Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*ttu tuota mun miestä, mikä sika!!!

Vierailija
08.02.2014 |

Toi kaupasta pienen karkkipussin (tv mix 110 g) mulle, raskaana olevalle vaimolleen ja totesi, että liho vielä lisää!!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies loukkasi mua syvästi tuolla kommentilla. Itse on mut raskaaksi saattanut, tarviiko v*ttuilla parista raskauskilosta? :'( Minulla on kaiken lisäksi syömishäiriötaustaa, minkä mieheni tietää... :(

-ap-

Vierailija
2/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:49"]

No kuinka iso sen karkkipussin sitten olisi pitänyt olla? Ei ole todellista, että aikuisten ihmisten pitää saada mässyttää jättipussi illassa! Mene sitten itse hakemaan lisää vai etkö saa ruhoasi liikkeelle koneen ääreltä?

[/quote]

Sulla taisi mennä aloituksen pointti kokonaan ohi. Pieni karkkipussi oli just se mitä pyysin. Mutta tuo kommentti sai mut näkemään punaista. Itse mies osti itselleen JÄTTIKOKOISEN sipsipussin, btw.

-ap-

[/quote]

Ajoiko miehesi autolla jonkun yhden kilometrin matkan saadakseen sen sipsi- ja karkkipussin? (Wt-testi)

[/quote]

Höh, meillä on perheessä kaksi akateemista, asutaan ns. hyvällä alueella ja perheen tulot on selvästi yli 200 000 euroa vuodessa ja todellakin haen karkkia autolla 800 metrin päässä olevalta huoltoasemalta :)

[/quote]

No teillä on sitten yksi amis/wt-perheen tunnusmerkki perheessä. En todellakaan ymmärrä, miksi joku ei kävele alle kilometrin matkaa.

[/quote]

Kokeile joskus ajaa Audi S6:lla niin tiedät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä sun huumorintaju on ap?:D

Vierailija
4/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:41"]

Täällä pääsee seuramaan wt-perheen arkea....

[/quote]

Millä perusteella wt? Jos ois wt, niin tuskin olisi naimisissaoleva pariskunta.

[/quote]

No se naimisssaoleminen nyt ei kerro mitään nykypäivänä, akateemisesti koulutetuista suuri osa ei kuulu edes kirkkoon, eikä siviilivihkiminenkään kiinnosta kaikkia. Miehen käytös ja karkkipussin ostaminen taas kertoo paljon.

[/quote]

Luuletko, että akateemiset jne. eivät syö karkkia? :-D
t. akateeminen sokerihiiri

[/quote]

Yleensä terveelliset elämäntavat liittyy korkeaan koulutukseen. Toisaalta akateemisesti koulutettu todennäköisemmin leipoo itse vaikka tuulihatun makean nälkäänsä, kuin ostaa R-kioskilta karkkipussin.

[/quote]

Heko heko, niin vissiin. Tuntemistani akateemisista moni ei osaa edes kananmunia keittää. Amikset taas on tosi niin näppäriä käsistään, että kateeksi käy.

[/quote]

Perustuu kylläkin ihan tieteelliseen tutkimukseen, että akateemisesti koulutetut syövät ja elävät muutoinkin terveellisemmin. Omien kokemusteni ja havaintojeni mukaan tyypillinen wt ostaa kaupasta sipsejä, Saarioisten roiskeläppiä, makkaraa ja marinettipihvejä. Akateemisesti koulutetut taas ostavat salaatteja, hedelmiä, äyriäisiä, tuoretta kalaa, broileria ja oliiviöljyä. Kiireisimmät uraohjukset tosin syövät paljon tasokkaissa ravintoloissa ja myös hyvätasoisissa lounaspaikoissa.  Useimmat akateemisesti koulutetut ovat oppineet kokkaamaan opiskeluaikoina, silloin ei ole varaa käydä ulkona syömässä, mutta halutaan syödä kotona hyvää ja terveellistä ruokaa. Amislaiset söivät opiskellessaan kotona äidin ostamia Saarioisten roiskeläppiä ja valmistuttaan jatkoivat roiskeläppien syömistä ja McDonaldsilla ateriointia.

Vierailija
5/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:07"]

Hei missä sun huumorintaju on ap?:D

[/quote]

Ootko sä koskaan ollut raskaana? Ilmeisesti et.

Vierailija
6/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:04"]

Mies loukkasi mua syvästi tuolla kommentilla. Itse on mut raskaaksi saattanut, tarviiko v*ttuilla parista raskauskilosta? :'( Minulla on kaiken lisäksi syömishäiriötaustaa, minkä mieheni tietää... :(

-ap-

[/quote]

No valkoinen roskasakki ei ajattele mitä sanovat. Joten vaikka miehesi loukkasi sinua ei hänen älykkyys välttämättä riitä siihen, että hän itse ymmärtäisi sen.

Vierailija
7/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:05"]

Kokeile joskus ajaa Audi S6:lla niin tiedät ;)

[/quote]

Iso lahna, kamalan näköinen, ei edes hirveän tehokas....facepalm.

Olisit nyt sanonut (valehdellut) RS6 ruma sekin on, mutta voimaa siinä edes on.

Vierailija
8/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisikin vain yksittäinen typerä kommentti. :( Mutta on tässä muutakin taustalla, tuntuu vain että tuo kommentti oli yksi asia, mikä saattaa katkaista kamelin selän.

Mies saa kohtuuttomia raivareita pikkuasioista. Meillä on ennestään jo yksi lapsi ja hän raivoaa lapsellekin ihan mitättömistä asioista. Tänään illalla lapsi alkoi itkeä, kun isänsä katsoi häntä vihaisesti. :'(

Välillä tuntuu, että voisiko tän koko raskauden perua. :( Vaikka toivottu raskaus on kyseessä.
-surullinen ap-

Vierailija
9/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap :( toivottavasti miehesi tajuaa pyytää anteeksi KAUNIISTI.

Vierailija
10/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska!

Vierailija
11/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka iso sen karkkipussin sitten olisi pitänyt olla? Ei ole todellista, että aikuisten ihmisten pitää saada mässyttää jättipussi illassa! Mene sitten itse hakemaan lisää vai etkö saa ruhoasi liikkeelle koneen ääreltä?

[/quote] Ei raskaana ollessa saa laiskotella tai lihoa. Super Marjokin söi vain 800-1200 kaloria ja karisti muutamat raskauskilot kolmessa viikossa synnytyksen jälkeen. Kyllä vaimon kroppa on tärkeämpi kuin vauvan terveys.

Vierailija
12/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ei raskaana ollessa saa laiskotella tai lihoa. Super Marjokin söi vain 800-1200 kaloria ja karisti muutamat raskauskilot kolmessa viikossa synnytyksen jälkeen. Kyllä vaimon kroppa on tärkeämpi kuin vauvan terveys.

Vierailija
13/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:43"]Jos oisikin vain yksittäinen typerä kommentti. :( Mutta on tässä muutakin taustalla, tuntuu vain että tuo kommentti oli yksi asia, mikä saattaa katkaista kamelin selän.

Mies saa kohtuuttomia raivareita pikkuasioista. Meillä on ennestään jo yksi lapsi ja hän raivoaa lapsellekin ihan mitättömistä asioista. Tänään illalla lapsi alkoi itkeä, kun isänsä katsoi häntä vihaisesti. :'(

Välillä tuntuu, että voisiko tän koko raskauden perua. :( Vaikka toivottu raskaus on kyseessä.
-surullinen ap-

[/quote] Lähde menemään kun vielä kerkeät. Voimia <3

Vierailija
15/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKA!!!!

Vierailija
16/41 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:43"]

Jos oisikin vain yksittäinen typerä kommentti. :( Mutta on tässä muutakin taustalla, tuntuu vain että tuo kommentti oli yksi asia, mikä saattaa katkaista kamelin selän.

-surullinen ap-

[/quote]

Sinun täytyy nyt vakavasti miettiä, mitä elämältä ja perhe-elämältä haluat. Lapsen ei pidä joutua pelkäämään omassa kodissaan. Jos mies vain raivoaa lapselle ja ilkeilee sinulle, kannattaako ihan oikeasti enää olla yhdessä? Peru mieluummin liittosi kuin raskaus.

Vierailija
17/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:41"]

Ja v*ttu mistä veto niin alkaa illalla vielä vongata. Ei oo luvassa mitään sillä saralla aikoihin, sen voin luvata.

[/quote]

Niin ja naisethan eivät käytä seksiä kiristyskeinona ja kauppatavarana, eiväthän?

Vierailija
18/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 300 g!!!!!

Vierailija
19/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:43"]

-surullinen ap-

[/quote]Voi tietenkin. Kyllä tommonen perusteeksi riittä. Vittu mikäSika tuo sun miehes. Oishan se voinu tuoda myös Ässämixin!?

Vierailija
20/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tuu mun kainaloon, en oo sika. Lupaan susta ja kersa.. lapsesta pitää hyvää huolta. Pillun kun pidät märkänä koko ajan, niin muuta en vaadi vastapalvelukses.