Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko OIKEASTI tunnistanut jonkun palstalle kirjoittaneen?

Vierailija
08.02.2014 |

Niin, kun eikös tännekin kirjoittele satoja ellei tuhansia ihmisiä päivittäin? Aina välillä joku väittää tunnistaneen jonkun, mutta luuleeko ihmiset yleensä vaan, vai onko joku oikeasti tunnistanut esim jonkun tutun tekstin täällä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai päinvastoin, onko sinut tunnistettu?!

Vierailija
2/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen, tosin kävi niin päin, että keskustelin ensin palstalla hänen kanssaan ja vasta sitten oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaikeata ole, kun on puhunut monenkin tuttavan kanssa, että kirjoittelevat tänne. Samoin en salaa itsekään omaa persoonaani enkä muuttele faktoja. Miksi niin tekisinkään? Eikö pitäisi periaatteessa kirjoittaa niin, että voi seistä sanojensa takana omalla kuvallaan ja nimellään.

Vierailija
4/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut ystäväni kirjoituksen täältä, mutta en ole asiasta hänelle maininnut, koska emme koskaan ole puhuneet tästä foorumista.

Vierailija
6/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:48"]

Ei se vaikeata ole, kun on puhunut monenkin tuttavan kanssa, että kirjoittelevat tänne. Samoin en salaa itsekään omaa persoonaani enkä muuttele faktoja. Miksi niin tekisinkään? Eikö pitäisi periaatteessa kirjoittaa niin, että voi seistä sanojensa takana omalla kuvallaan ja nimellään.

[/quote]

En mä tiedä, haluanko mä seistä omien sanojeni takana oman kuvani ja nimeni kera, jos kyse on jostain intiimivaivasta :D

Vierailija
7/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden joka kirjoittelee tänne (ex-miehensä kertoi), ja luulen että hänen tekstejään olen joskus tunnistanut.. 

Vierailija
8/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kuullut kenenkään myöntävän kirjoittavansa tänne. Enkä ole itsekään tehnyt niin. Joten paha sanoa....

Vierailija
9/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:52"]

Mä tiedän yhden joka kirjoittelee tänne (ex-miehensä kertoi), ja luulen että hänen tekstejään olen joskus tunnistanut.. 

[/quote]

Mä tiedän yhden joka kirjoittelee tänne.

Vierailija
10/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden joka kirjoittelee tänne

Vierailija
11/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmasti tunnistanut, mutta pelkään tunnistaneeni itseni yhdestä kommentista.

Siinä sanottiin jotain sellaista kuin että työpaikan kahvipöydässä on sietämätön suupalttipari joista toinen keskeyttää koko ajan muut ja alkaa vain puhua päälle, ja toinen on muuten vain koko ajan tekemässä itsestään meteliä ja kertomassa typeriä juttujaan. Vaikka ei ollut tuon spesifimpi kuvaus, alkoi vaivata että puhutaanko tuossa työkaveristani ja minusta...

Vierailija
12/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut. Itse asiassa hän kertoi minulle uutisena aloittaneensa erään vapaaehtois-tyyppisen homman, mutta tiesin sen, koska olin lukenut täältä jo. En muista mainitsinko hänelle, että tiedän kyllä, ku luin vauva avlta sun kirjoituksen. Mutta ollaan kyllä puhuttu, että seurataan tätä palstaa ja komnentoidaankin. Mahdollista on myös, että minut on tunnistettu moneen kertaan :)

Vierailija
15/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette vaan tietävänne. Oikeasti ne teidän kaverit ja työpaikan suupaltit eivät ole niin erityisiä lumihiutaleita, ettei samasta kaupungistakin löytyisi samoin kirjoittavia.

Vierailija
16/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En mä tiedä, haluanko mä seistä omien sanojeni takana oman kuvani ja nimeni kera, jos kyse on jostain intiimivaivasta :D

[/quote]

Niin no, mistä nyt sitten tykkää kirjoitella :) Ehkä itsellä nuo eivät ole päivänpolttavia aiheita :D  Ei minua hävetä sanoa, että olen pesunkestävä palstamamma. Täällähän me kaikki ollaan, harva vain myöntää. Jos Miika Nousiainen on, niin minä kans!

Vierailija
17/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuttuni varmaan luulevat, että kirjoitin yhden jutun tänne.

Itselleni sattui hassu juttu, josta kerroin monille (työkavereille, kavereille, siskoilleni). Pian tuo täsmälleen sama tapahtuma oli tänne kirjoitettuna. Siis niin että joku kertoi juttua omanaan.

Varmaan moni luuli että olin itse kirjoittanut sen jutun tänne (voi nolous), mutta enpä ollut. 

Vierailija
18/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:57"]

Luulette vaan tietävänne. Oikeasti ne teidän kaverit ja työpaikan suupaltit eivät ole niin erityisiä lumihiutaleita, ettei samasta kaupungistakin löytyisi samoin kirjoittavia.

[/quote]

Eihän se nyt ole vaikeaakaan, jos joku kertoo sanasta sanaan samat jutut täällä ja oikeassa elämässä (tai vaikka FB:ssä). Esim. mä oon kirjoittanut tänne moneen kertaan synnytysjutuistani ja vauvan saamasta komplikaatiosta, joka on sen verran harvinainen, että jos joku, jolle synnytystarinani oon jakanut, lukee kirjoitukseni täältä, hän kyllä osaa yhdistää oikeaan ihmiseen.

Vierailija
19/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin tän paikan niin että yhteen aloitukseen oli laitettu "oletko ****** lahdesta ** -vuotta ?"  ja kaveri linkkas et oonko toi mä. Ei kuitenkaan ollu kirjottanu kyseistä kommenttia.

Nää mua ihmetyttää eniten "oot sama joka kirjotti sen ja sen"  entä sitten vaikka olisinki ja toiseksi vain kerran on arvattu oikein että olen tehnyt toisenkin aloituksen. Kai se on rikos eikä voi olla parisuhde- ja naapuriongelmia samalla ihmisellä.

Vierailija
20/27 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:58"]

[/quote]

[/quote]

Niin no, mistä nyt sitten tykkää kirjoitella :) Ehkä itsellä nuo eivät ole päivänpolttavia aiheita :D  Ei minua hävetä sanoa, että olen pesunkestävä palstamamma. Täällähän me kaikki ollaan, harva vain myöntää. Jos Miika Nousiainen on, niin minä kans!

[/quote]

Oi, onko Miika Nousiainen palstamamma? Miika, jos luet tätä: pidän kirjoistasi todella paljon. Käännöskielellä ilmaistuna kukaan ei tee sitä niin kuin sinä. Kykysi yhdistää koomista ja traagista on poikkeuksellinen. Varsinkin Maaninkavaaraa lukiessa en tiennyt, itkeäkö vai nauraa. Se on hieno kuvaus puhumattoman miehen sielunelämästä.

Terv. Puhumattoman miehen tytär ja vaimo