Raskaana olevat kasvissyöjät, millä varmistatte päivittäisen
Kommentit (47)
Kuka niin hullu on että pelkkiä kasviksia syö raskausaikana.
Syömällä Elixi-pellavansiemenöljyä.
No vaikka tällä: http://www.apteekkituotteet.fi/Iho-Omega-mustaherukka-oliivioeljy-150-ml
saa myös kapseleina.
Pellavahan on kielletty raskausaikana. Itse syön päivittäin joko saksanpähkinöitä tai saksanpähkinäöljyä.
Omega kolmosta on nautittava muuten myös koko Imetysaika, ei vain raskaus-!
Itse söin molemmalla kerralla raskaana ollessani E-Epa- kapseleita. Eka kerralla söin raskauden loppuun asti ja toisella kerralla lopetin niiden syömisen n. 3-4 viikkoa ennen laskettua aikaa. Toisella kerralla lopetin omegojen käytön, koska omegat lisäävät verenvuotoriskiä ja minulla oli ekan synnytyksen yhteydessä verenvuoto- ongelmaa. Siis ei luultavasti johtunut omegoista, mutta tämä asia on hyvä kuitenkin tietää. Omegoja ei siis suositella syötäväksi, jos on esim. tulossa joku suurempi leikkaus.
Minäkin saksanpähkinöillä hoidan päivittäisen tarpeen, ravitsemusterapeutin neuvosta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:09"]
no se lihan sisältämät aineet on vain niin tärkeitä, voisitteko tehdä poikkeuksen raskauden ajaksi ja syömään pienen määrän lihaa, toivottavasti ette pakota vauvojanne kasvisravintoon antakaa niiden kasvaa niin silloin teineinä päättävät, mutta ennen 8 ikävuotta vauvan kuuluu saada normaalia ravintoa.
[/quote]
tai mitä jos te sekasyöjät ajattelisitte lapsianne ja syöttäisitte niille pelkkää kasvisruokaa ja antaisitte sitten teininä niiden päättää haluavatko lihaa suuhunsa tunkea. Lapsi kyllä kasvaa oikein kootulla kasvisruuallakin ihan normaalisti, kasvisruokakin kun on sitä "normaalia" ruokaa.