.

Vierailija
19/20 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnittelen aloitusta ja kuulen mielelläni kokemuksia! Pitääkö homma viedä tasolta 1- tasolle 6, jotta voi onnistua pidemmällä tähtäimellä vai auttaako se, että saa painon pois ja siitä lähtee sitten opettelemaan?

Minua pelottaa se, että jos paino tippuu en silti osaa syödä kuin hoikempi minä ja pian ollaan lähtötilanteessa.

Vierailija
20/20 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:06"]

Luulin että tässä tarkoitettiin Englannin Cambridgeä..

[/quote] Mina taas etta Cambridge, Mass., home of Harvard and MIT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan