Lue keskustelun säännöt.
Mun huostaanotetulla lapsella on tilillä säästöjä 3000e,kiitos valtio!
08.02.2014 |
En tiennyt että maksamamme elarit menevät suoraan lapsen itsenäistymisrahastoon, jonka käytöstä lapsi saa itse päättää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla