Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin aloittaa laihduttamisen

Vierailija
08.02.2014 |

Oelen aamulla syönyt muutaman leipäpalan, muuten en mitään. Paino on pudonnut aamusta lähtein 1,1kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paska provo, koita nyt vähän panostaa.

Vierailija
2/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:33"]

Onpa paska provo, koita nyt vähän panostaa.

[/quote]

 

Tää on totta. Aamupaino 139 kg. Nyt 137,9kg. Näillä kilomäärillä tuo mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä niin kumma provo että ihan vetää hiljaseksi.. :)

Koska ei vaan kenelläkään voi olla noin outo käsitys kaloreista. Tyhjien kaloreitten takia varmaan massa kasvanut, mutta mitä jos söisi kivoja annoksia hyvää sapuskaa?

Vierailija
4/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:33"]

Onpa paska provo, koita nyt vähän panostaa.

[/quote]

 

Tää on totta. Aamupaino 139 kg. Nyt 137,9kg. Näillä kilomäärillä tuo mahdollista.

[/quote]

 

Joo joo, niin on. Etenkin kun yleensä ihmisen aamupaino on se päivän alin paino. Paino ei laske mitään ruisleipiä syömällä, päinvastoin. Vaa'an lukemat nousee myös ihan vettä juomalla.