Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Minulla on kauhan hankalat nuo, no, tiedättehän, naisten vaivat. Kumpaa suosittelette lääkkeeksi, siankärsämöä vai poimulehteä?
Etsintäkuulutus!
Kaks södee jätkää Keravan PlanetFunFunissa la klo 13.15-15. Toisella teistä oli vaalee, korvien päälle ulottuva polkkatukka, toisel tumma siili. Päällä teil toisel oli punanen collegepaita ja toisella anaheim mighty ducks -t-paita. Vaihdettiin katseita useasti. Teitä kaipailee kaks mimmii, toisella vaalee permis ja hiukset donitsilla ponnarilla, toisella ruskeet hiukset etuheitoilla! Meillä oli päällä farkkupaita ja liivi (vaaleel) ja trumpettihihainen paitapuseo (tummal) ja farkut. Molemmilla oli muovitutteja kaulassa. Jäätiin kaipaamaan!
Kyllä anopin naama venähti!!! Selvisin kaksossynnytyksestä hengissä!!!
Anoppi on kutonut käärinliinoja siitä asti kun lapsenpäästäjä sanoi että kaksi vauvaa on tulossa. Hah! Saa nyt kiireellä ommella kapaloita sille eloonjääneelle vauvalle minun käärinliinoistani, ihan oikein sille nartulle.
Sääli vaan että eloon jäi tyttö. No, jos paikat tästä vielä umpeutuvat, tehdään seuraavaksi poika.
Palstailen huomenna lisää jos ei tule verensyöksyä tms.
Kummat ehtii ekana kuuhun: neukut vai jenkit? Mä veikkaan NL:a ne on sen verran edellä muutenkin Gagarinin vuoksi!
Miten toi eilinen Dallas loppui. Unohdin kelata nauhan alkuun ja nauhoitus loppui kesken. :(
16-vuotias tyttäreni kiukuttelee eikä haluaisi mennä naimisiin, vaikka isänsä on löytänyt todella hyvän aviomiehen. Miten saisin tytön ymmärtämään oman parhaansa? Hän on sentään jos kerran nähnyt tulevan miehensä, itse tapasin omani vasta vihillä.
Verestä, jauhoista ja rasvasta sekoitetut kampsut, kruppanat, klimpit ja paltut rupeaa jo tökkimään. Ehdottakaa jotain muuta helppoa arkiruokaa?
Ootteko huomanneet saman: kahvin hinta pompsahti yhdessä yössä markasta euroon!!!!!!
Miten työ valmistatte hyvän läskisoossin?
Mies syö kuin hevonen.
Nim. "Iida".
Selkä on kippee! Mistä täältä Pohjanmaalta löytää parantajan? Onko Koivistonkylässä enää sitä äijää
joka paranti ihmisiä vielä pari vuotta sitten?
Aini
Hitsit mä sekasin töissä vainajat ja siihen faaraon sargofagiin eksyi ihan väärä tyyppi. Uups... Ei kai kukaan noita arkkuja enää availe, eihän?
Anoppi kuittailee jatkuvasti, kun en muka saa 15-vee kaksospoikiani kuriin. Tuolla ne takapihalla ammuskelee ritsoilla vihaisia lintuja kaiket päivät. Mies vaan naureskelee, että kai ne tosta kohta jonkun videopelin vielä keksivät.
Siis eihän toi yks osaa yhtään runonlaulaa!
Mistä se Lönnroth oikein löytää näitä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:17"]
En ymmärrä vouhkaamista tosta uudesta britti vai mikälie bändistä, "The Beatles". Noista ei ikinä tule yhtään mitään. Mielipiteitä?
[/quote]
Kitaramusiikkihan menee muutenkin pian muodista.
(Tämä on muuten totta. Sitä muodista menemistä odotellaan edelleen, koska tämän tuomion kuuli Beatles ekalta levy-yhtiöltä joka ei heitä huolinut.)
Kannattaisko ostaa petrooliauto? Hirveen halpaa polttoainetta kuulemma.