Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Hei please kertokaa! Missä saa kaupungin parhaan permiksen? <3 Haluaisin oikein vinhan säkkärätukan!
t. Leena 15 v.
Apua, teinistä on tullut lättähattu! Nyt vaatii ostamaan Brylcreemiä!
Naapurissani asuu SUSIPARI! Voiko vaikuttaa asunnon arvoon alentavasti?
Mitä mieltä minun ystävättärestä, hän sai lapsen eikä ole naimisissa..? En halua että omat lapseni ovat kyseisen äpärän kanssa tekemisissä :(((
Meitä asuu 9 lasta ja vanhemmat hellahuoneessa, kysyttävää?
90 v. Ja raskaana! Luulin että tässä iässä voisi olla ilman ehkäisyä. lähdetänkö vai pidänkö?! T. Saara
Sain mummolata sadantuhannen euron perinnön! Nyt loppu meitsin köyhät päivät jihuu! Ostan koko rahalla Tiimarin osakkeita! Takuuvarma kurssinousu ja huippuosingot vielä päälle! Ja haistatan pitkät paskat pomolle ja duunikavereille hah haha sinnehän jäätte hikoilemaan orjat!
Vähänks ihana toi BumtsiBumin Marco! Onkohan vapaa/naimisissa ja minkähänlainen naismaku hänellä on? Panisin!
Siis mahtavat kotikisat Lahdessa, nyt miehille viestikultaa!
Onko joku anonut sukupuolesta vapauttamista? Mitenköhän kauan senaatti käsittelee asiaa. Haluaisin opiskella yliopistossa jo ensi syksynä, kokemuksi, anyone?
Mikä avuksi keripukkiin? Auttaako kylmä kylpy oikeesti vai laitanko vaan hauteet jalkoihin? Ärsyttää kun kohta alahampaatkin tippuu!!
Matti Nykänen on ihanan suloinen pusupoika ja maailman paras urheilija!!!! Panisin!!!!
Vitsi, sain VIP kutsun WinCapita -klubiin! Tästä se vaurastuminen alkaa. Ja köyhät jää rannalle itkemään.
Uuh, arvatkaa kuka seisoi Kukkuran kassajonossa mun edessä? Nipa!! Ensin mä kiljuin, sitten mä pyörryin. Vähäks harmittaa kun en sitten saanut nimmaria
Huomenna olis äänestys Suomen liittymisestä EU:hun. En osaa päättää, kumpaa mun kannattais äänestää?
Mihin meinasit mennä töihin peruskoulun jälkeen? Gallup.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 18:48"]
Huomenna olis äänestys Suomen liittymisestä EU:hun. En osaa päättää, kumpaa mun kannattais äänestää?
[/quote]Äänestät tietysti puolesta. Siis aivan mahtavaa kun tulee Euroopan liittovaltio. Rajat aukenee vapaalle liikkuvuudelle ja kaikki maat vaurastuu valtavasti kun tulee yhteiset rahat jne.
Olenco aiwnut yonca mielestä tämä suomen uwsi kiria kieli on wähän nolo yrityc olla cuin mailman cansalajset?
Heh, meillä uus omakotitalo: tasakatto, asbestieristys (ei vedä viima eikä varpaita palella!), kyllä kelpaa!
Onko joku menossa tänään Colosseumin näytökseen?
Mihinkähän aikaan kannattaisi olla paikalla, että välttäisi pahimman ryysiksen?
Kyseessä siis se näytös, jossa ainakin leijonat repii gladiaattoreita palasiksi ja luvassa on pari kaksintaistelua kuolemaan asti.
Ollaan niin odotettu miehen kanssa tätä lapsivapaata iltaa, että haluais kaiken menevän ihan putkeen...