Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ei laita viestejä

Vierailija
08.02.2014 |

Tapasin pari kuukautta sitten tosi mukavan pojan (minä 18, poika 19). Viestiteltiin tosi paljon ja ollaan nähty noin 5 kertaa. Tää poika kuitenkin meni nyt alkuvuodesta armeijaan, jonka vuoks ei olla nähty (myös noin 40km välimatka on näkemistä häirinnyt). Armeijaan mentyään ollaan viestitelty pikkusen ja kerran nähty tämän kuukauden aikana, jonka se sielä armeijassa on ollut. Musta on ollu ihan okei, ettei olla paljon nähty kun ymmärrän, et sil on vkloppu lomillaan muutakin tekemistä. Se on myös sanonu et armeijassa on välillä tosi kiire, joten en oo sit viittinyt paljoa viestitellä, etten nyt turhaan häiritte :D Nyt kuitenkin on kulunu jo useempi päivä et siit ei oo kuulunut mitään. Tän koko armeija ajan mä oon ollu se joka viestejä pistää ja nyt sit ajattelin, että jos sitä kiinnostaa niin eiköhän sekin viestittele, enkä oo pistäny viikkoon mitään. Yhtään mtään siitä pojasta ei oo kuulunu :(  ennen armeijaa se viestitteli melkeen koko ajan, alottaen usein itte keskustelun. Mut nyt sit se ei oo laittanu mitään, ellen oo kysyny jotain tai alottanu puhuun. Harmittaa ihan tosi paljon, koska kyseinen poika on tosi mukava ja oon tosi ihastunu siihen. Luulin, että sekin ois kiinnostunu musta vai lopahtiko sen kiinnostus todellakin jo näin nopeesti. Vai voisko mahollisesti se armeija jotenki vaikuttaa, ettei se sit vaan jaksa nähdä eikä sen takia pistä viestii? Uskallanko taas tehä alottee ja laittaa sille viestii? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ja anna pojan pistää seuraavaksi viestiä. Jos ei mitään kuulu nii anna olla

Vierailija
2/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä. Kuulostaa siltä, ettei poika välitä susta. Kyllä se olis halunnut ja ehtinyt sua lomilla nähdä, jos olis halunnu.

Unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän metsäleirillä? Käykkää ei saa aina käyttää, saattaa mennä päiviä tai viikkoja "kiinni".

Vierailija
4/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K yllä sieltä Intistä nykymaailman aikaan hyvinkin kerkeää viestitellä, jos haluaa...Eipä nyt taida olla sinulle se oikea tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä