Duudson-Jukalla on vaikeuksia pitää housuja jalassa
Niin söötti toi Chachi, tyhmä Jukka. Jotkut ei koskaan opi.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Alaston-Jukka-Hilden-ilmestyi-eteeni-Suom…
Kommentit (396)
Voi Chachi parka :( On jotenkin niin sulonen ja niin sydämmellinen kuva jäänyt hänestä. Ja vissiin aika paljon paskaa joutunut kestää nuorena, perhesuhteetkin mennyt poikki.
kyllä se jukka petti outia jo nuorempana, ovat kauan olleet yhdessä. nuoresta pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni joskus heitti, että mies ei kuolinvuoteellaan kadu mitään muuta kuin panemattomia ***lluja. Nooh, jos oma narahtaisi, ei paljoa ehtisi katua :D
Mutta asiaan, tosi ikävä juttu. Niin suloinen tyttö tuo Chachi ja vaikuttavat aidosti rakastuneilta. Saisi tuo jurpo vaan tulla järkiinsä.
Onnittelut oletkin onnistunut saamaan itsellesi oikein laatumiehen.
No ainakin hän oli rehellinen luonteestaan, en sinuna yllätyisi jos jotain ikävää paljastuu...
Erikoista muuten että kummassakaan iltapäivälehdessä ei asiasta mainita puolella sanallakaan :DDD
Yleensähän tästä pariskunnasta on heti juttua söpöilykuvineen kun jompi kumpi vain aivastaakin :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni joskus heitti, että mies ei kuolinvuoteellaan kadu mitään muuta kuin panemattomia ***lluja. Nooh, jos oma narahtaisi, ei paljoa ehtisi katua :D
Mutta asiaan, tosi ikävä juttu. Niin suloinen tyttö tuo Chachi ja vaikuttavat aidosti rakastuneilta. Saisi tuo jurpo vaan tulla järkiinsä.
No ainakin hän oli rehellinen luonteestaan, en sinuna yllätyisi jos jotain ikävää paljastuu...
Mukavaa, että Kontulassakin ollaan heräilty.
Kyse ei ollut miehen luonteesta, vaan vitsistä, joka ei ehkä sinulle välittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo sitten huumorista kuullut? Itse varmaan repeäisin nauruun jos kuulisin jotain tuollaista :D Joissain kulttuureissa iso osa vitseistä koskee muuten pettämistä. Pienempi peikko sellainen on josta voi vitsiä heittää.
Olihan Jukka nuorena todella hyvännäköinen. Vanhempana tietysti sitä elähtää, mutta yleensä noissa naistenmiehissä on nuoresta vanhaan ikään joku karisma ja "panoalfan" taikaa, miksi naiset lankeaa.Tietysti raha ja statuskin vaikuttaa.
Melkoinen painokone tuo koko kansan Jukka! Nyt jää kyllä Frederik toiseksi.
Miksei Frederik esiinny Tanssi tähtien kanssa -ohjelmassa?
Jukalla alkoholi on varmasti suurin syy kasvojen kamalaan tuvotukseen ja 10v vanhemmalta näyttämiseen. Varmaankin myös pettämiseen.
Miksiköhän Chachi käyttää noin omituista lempinimeä, muistaisin jostain lukeneeni että hänen oikea nimensä on Olivia. Olisi paljon kauniimpi.
Itse en usko mihinkään "hyvää hyvyyttään" -ulostuloon, kyllähän siinä jonkinlainen piru on istunut tämän naisen olalla kun tässä vaiheessa on asian tuonut esiin. Mutta silti, jos minä olisin C., minulle olisi aivan se ja sama mitkä naisen motiivit olisivat, kunhan totuus tulee julki.
Joku sanoi tietävänsä pariskunnan jolla on yli 20 v. ikäeroa ja silti mies pettää aina kun voi. Minä voisin olla tuon pariskunnan se nuori osapuoli. Silloin tällöin tulee mieleen, että en ihan luota ja on ontto fiilis, mutta ei ensimmäistäkään oikeaa todistetta. Tietäisin siis enemmän kuin mieluusti jos joku nainen tekisi millä tavoin tahansa ulostulon sen suhteen, että on vehdannut mieheni kanssa. Ei tarvitsisi käyttää enempää tätä kallisarvoista elämää petturin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä pettynyt. Hetken jo voitin ennakkoluuloni Marian ohjelman jälkeen kun luulin Jukan olevan pohjimmiltaan kunnollinen ja symppis. Mut mitä vielä! Aina kannattais luottaa siihen ensireaktioon, joka ei hänen kohdallaan ollut se mairittelevin ennen kohujakaan!
Eiköhän siinä oltu suunniteltu jo moni juttu ja vuorosanat valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen naisen onnistunut löytämään ja silti hypitään vieraissa, ääliö.
Onhan se muija ihan tyhmä kuin saapas vaikka söötti. En tosin olisi tällaista odottanut keltään duudsonilta. Liian suomalaisia että pelleilisivät tuolla tavalla.
Turha tätä on kauhistella, ihan normaalia.
Meidät miehet nyt on vaan luotu sellaisiksi, että viettimme ohjaavat meitä hakemaan koko ajan uusia seksikumppaneita.
Päinvastainen toiminta (yksiavioisuus) on meille luonnon vastaista toimintaa.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Meidät miehet nyt on vaan luotu sellaisiksi, että viettimme ohjaavat meitä hakemaan koko ajan uusia seksikumppaneita.Päinvastainen toiminta (yksiavioisuus) on meille luonnon vastaista toimintaa.
Niin mutta sitten on kiljoona tarinaa siitä kuinka oikeasti hyvä ja uskollinen mies ostaa ihan kelvottomalle naiselle talot ja kaikki ja sitten se nainen panee jotain toista siinä talossa ja tulee raskaaksi ja jotenkin vielä saa sen talon itselleen ilman mitään seuraamuksia vaikka ei itse tehnyt mitään sen talon eteen. Näitä tarinoita on, minun tuttavapiirissä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se muija ihan tyhmä kuin saapas vaikka söötti. En tosin olisi tällaista odottanut keltään duudsonilta. Liian suomalaisia että pelleilisivät tuolla tavalla.
Enpä pitäisi tyhmänä jos oppii suomenkin aika nopeasti. Nuori vain ja ansaitsee paremman miehen.
En kyllä heidän videolta katsonut että suomi olisi kovin sujuvaa vielä.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Meidät miehet nyt on vaan luotu sellaisiksi, että viettimme ohjaavat meitä hakemaan koko ajan uusia seksikumppaneita.Päinvastainen toiminta (yksiavioisuus) on meille luonnon vastaista toimintaa.
Naisen vietti laittaa naisen kyllästymään yhteen mieheen seksuaalisesti 1-2 vuodessa ja sen jälkeen nainen hakee taas uusia parempia geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä pitäisi tyhmänä jos oppii suomenkin aika nopeasti. Nuori vain ja ansaitsee paremman miehen.
En kyllä heidän videolta katsonut että suomi olisi kovin sujuvaa vielä.
Suomi on yksi maailman vaikeimmista kielistä joten jos on hänen tasollaan sitä oppinut on kyllä aika fiksu. Miksi ihmiset tapaavat ajatella, että ulospäinsuuntautuneet kikattajat olisivat tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Älkää äänestäkö Jukkaa Ttk. ssa jatkoon. Jukka hiiteen ensi sunnuntaina.
Olen samaa mieltä. Menköön Hildén hiitéen..
Tämän minäkin haluaisin ymmärtää..
Olin parikymmentä vuotta sitten hyvin ihastunut erääseen tyttöön, jonka kanssa vihdoin onnistuin lähentymään erään opiskelijoiden bilematkan aikana. Suutelimme illan aikana useaan otteeseen, mutta jossain vaiheessa huomasin hänen poistuvan duudsonit-jukan kanssa kahdestaan hotellihuoneeseen. Duudsonit olivat siis mukana viihdyttämässä ihmisiä tällä matkalla. Muistan tämän hetken vieläkin erittäin hyvin - sen verran traumaattinen se kokemus oli.
Myöhemmin tämä tyttö yritti kyllä jatkaa siihen mihin olimme jääneet, mutta luonnollisesti olin jo menettänyt kaiken kunnioituksen häntä kohtaan.
Ja Jukka oli muuten myös tuolloin varattu mies.