Rehellisesti: Saadaanko koronaa kuriin mitenkään, vai pitäisikö jo lyödä hanskat tiskiin?
Tuo leviää holtittomasti ympäri maailman ja vaikka virus Suomesta tukahdettaisiin, kyllä se ulkomailta tavalla tai toisella tulisi tänne takaisin. Koronavapaita alueita on enää muutama jäljellä ja jopa Australiassa ja Uudessa-Seelannissa on esitetty vahvoja huolia epidemian leviämisestä.
Itseäni ahdistaa suunnattomasti tämä "uusi normaali". Jos koronaa ei yksinkertaisesti saada kuriin mitenkään, tämä ei tule loppumaan kunnes hanskat lyödään tiskiin.
Juuri äsken saatiin todella ikävä uutinen, kuinka mahdollinen rokotekin antaisi hyvin lyhytaikaisen suojan. Piikkejä pitäisi jokaisen ihmisen ottaa useampi vuodessa. Ja kun kerta tilastollisesti pieni osa luottaisi rokotteeseen, kuinka moni luottaisi siihen sitten tarpeeksi, että "ramppaisi" terveyskeskuksessa sen takia?
Itse en usko, että koronaa saadaan kuriin. Hanskat pitää lyödä tiskiin ennemmin tai myöhemmin, vahvasti näyttää siltä.
Kommentit (83)
Minä en ainakaan ota rokotetta, joka on paniikissa tehty, eikä juuri ehditty testailemaankaan!
Täytyy muistaa että korona perustuu valheelliseen testitulokseen. Pcr testillä saa sen tuloksen minkä haluaa. Ottakaa selvää. Testi ei itsessään tunnista yhtäkään tunnettua virusta. Covidia ei ole myöskään onnistuttu eristämään. Miten testi silloin kertoo että juuri covid on muka kyseessä? Testin kehittäjä sanoi myös aikoinaan, että testiä ei tule käyttää minkään viruksen testaamistarkoituksessa koska se ei niitä tunnista. Kaikki perustuu isolle valheelle.
Minua saa vihata, mutta itse elän niin kuin koronaa ei olisikaan. Käyn lounasbuffeteissa ihan huoletta. Olin myös risteilyllä pari kertaa. Minulla on ollut flunssan oireita (voimakkuus aaltoilevaa) aina silloin tällöin keväästä asti ja olen aika varma, että olen sairastanut jo koronan. Muutamaankin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunajat ovat alkaneet...
(Enkä ole edes mikään uskovaishihhuli)
Minun mielestäni tällaiset kommentit osoittavat aikamoista historiattomuutta. Kautta ihmiskunnan historian epidemiat ja jopa pandemiat ovat olleet yleinen ilmiö, ja ne ovat pääsääntöisesti olleet paljon pahempia tapahtumia kuin tämä. Mutta kun nykyihmisen elämänrytmi vähän häiriintyy normaalista, niin heti on lopun ajat ovella...
Lopunajan ennusmerkit ja profetiat löytyy ihan Raamatusta.
Aivan, ja minä sanoin että hyvin monet menneisyyden tapahtumat ovat myös täyttäneet nämä samat ennusmerkit. Luuletko, että olet ensimmäinen uskovainen länsimaiden historiassa joka profetoi maailmanloppua? Sitä on ennustettu lukemattomat kerrat aina kun yhteiskunnassa on mennyt jotain pahasti pieleen ja niitähän tapahtumia historiassa riittää, kunhan vain vaivautuu lukemaan jotain muutakin kuin Raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa että korona perustuu valheelliseen testitulokseen. Pcr testillä saa sen tuloksen minkä haluaa. Ottakaa selvää. Testi ei itsessään tunnista yhtäkään tunnettua virusta. Covidia ei ole myöskään onnistuttu eristämään. Miten testi silloin kertoo että juuri covid on muka kyseessä? Testin kehittäjä sanoi myös aikoinaan, että testiä ei tule käyttää minkään viruksen testaamistarkoituksessa koska se ei niitä tunnista. Kaikki perustuu isolle valheelle.
Ei millään pahalla, mutta tämän väitteen voi todistaa todeksi päivässä vuokraamalla laitteet ja ajamalla 1 000 positiiviseksi tiedettyä ja 1 000 negatiiviseksi tiedettyä näytettä. Kun negatiivisen näytteen koronapositiivisuusaste on 0, niin ei ole mitenkään mahdollista että väite on tosi.
Ja tiesitkö että näin miljoonat ja miljoonat laboratoriot auditoivat ja kalibroivat testejään ja laitteitaan?
No etpä tiedä et, ja siksi uskot tällaista tosielämästä irrallista hölmöilyä.
Terv laboratorioanalyytikko
Vierailija kirjoitti:
Juu, koronakuolleisuus on tällä hetkellä sellaiset o,o4 %. Kuollaan tosiaan ihan kaikki, terveetkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tällaiset kommentit osoittavat aikamoista historiattomuutta. Kautta ihmiskunnan historian epidemiat ja jopa pandemiat ovat olleet yleinen ilmiö, ja ne ovat pääsääntöisesti olleet paljon pahempia tapahtumia kuin tämä. Mutta kun nykyihmisen elämänrytmi vähän häiriintyy normaalista, niin heti on lopun ajat ovella...
Raamatusta löytyy kyllä ihan varmasti ihan mitä tahansa kukainenkin haluaa sieltä löytää. Se on sillain jännästi kirjoitettu kirja, että sitä voi jokainen tulkita niin niin kuin itse tykkää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa että kannattaisi hankkia edes lukiotason koulutus ennen kuin menee sekaisin youtubessa pikkuasioista ja nolaa itsensä.
Matkustusrajoituksista saisi oikein hyvän New World Orderin. Tehdään kaikista maailman maista PohjoisKorean kaltaisia, joista saa matkustaa muualle vain nk. tärkeät henkilöt. Muut kuin tärkeät henkilöt ovat oman maansa vankeja.
Aiiiiivan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, koronakuolleisuus on tällä hetkellä sellaiset o,o4 %. Kuollaan tosiaan ihan kaikki, terveetkin!
Jenkeissä 9 miljoonaa influenssatartuntaa tuottaa 23 000 kuollutta. Tämänhetkinen 9 miljoonaa koronatartuntaa on tuottanut 270 000 kuollutta. Vaan varttimiljoonan ero. Hilirimpsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, ja minä sanoin että hyvin monet menneisyyden tapahtumat ovat myös täyttäneet nämä samat ennusmerkit. Luuletko, että olet ensimmäinen uskovainen länsimaiden historiassa joka profetoi maailmanloppua? Sitä on ennustettu lukemattomat kerrat aina kun yhteiskunnassa on mennyt jotain pahasti pieleen ja niitähän tapahtumia historiassa riittää, kunhan vain vaivautuu lukemaan jotain muutakin kuin Raamattua.
Luuletko että minä profetoin?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää :DDDDDDDDD Pitäiskö sun pysyä erossa asioista joita et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Aiiiiivan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä 9 miljoonaa influenssatartuntaa tuottaa 23 000 kuollutta. Tämänhetkinen 9 miljoonaa koronatartuntaa on tuottanut 270 000 kuollutta. Vaan varttimiljoonan ero. Hilirimpsis.
Ja sinä uskot, että se oli juuri korona joka tappoi? Ei esim se, että lieväoireisiakin kytkettiin hengityskoneisiin? Toki tuollaisetkin kuolemat on laitettu koronan syyksi vaikka vika jossain ihan muualla.
Ei. Mietin myös riskiryhmäläisenä sitä, kannattaisiko tauti hankkia nyt, kun pääsee vielä teholle kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta löytyy kyllä ihan varmasti ihan mitä tahansa kukainenkin haluaa sieltä löytää. Se on sillain jännästi kirjoitettu kirja, että sitä voi jokainen tulkita niin niin kuin itse tykkää.
Eri
Juu ei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta tämän väitteen voi todistaa todeksi päivässä vuokraamalla laitteet ja ajamalla 1 000 positiiviseksi tiedettyä ja 1 000 negatiiviseksi tiedettyä näytettä. Kun negatiivisen näytteen koronapositiivisuusaste on 0, niin ei ole mitenkään mahdollista että väite on tosi.
Ja tiesitkö että näin miljoonat ja miljoonat laboratoriot auditoivat ja kalibroivat testejään ja laitteitaan?
No etpä tiedä et, ja siksi uskot tällaista tosielämästä irrallista hölmöilyä.
Terv laboratorioanalyytikko
Ja jostain kumman syystä näin yksinkertainen tekninen testi mystifioidaan kuin se olisi jotain taikuutta. Ymmärtäisin jos olisi jotain oikeasti hankalia ja monimutkaisia asioita, joita kyseenalaistaisi, mutta tältä varmaan tuntuis timpurilta jolle joku Qanon selittäisi että sen vasara ei voi toimia kun se oikeesti lyö vastakkaiseen suuntaan voimantuottoon nähden. Että ei voi muuta kuin nauraa oikeastaan.
molekyylibiologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että minä profetoin?
Minulle on ihan sama oletko se sinä jotka profetoit tai siteeraatko jotain toista uskovaista joka niin tekee. Toki voit tähän kommentoida, että kyse ei ole mistään yksilöistä vaan Raamatun ilmoituksesta, mutta tosiasia on että Raamatun profetiat ovat sen verran epämääräisiä, että niitä voi soveltaa vaikka mihin. Mistä johtuen historiassa onkin köytännössä loppumaton määrä uskovaisia, jotka ovat ilmoittaneet lopunaikojen koittaneen juuri sinä omana aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit lyödä hanskat tiskiin, jos tilanne ahdistaa sua. Suurin osa suomalaisista elää ihan kuin mitään pandemiaa ei olisikaan.
Joillakin elämä on ulottunut Suomen rajojen ulkopuolellekkin. Tätä on vaikea ehkä ymmärtää jos itselle elämä rajoittuu kotikylään. Minusta on aika kauheaa katsoa miten ulkonaliikkumiskielloista on tullut yhtäkkiä tavallisia Euroopassa, eikä niitä tarvitse edes perustella kenellekkään.
Joo, mutta me suomalaiset ei voida mitään muiden maiden rajoituksille. Suomen kansalaisella on myös aina oikeus lähteä Suomesta ja palata Suomeen. Matkalta palatessakin "karanteeni" on vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Juu ei sinne päinkään.
Kristillisiä uskonhaaroja löytyy maailmasta n. 30 000 kappaletta, ja monien niiden uskontulkinnat eroavat toisistaan huomattavasti. Toki jokainen uskovainen pitää sitä omaa tulkintaa ehdottoman totena ja itsestään selvänä, mutta tosiasiat eivät kyllä puhu tämän puolesta.