Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!

Vierailija
08.02.2014 |

Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?

Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!

Kommentit (924)

Vierailija
21/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte uudesta virallisesta Suomen lipusta? Mun mielestä se on aika "Rutosi 1600-luvulla", mutta ihan kiva. Värejä voisi olla tosin enemmänkin. Parempi se on salossa kuin Venäjän ta  Ruotsin lippu, hih!

Vierailija
22/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ruotsi 1600-luvulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sai kerättyä paljon lentolehtisiä

Vierailija
24/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii, filmstar kakkumaskara mureni kokolattiamatolle, kerro miten saan maton puhtaaksi,

Vierailija
25/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin tökkii pahasti tuo suunnitelma viisipäiväisestä työviikosta. Ja koululaisillakaan ei olis lauantaisin koulua. Eihän tuossa ole mitään järkeä! Töitä ei ehtis tekemään koskaan valmiiks ja miten hitossa sitä muka saisi lauantai-päivät kulumaan. Kyllä yksi vapaapäivä viikossa riittää ihan mainiosti. 

Vierailija
26/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma tässä taas. No nyt se ukko könysi kotiin. Oli myynyt lampaan, mutta myös hevosen ja kärryt, ja kaikki rahat oli menny. Selitti jotain että olisi ryöstetty. Tuolla se nyt nukkuu reporankana, en päästäny kammariin vaan porstuassa makaa. Olis edes sen hamekankaan tuonu, mutta ei kun ite vaan piti siellä naisissa könytä.  Kyllä se on naiset niin, että me täällä ollaanniitä, jjotkatekee työt.

Vierailija
27/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot nousevat, pitääkö maksaa oravannahoilla vai kelpaako kapahauet?

Vierailija
28/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mies ärsyttää! Oon siis raskaana ja muutenki saanu hoitaa tässä kaiken, tupakkia oon vetäny aika lailla ku se rauhottaa mukavasti tätä stressiä. Nyt loppu tupakit ja mies ei jaksa lähtee ostaa niitä mulle, ärsyttää tommonen itsekkyys!

Vierailija
29/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että nykyajan naiset tekee vain 1-2 lasta? Minäkin 7 synnyttänyt ja kaikista nauttinut mutta eipä noilla kellään oo kahta enempää lasta. Tätä rataa kun mennään niin tyrehtyy koko Suomen kansa.

Vierailija
30/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naapurit saa olla kateellisia, kun meille syntyi komea poika ja heille vain tyttö!

Vierailija
31/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:33"]

Menossa haaparantaan rasvaretkelle, mitä muuta kun voita kannattaa tuoda?

[/quote]

Ota ainakin sokeria, ja bensakin siellä taitaa olla halvempaa. Ja sitä hyvää kaakaota.

Vierailija
32/924 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ottaa päähän naapurien leveily omaisuudellaan, nytkin vaivainen kylässä, että heillä on varaa joo!! Pakko meidän on ottaa se seuraavaksi tänne ja syöttää vielä paremmin. Mikä olis sellainen ruoka, mitä tarjoamalla vaivainen varmasti kertoisi muualla että meillä oli paremmat olot? Oon ajatellut noita pärnoja, uutuustuote ulkomaalta. Niin ja jos joku tietäis vielä jonku hyvän taian, millä sais naapurin omaisuutta meille, karjaonnikin kelpaa.

Vierailija
33/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:02"]

Mieheni on ollut jo viikon Kämpin kabinetissa ryyppäämässä. Halautko kysyä jotain?

[/quote]

Jossakin se minunkin mieheni ryyppää ties kuinka pitkään. Soitin sille ja kysyin, koska tulee kotiin niin tämä vaan tiuskaisi, ettei hän ole mitään ennustaja vaan säveltäjä.

t. Aino

Vierailija
34/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä esikoisella oppikoulun pääsykokeet. Mitä kannattaa harjoitella? Mies tosin sitä mieltä, että turhaa tyttöä on oppikouluun laittaa. Töihin joutaisi.

Vierailija
35/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä esikoisella oppikoulun pääsykokeet. Mitä kannattaa harjoitella? Mies tosin sitä mieltä, että turhaa tyttöä on oppikouluun laittaa. Töihin joutaisi.

Vierailija
36/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino, JSAP!

Vierailija
37/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri Kanarialta Keihäsmatkalta, hieno reissu. Irwin oli samalla matkalla uuden tyttöystävänsä kanssa, vähän taisi olla hiprakassa, mutta eikös lomalla saa vähän irroitella.

Kauhukseni luin uudesta Hymystä, että Keihäsmatkojen lennoilla on tarjoiltu rotan lihaa broilerina - uskallammeko enää lähteä tämän matkatoimiston reissulle.

Vierailija
38/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:52"]

Aino, JSAP!

[/quote]

= Jätä Sibbe, ansaitset parempaa! :D

Vierailija
39/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:52"]

Aino, JSAP!

[/quote]

= Jätä Sibbe, ansaitset parempaa! :D

Vierailija
40/924 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut ryhtyä palsamoitsijaksi, mutta olen allerginen hartsille. Voisikohan sen hartsin korvata jollain muulla aineella, vai pitääkö vaan miettiä ammatinvalinta uusiks. Oisko ehdotuksia?