Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten salasuhteesi päättyi?

Vierailija
08.02.2014 |

Millä tavalla päättyi salasuhteesi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tapailtu vuosi ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta.

Mies päätti kylmästi jättää tulematta tapaamiseen eikä vastannut enää puhelimeen..

Vierailija
2/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde paljastui ja loppui siihen. Sitten avioero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin itse vaimolleni, koska en pärjännyt tunnemyrskyjeni kanssa ja halusin itselleni paremman olon. Näin pääsin myös esittämään rehellistä ja "vastuullista" roolia. Lisäksi sain kertomisesta sadistista nautintoa, joka on aina ollut kaiken toimintani perimmäinen motiivi. Tämän vuoksi perustin perheenkin (ja rinnakkaissuhteet): kaikkein tehokkaimmin saa satutettua naisia ja lapsia, jotka olen ensin saanut luottamaan itseeni.

Vierailija
4/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku salarakkaani rupesi seurustelemaan.

Vierailija
5/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi (aviomiehelleni) ja salarakkaani aloitti seurustelun toisen kanssa hyvin pian sen jälkeen. Päätöksen suhteen lopettamisesta tein jo ennen raskaaksi tuloa, mutta todennäköisesti se oli se juttu, joka lopulta todella päätti suhteen (olin yrittänyt lopettaa salasuhdetta jo aiemmin, mutta tunteet veivät aina takaisin - raskaus oli luonnollinen loppupiste).

Nyt olen pienen vauvan äiti, onnellinen oman mieheni kanssa, ja ex-salarakkaani on tietääkseni onnellinen tahollaan. Harvinaisen hyvin kävi siis.

Ennen kuin kukaan ehtii kivittää: mieheni tietää hairahduksestani, se on terapiassa puitu läpi ja anteeksi annettu. En koskaan harrastanut seksiä salarakkaan kanssa, mutta rakastuin. Petin henkisesti siis.

Vierailija
6/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osunut kohdalle salarakasta. En alentuisi moiseen. Minut pitää näyttää kirkkaalla päivänvalolla.

Vierailija
7/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailimme satunnaisesti mieheni ollessa muualla ja chattasimme facessa. Aluksi useammin, sitten harvemmin. Jossain vaiheessa chattailu fb:ssä jäi, koska emme olleet enää siellä kavereita minun aloitteestani, joten en tiennyt milloin hän siellä oli. Koska yhteydenpito harveni, loppui tapaaminenkin. Hän on tietääkseni edelleen sinkku. 

Vierailija
8/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostini jäi auki ja mies luki sieltä. Kaikkihan siinä oli kerrottava sitten. Olin sitä mieltä että erotaan, koska mielestäni meistä ei saanut enää ehjää tekemälläkään ja jatkaminen olisi ollut vain ajan haaskaamista sekä itsensä kiduttamista. Mies oli shokissa eikä halunnut erota (liikaa muutoksia yhdelle kertaa... keties?) Salarakas kaikkosi kun sai tietää mieheni tietävän. Se vain loppui siihen ja hyvä niin. Tiesin jo ennen kuin jäimme kiinni, että tämä tulisi päättymään rumasti, koska kumpikaan emme olisi osanneet lopettaa ns. vapaaehtoisesti. Salarakas oli/on myös naimisissa tahollaan. Hänestä en ole kuullut yhtään mitään suhteemme päättymisen jälkeen. Menimme mieheni kanssa naimisiin 2 vuotta tämän jälkeen ja aviossa olemme olleet muutaman vuoden. Mainittakoon vielä, että minä en ollut meidän suhteessamme se ensimmäinen uskoton. Miehelläkin oli ollut vuosia aiemmin seikkailunsa joista silloin aikoinaan jäi kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan