Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duudson-Jukalla on vaikeuksia pitää housuja jalassa

Vierailija
29.10.2020 |

Niin söötti toi Chachi, tyhmä Jukka. Jotkut ei koskaan opi.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Alaston-Jukka-Hilden-ilmestyi-eteeni-Suom…

Kommentit (396)

Vierailija
261/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa muita duudsoneja vi***taa kun tää yks häpäsee häjyt isännät näillä tempauksilla ja sitten itkee ja kerää säälipisteitä jossain päivärinnassa. Narskuuu!!

Vierailija
262/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutinen vaikuttaa ankalta koska Chachi ja Jukka vaikuttaa olevan ihan onnellisesti yhdessä ainakin somen perusteella.

Kuka meistä heidän onnellisuutta tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeeköhän Jukka tänä iltana tansseissa?

Vierailija
264/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden lapsihan syntyi marraskuun lopussa vuonna 2019. Ja jos tuo pettäminen tapahtunut kesällä 18, niin eihän se silloin ole ollut raskaana. Juttukin ollut melko alussa.

Jutun mukaan tapahtui toissa kesänä eli kesällä 2019. Viime kesä oli kesä 2020, toissa kesä 2019. Chachi oli tuolloin tukevasti raskaana.

Onko tosiaan niin, että seurustelun alkuvaiheessa on ihan ok pettää? Missä vaiheessa se pettäminen pitää l

opettaa? Kun on seurusteltu vuosi? Kaksi vuotta?

2017 tapahtui jos Seiskaan on uskominen.Ainahan Duudsonit ovat vierailleet Amerikassa taitaa olla tuttu jo niiltä ajoilta!

Seiskan mukaan nainen ottanut ensimmäistä kertaa Jukkaan yhteyttä elokuussa 2017, mutta Jukka vastannut yhteydenottoon vasta toukokuussa 2018. Sopivat viimein työtapaamisen 7.6.2018 jolloin tuo pettäminen tapahtui.

Vierailija
265/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt tästä uutisesta. :( Olen juuri löytänyt Chachin Youtube-kanavan, todella ihana tyyppi ja perhejuttuja on ollut ihana seurata. Ovat vaikuttaneet niin onnellisilta ja Chachi olisi ansainnut hyvän miehen vaikeuksien jälkeen. Miten tuo Jukka voi olla noin pa sk amainen, ihan hirveää Chachille että on ehtinyt lapsenkin tekemään ja muuttamaan kauas kotoa tuollaisen tyypin takia... 

Voi kyllä vetää vessasta alas Jukan selostukset siitä, että laittaa aina muut itsensä edelle. Mietinkin Veitola-jaksossa, että oudon vähän tuntuu laittavan arvoa pitkille suhteille ja sitoutumiselle, kun puolusteli ja hehkutti siinä naisen vaihtamistaan Outista Chachiin.

Todella ihana tyyppi tosiaan, kun tietoisesti aloitti suhteen naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa. Puolusteli tätä toimintaansa somessaan myös suhteen tultua julki. Kyllä Chachi tiesi tasan tarkkaan, mitä on tekemässä ja että on osallisena pettämiseen, vaikka kuinka on kameran edessä huoleton höpsö, joka nyt vain ajautuu tilanteisiin.

Vierailija
266/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeeköhän Jukka tänä iltana tansseissa?[/quote

Taatusti. Tanssilattia märkänä liukastelee.

Vierailija
267/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jane on järkevämpi kuin ChaChaa. Piti kerran hauskaa, muttei alkanut leikkimään mitään perhettä pettäjän kanssa.

Vierailija
268/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt tästä uutisesta. :( Olen juuri löytänyt Chachin Youtube-kanavan, todella ihana tyyppi ja perhejuttuja on ollut ihana seurata. Ovat vaikuttaneet niin onnellisilta ja Chachi olisi ansainnut hyvän miehen vaikeuksien jälkeen. Miten tuo Jukka voi olla noin pa sk amainen, ihan hirveää Chachille että on ehtinyt lapsenkin tekemään ja muuttamaan kauas kotoa tuollaisen tyypin takia... 

Voi kyllä vetää vessasta alas Jukan selostukset siitä, että laittaa aina muut itsensä edelle. Mietinkin Veitola-jaksossa, että oudon vähän tuntuu laittavan arvoa pitkille suhteille ja sitoutumiselle, kun puolusteli ja hehkutti siinä naisen vaihtamistaan Outista Chachiin.

Todella ihana tyyppi tosiaan, kun tietoisesti aloitti suhteen naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa. Puolusteli tätä toimintaansa somessaan myös suhteen tultua julki. Kyllä Chachi tiesi tasan tarkkaan, mitä on tekemässä ja että on osallisena pettämiseen, vaikka kuinka on kameran edessä huoleton höpsö, joka nyt vain ajautuu tilanteisiin.

Silti vähän säälittää Chachi. Nuorena ja kokemattomana luuli lähteneensä johonkin ihquun suhteeseen vaalean viikingin kanssa.

No Jukka ei ole kyllä viikinkiä nähnytkään.

Vierailija
269/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehellä on oikeus käydä vieraissa!

Vierailija
270/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon uusimman Seiskan jutun. Eipä tuo Janekaan vaikuta kovin vastuulliselta. Kuka ensinnäkin menee hoitamaan jotain työasioita humalassa ja vielä lähtee mukaan flirttailevaan viestittelyyn vaikka kyseessä piti olla bisnestapaaminen?

Mitä ihmeen vastuullisuutta? Nainenhan on sinkku ja saa pitää hauskaa ihan niin kuin parhaaksi näkee.

Sitä vasrtoin naimisissa olevalla miehellä ei ole munaa eikä tippaakaan vastuulisuutta saatikka kunnioitusta perhettään kohtaan.

Että mitenkään ei kumpikin voi olla vastuussa? Jos naiset olisi solidaarisempia toisilleen maailma olisi parempi paikka. Tosin iskihän tuo Chichukin varatun miehen eli mitä sitä säälimään.

Vierailija
271/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan hauska kirjoitus:

https://www.lipstickalley.com/threads/chile-dancer-abdc-chachi-gonzales…

Kommentit on myös aika hyviä, kuten "Why does he look like a broke ass Willy Wonka??" 😂

Vierailija
272/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin varoitella tuota nuorta naista Jukasta aikaisemmin. Ei kuunnellut. Tuo Chachi on niin hirveän suloinen ja vaikuttaa niin hyvältä ihmiseltä, joka vaan näyttää jatkuvasti ajautuvan väärien miesten syliin.

Toivottavasti Chachi ei tee toista lasta Jukan kanssa. Jukka tuntuu haluavan laittaa naiset aina raskaaksi ja sitten ottaa taas uuden

?? Oletko siis Chachille itselleen "varoittanut" Jukasta? Miten tämä tapahtui, kirjoititko sille jonkun yksityisviestin vai mitä..? Ja onko tuo tapaus sattunut siis jo 2018 kesällä? Itse sain sen käsityksen, että 2019, jolloin Chachi oli jo raskaana... Eihän sitä voi tietää, vaikka niillä olisi ollut joku tauko tms silloin 2018. Rivien välistä Jukan haastiksista olen saanut sen käsityksen, että heillä ei mitään täydellistä auvoa ole ollut kaiken aikaa, vaan on turbulenssiakin ollut: molemmat voimakasluontoisia ja Chachikin hyvin temperamenttinen latino, niin mistäpä tuota tietää. Toivottavasti selvittävät asiansa. Chachilla on jo paljon suomalaisiakin ystäviä, joten luulisi hänen saavan niiltä jotain vihiä tuosta lehtijutusta.

Itsekin olen innostunut seuraamaan Chachin videoita ja tykännyt tosi paljon juuri näistä "perhevideoista", joissa esiintyy koko poppoo suloisia koiria myöten. Ja Chachi luultavasti tienaakin noilla videoilla ihan mukavasti, kun niissä on jatkuvasti mainostaukoja. Ovatkohan ne ostaneet vihdoin Helsingistä talon, kun muuttivat äskettäin johonkin hienon ja tilavan näköiseen taloon ja Chachi kertoi, että joskus myöhemmin aikoo tehdä esittelyvideon talosta, kunhan ehtivät sisustaa sen valmiiksi.

Olen muuten aina miettinyt miten joillekin onnistuu tuo, että heitä kutsutaan voimakasluonteisiksi ja temperamenttisiksi, mutta silloin kun olen pitänyt puoliani päivänselvissä asioissa joissa ei kuvittelisi joutuvansa edes neuvottelemaan (emme voi myöhästyä junasta siksi että sinä et tajua lähteä ajoissa.. ei, naapurit eivät voi tulla luoksemme dokaamaan jos minulla on aamulla töitä..) olen saanut vain lapsellisen kiukuttelijan maineen, joka on hankala ja "jonka mielenmukaan kaikki ei vain voi mennä." 

Vierailija
273/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin varoitella tuota nuorta naista Jukasta aikaisemmin. Ei kuunnellut. Tuo Chachi on niin hirveän suloinen ja vaikuttaa niin hyvältä ihmiseltä, joka vaan näyttää jatkuvasti ajautuvan väärien miesten syliin.

Toivottavasti Chachi ei tee toista lasta Jukan kanssa. Jukka tuntuu haluavan laittaa naiset aina raskaaksi ja sitten ottaa taas uuden

?? Oletko siis Chachille itselleen "varoittanut" Jukasta? Miten tämä tapahtui, kirjoititko sille jonkun yksityisviestin vai mitä..? Ja onko tuo tapaus sattunut siis jo 2018 kesällä? Itse sain sen käsityksen, että 2019, jolloin Chachi oli jo raskaana... Eihän sitä voi tietää, vaikka niillä olisi ollut joku tauko tms silloin 2018. Rivien välistä Jukan haastiksista olen saanut sen käsityksen, että heillä ei mitään täydellistä auvoa ole ollut kaiken aikaa, vaan on turbulenssiakin ollut: molemmat voimakasluontoisia ja Chachikin hyvin temperamenttinen latino, niin mistäpä tuota tietää. Toivottavasti selvittävät asiansa. Chachilla on jo paljon suomalaisiakin ystäviä, joten luulisi hänen saavan niiltä jotain vihiä tuosta lehtijutusta.

Itsekin olen innostunut seuraamaan Chachin videoita ja tykännyt tosi paljon juuri näistä "perhevideoista", joissa esiintyy koko poppoo suloisia koiria myöten. Ja Chachi luultavasti tienaakin noilla videoilla ihan mukavasti, kun niissä on jatkuvasti mainostaukoja. Ovatkohan ne ostaneet vihdoin Helsingistä talon, kun muuttivat äskettäin johonkin hienon ja tilavan näköiseen taloon ja Chachi kertoi, että joskus myöhemmin aikoo tehdä esittelyvideon talosta, kunhan ehtivät sisustaa sen valmiiksi.

Olen muuten aina miettinyt miten joillekin onnistuu tuo, että heitä kutsutaan voimakasluonteisiksi ja temperamenttisiksi, mutta silloin kun olen pitänyt puoliani päivänselvissä asioissa joissa ei kuvittelisi joutuvansa edes neuvottelemaan (emme voi myöhästyä junasta siksi että sinä et tajua lähteä ajoissa.. ei, naapurit eivät voi tulla luoksemme dokaamaan jos minulla on aamulla töitä..) olen saanut vain lapsellisen kiukuttelijan maineen, joka on hankala ja "jonka mielenmukaan kaikki ei vain voi mennä." 

Vika ei ole sussa vaan noissa sun läheisissä jotka reagoi tolleen.

Vierailija
274/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden lapsihan syntyi marraskuun lopussa vuonna 2019. Ja jos tuo pettäminen tapahtunut kesällä 18, niin eihän se silloin ole ollut raskaana. Juttukin ollut melko alussa.

Jutun mukaan tapahtui toissa kesänä eli kesällä 2019. Viime kesä oli kesä 2020, toissa kesä 2019. Chachi oli tuolloin tukevasti raskaana.

Onko tosiaan niin, että seurustelun alkuvaiheessa on ihan ok pettää? Missä vaiheessa se pettäminen pitää l

opettaa? Kun on seurusteltu vuosi? Kaksi vuotta?

2017 tapahtui jos Seiskaan on uskominen.Ainahan Duudsonit ovat vierailleet Amerikassa taitaa olla tuttu jo niiltä ajoilta!

Seiskan mukaan nainen ottanut ensimmäistä kertaa Jukkaan yhteyttä elokuussa 2017, mutta Jukka vastannut yhteydenottoon vasta toukokuussa 2018. Sopivat viimein työtapaamisen 7.6.2018 jolloin tuo pettäminen tapahtui.

Tässäpä tämä. Jukan vaimo ei ollut tuolloin vielä raskaana, tapailuvaihe, vaikka nykyinen vaimo taisi olla jo varsin ihastunut (kuvat kehystettyinä). Mahdollisesti ovat asian keskenään jo käsitelleet. Miksi ihmeessä tuo nainen nyt tuli julkisuuteen asiallaan?

Luulevatko nämä, että Jukalla on hillittömästi massia?

Vierailija
275/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole sussa vaan noissa sun läheisissä jotka reagoi tolleen.

Sinänsä jännää ajatella niin, koska olen elänyt vuosia siinä luulossa että olen hankala ihminen, jonka kanssa mikään ei onnistu ja joka pilaa kaiken kiukuttelemalla. Sen vuoksi olen salaa kateellinen ihmisille, joiden suuttuminen jostain ihan pikkujutusta otetaan vain vahvan naisen tai latinon merkkinä. 

Vierailija
276/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina niiden pariskuntien takaa, jotka eniten hehkuttavat suhdettaan somessa, löytyy pettämistä? Esim. Martina ja hörhö, Maisa Torppa ja Latvala, Jukka ja Chachi....

Vierailija
277/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Chachi-rakas-poissa-kotoa-Nain-suomalaisn…

Miksi nuo kuvat? Aika noloa.

No todella nolo koko muija. Ja pitänyt soittaa Seiskaan vasta 2,5 vuoden päästä tapahtuneen jälkeen... Melkoisen säälittävä yritys saada se pikkuinen 15-minuuttinen pätkä julkisuutta. Tuon jutun mukaan Jukka on ilmeisesti ollut illallisella ihan jonkun muun kanssa ja tämä nainen sitten kiltisti suostui "drinkeille" ja sänkyyn hyppäämään Jukan kämpille, koska olihan se jännää päästä käväisemään "350 neliön luksusasuntoon Sherman Oaksissa". Jukka ja Chachi olivat tuossa vaiheessa seurustelleet vasta vähän aikaa, eivätkä olleet edes kihloissa vielä. Onkohan kovinkaan vakaalla pohjalla suhde ollut vielä tuolloin, ehkä tauolla tms. Enpä ihmettele, jos Chachi ei korvaansa lotkauta vuosia vanhalle asialle. Eilenkin Chachi postasi halloween-kuvia ja vastasi iloisena sydänemojien kera Jukan viestiin kuvassaan. Ei häntä näytä häiritsevän mikään. Tuo juttua levittelevä naisparka on varmaan katkerana ja kateellisena seurannut, kun Jukka ja Chachi saivat kauniin lapsen keskenään ja nyt ovat hankkineet hienon talonkin Helsingistä. Pitäähän se kaikki yrittää pilata noinkin naurettavalla tavalla.

Vierailija
278/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukan kaltaisia voi olla pikkumammojenkin miehet, ne eivät vaan jää kiikkiin, koska mammat katselee maailmaa pinkeillä laseilla, uskoo ikuiseen, puhtaaseen rakkauteen.

T. Taksikuski, kaikenlaista nähnyt.

Juuri näin. T. eronnut kaunis nainen jolle miehet, jopa lapsuuden ystävien miehet, tarjoavat itseään. 🤮

Jotain teet itse asian eteen, koska vaikea uskoa että kukaan mies ihan vaan ulkonäkösi vuoksi olisi valmis ehdottelulla riskeeraamaan parisuhteensa. Meillä ainakin on ystävien kanssa lojaalius niin tärkeää että miehen täytyis olla täysi imbesilli että lähtisi ilman mitään odotuksia vaimonsa kavereille ehdottelemaan. Kertoo siis enemmän sinusta kuin kavereistasi....

Vierailija
279/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todella nolo koko muija. Ja pitänyt soittaa Seiskaan vasta 2,5 vuoden päästä tapahtuneen jälkeen... Melkoisen säälittävä yritys saada se pikkuinen 15-minuuttinen pätkä julkisuutta. Tuon jutun mukaan Jukka on ilmeisesti ollut illallisella ihan jonkun muun kanssa ja tämä nainen sitten kiltisti suostui "drinkeille" ja sänkyyn hyppäämään Jukan kämpille, koska olihan se jännää päästä käväisemään "350 neliön luksusasuntoon Sherman Oaksissa". Jukka ja Chachi olivat tuossa vaiheessa seurustelleet vasta vähän aikaa, eivätkä olleet edes kihloissa vielä. Onkohan kovinkaan vakaalla pohjalla suhde ollut vielä tuolloin, ehkä tauolla tms. Enpä ihmettele, jos Chachi ei korvaansa lotkauta vuosia vanhalle asialle. Eilenkin Chachi postasi halloween-kuvia ja vastasi iloisena sydänemojien kera Jukan viestiin kuvassaan. Ei häntä näytä häiritsevän mikään. Tuo juttua levittelevä naisparka on varmaan katkerana ja kateellisena seurannut, kun Jukka ja Chachi saivat kauniin lapsen keskenään ja nyt ovat hankkineet hienon talonkin Helsingistä. Pitäähän se kaikki yrittää pilata noinkin naurettavalla tavalla.

Nehän on vuokralla siinä Helsingin kämpässä, enpä ole aiemmin kuullut että kukaan on kateellinen vuokrakämpästä. :D

Vierailija
280/396 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on vuokralla siinä Helsingin kämpässä, enpä ole aiemmin kuullut että kukaan on kateellinen vuokrakämpästä. :D

Mistäs sinä tiedät, että on vuokralla? Oletko ollut kärpäsenä katossa, kun ovat tehneet vuokrasopimuksen? Ja tuon tason tyhjäntoimittajatyyppi varmasti on kateellinen siitä hienosta talosta, on se sitten oma tai vuokralla. Jotain sillä raukalla täytyy olla hampaan kolossa, tai sitten vaan pahasti mielenterveysongelmainen. Ei kukaan normaali ihminen viitsi monen vuoden takaisista jutuista ilmoittaa juorulehteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän