jumalattomat menkat !
Aamulla alko menkat, johan niitä oliki ootettu. Viime kuussa jäi välii, tuli vaa päivän verran ruskeeta vuotoa. Mutta nyt, aivan helvetinmoinen kipu ja vessassa saa juosta 15min välein, mulla on siis aina menkkojen aikaa pakki ihan sekasin, mut tää vetää kyl ihan pohjat. Ja mahaa sattuu niin saatanasti, ettei meinaa tajuissaa pysyä. Särkylääkkeitä ei tietenkää löydy mistää ku niitä tarvii. Kostautuko mulle nyt viime kuun menkattomuus ku iski näin pahana ? En uskolla lähtee minnekkää koska vessa pitää olla lähettyvillä
Kommentit (5)
Saatanalliset, vai? Mulla on tosi jumalaiset menkat aina.
kuten arvasin, lääkkeitä vaan tyrkyttää ja lämpöpussia. kun ei auta ! googletin keskenmenoksi. voiko se tapahtua silloin ku menkkojen pitäis alkaa ?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:49"]
Aamulla alko menkat, johan niitä oliki ootettu. Viime kuussa jäi välii, tuli vaa päivän verran ruskeeta vuotoa. Mutta nyt, aivan helvetinmoinen kipu ja vessassa saa juosta 15min välein, mulla on siis aina menkkojen aikaa pakki ihan sekasin, mut tää vetää kyl ihan pohjat. Ja mahaa sattuu niin saatanasti, ettei meinaa tajuissaa pysyä. Särkylääkkeitä ei tietenkää löydy mistää ku niitä tarvii. Kostautuko mulle nyt viime kuun menkattomuus ku iski näin pahana ? En uskolla lähtee minnekkää koska vessa pitää olla lähettyvillä
[/quote]
Tässä kohtaa kannattaa miettiä että pitäisikö ehkä tulla raskaaksi? Luonto kyllä näyttää keinonsa jos et täytä tehtävääsi naisena.
Ei jumalaisia menkkoja ole olemassa. Kuten hyvin tiedämme, niin YHW:n mielestä menkat ovat niin saastainen juttu, että niistä kärsivää naista tulee vältellä totaalisesti.
Kannattaisko kysyä lääkäriltä eikä keskustelupalstalta? Koska mulle tuli vaan mieleen että keskenmeno?
Tai sitten jonkunäkönen hormonihäiriö. Itsellä oli joskus sillälailla että kohtu täyttyi verestä jonkun hormonihäiriön seurauksena, sit se vuoti ja sattui aivan älyttömästi, just että kerran jopa lähti taju siitä. Lääkärissä ravasin ja lopulta päädyttiin kohdun kaavintaan. Kannattais hoitaa ettei ole mitään vakavampaa.