Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!

Vierailija
08.02.2014 |

Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?

Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!

Kommentit (924)

Vierailija
361/924 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen firmassa ainoa, jolla on oikeus käyttää internetiä. Miten teillä?

Vierailija
362/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte samettikankaat ja alusmekot mekkoihinne? Ai samperi, jotkuthan on vielä tällä tasolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 08:56"]

Marie Antoinetten uusin päivtys: mauton sikakallis peruukki ja uusi muka-hieno suihkulähde itäpuutarhassa!!

[/quote]

Rumat ja kateelliset suomiämmät täällä vaan lyttää Marieta, siis oikeesti hankkikaa oma elämä! 

[/quote] Marien verotietojen mukaan ei yhtään ansiotuloja viime vuonna, pappa betalar!

Vierailija
364/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo kokeilleet niitä uusia radioaktiivisia tervrysjuomia? Niistä tulee tosi säteilevä olo!

Vierailija
365/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli-ilta tänään! Mies kävi ostamassa Commodore 64 tietokoneen, sielä on jo peli lataamassa. Laitetaan jotain evästä tässä välissä, voisi keksiä jotain uutta kun on nykyaikaiset vempeleetkin. :) Olisiko vinkkejä?

Vierailija
366/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kasetista vielä toimivan vaikka se nauha meni poikki? Millä ootte korjanneet?
Just sain nauhotettua siihen uutta kotimaista bändiä tais olla Porilainen..? En muista nimeä..Apua äkkiä!!!

Vierailija
368/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Kumman luo tänä iltana?

Tumman ladyn(oma vaimo) vai blondin näyttelijättären(isot rinnat)? 

Vierailija
369/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa toi edellinen. Ollaan nyt kolmistaan(minä, veli ja M.M.) helvetissä ja kivaa on! Vaimo jäi sinne maan päälle, muutti Kreikkaan kait.

Vierailija
370/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootteko lukeneet sitä uutta kirjaa, jossa väitetään et apinat olis muka meidän esivanhempia! Joku ihme partaiivari sen on kirjottanut, tais olla Darwin nimeltään. No, on sen näköinen että HÄN vois kyllä olla polveutunut apinoista. Mä olen kuitenkin varma et Aatamin kylkiluusta me naiset tullaan, varmaan tollanen evokuutiohöpöhöpö on kohta menneen talven lumia...

Vierailija
371/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosirakkautta?

Naapuriluolan peto repi mut hiuksista luolaansa, raiskasi ja antoi palan hirvipaistia. Sillä on kyllä ihan nätit silmät.

Vierailija
372/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellinen keksintö tämä uusi ja upea sähköraitiotie! Katselimme kun se meni ohi Tuomiokirkkosillalla, kun olimme promenadilla.

http://trip.abo.fi/cgi-bin/thw?${APPL}=bildsam&${BASE}=bildsam&${THWIDS}=9.24/1420067904_20577&${html}=pict

http://trip.abo.fi/cgi-bin/thw?${APPL}=bildsam&${BASE}=bildsam&${THWIDS}=2.14/1420066934_19304&${html}=pict

Vierailija
374/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa raahata meidät pohjoiseen kun siellä on kuulemma paljastunut maata jään alta. Oli saanut ajatuksen naapurin Ugrilta, tuolta ärsyttävän väpuheiselta jörrikältä. En haluis lähteä, siellä on kuitenkin kylmä ja pimeä :(
Miten lapsillekin käy, ei varmaan 10 000 vuodessakaan mokomasta routapläntistä tule asuttavaa! Aivan varmasti kaikki tulevat jälkipolvet kiroavat sitä että syntyvät "Suomessa" joka on kuulemma paikan nimi. Oon ihan varma että varsinkin tuoreilla äideillä tulee olemaan vaikeampaa kuin kenelläkään maailmassa.
No, pakko kai sen on lähteä tästä rullaamaan taljoja muuttonatkaa varten.

Vierailija
375/924 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme saaneet lippuja Helsingin olympialaisiin. Oletteko muuten maistaneet uutta juomaa Coca-Colaa? Näyttää ainakin todella epäilyttävältä ja hintakin oli korkea.

Vierailija
376/924 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoimme uudet hienot vihreät tapetit lastenhuoneeseen. Serkku alkoi paasaamaan että vaarannetaan lapsen terveys niillä, huhhuh! Taitaa olla vain kateellinen. Tuskinpa niitä myytäisiin jos ne haitaksi olisivat!

Vierailija
377/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään jäädä lentokoneen alle Punaisella torilla!

Vierailija
378/924 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobira Citymanin piti kestää 50 minuutin puhelu, ei kestä kuin 25 minuuttia ennen kuin tilttaa. Olo on huijattu, tuo oli aivan helvetin kallis laite.

Vierailija
379/924 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana rv 7 ja on kyllä ollut hankalaa! Koko ajan on huono olo :( Tänään kävin lääkärillä joka määräsi jotain hyvää lääkettä mulle pahoinvointiin. Vasta saatu sitä kuulemma Suomeen, jotain Talidomidia on, niin se lääkäri sanoi. Aion nyt tuota säännöllisesti ottaa jos auttais. On vaan niin tylsää kun ei pahoinvoinnin takia ole pystynyt nauttimaan rakkaudesta. Toivottavasti tää Talidomidi helpottaa oloa ja loppuraskaus sujuu hyvin. Mieskin käski syödä sitä lääkettä että poika kasvaa kunnolla! Hän on niin varma että vauva on poika :D Minulle tärkeintä on tietenkin että olis terve :)

Vierailija
380/924 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini mammutti tuijottaa lapsiamme uhkaavasti, mitä teen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä