Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Toisen ketjun innoittamana...
G: Mitä kappaletta toivoisitte, jos soittaisitte radion puhelintoivekonserttiin?
Sellainen uusi yhtye on tullut, Matti ja Teppo on nimenä, liekö oikeat nimet. Kamalas loilotusta, ei ole pitäaikainen orkerteri, sanokas mun sanoneen.
Lopettakaa se terveisten lähettely!!! Voi että mua ärsyttää, kun meidän paikallisradiossa joka ikinen haluaa lähettää terveisiä puhelunsa päätteeksi!! Eikö se nyt riitä, että on erikseen ohjelma, jossa saa lähettää terveisiä??? Soittakaa sinne, jos on terveisiä lähetettävänä!!!! Voitte sitten myös sanoa etukäteen tuttavillenne, milloin niitä terveisiä voi kuunnella! Jos pitää kysyä, että saako lähettää terveisiä, niin pitäisi tajuta, että ei saa!!! Kohta varmaan Esko Ahokin kysyy lopuksi, saako lähettää terveisiä, kun tv-toimittajat haastattelevat pääministeriä!!!
P.S. Ja jos kuitenkin lähetätte terveisiä, niin lähettäkää niitä sitten mieluiten yksinäisille vanhuksille ja yh-äideille, jotka ovat sidottuja kotiinsa!!! Jotkut saavat terveisiä jatkuvasti, mutta on paljon ihmisiä, joille ei kukaan koskaan saa terveisiä!! Ja he juuri kuuntelevat kaiket päivät radiota!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:49"]
Mitä mieltä olette vaikeasta dilemmastani? Tutustuin vappumarssilla yhteen mieheen, joka vaikutti jämäkältä kommunistilta. Ihastusta oli kevätilmassa ja kuumia katseita vaihdettiin. Vaikka itsekin kannan jäsenkirjaa, niin en vain kehtaisi viedä kotiini ihan niin jyrkkää tyyppiä.
[/quote]
Pidä kiinni siitä tyypistä, tiedäthän sinä että kommunismi on laajeneva liike. Sehän on laajentunut nopeammin kuin uskonnot. Luulen, että parin vuosikymmenen kuluttua koko maailma on kommunistinen.
[/quote]
Luulen, että tiedän, ketä ap tarkoittaa. Sukunimi alkaa W:llä, eikö? En suosittele. Se kaveri ei vaikuta niin vakaumukselliselta, että pysyisi asian puolella pariakymmentä vuotta. Ettei vain olisi kapitalistien kätyri!
[/quote]
Olen tainnut tavata saman miehen. Sain sen käsityksen, että on kovin kunnianhimoinen, ja varakaskin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:49"]
Mitä mieltä olette vaikeasta dilemmastani? Tutustuin vappumarssilla yhteen mieheen, joka vaikutti jämäkältä kommunistilta. Ihastusta oli kevätilmassa ja kuumia katseita vaihdettiin. Vaikka itsekin kannan jäsenkirjaa, niin en vain kehtaisi viedä kotiini ihan niin jyrkkää tyyppiä.
[/quote]
Pidä kiinni siitä tyypistä, tiedäthän sinä että kommunismi on laajeneva liike. Sehän on laajentunut nopeammin kuin uskonnot. Luulen, että parin vuosikymmenen kuluttua koko maailma on kommunistinen.
[/quote]
Luulen, että tiedän, ketä ap tarkoittaa. Sukunimi alkaa W:llä, eikö? En suosittele. Se kaveri ei vaikuta niin vakaumukselliselta, että pysyisi asian puolella pariakymmentä vuotta. Ettei vain olisi kapitalistien kätyri!
[/quote]
Olen tainnut tavata saman miehen. Sain sen käsityksen, että on kovin kunnianhimoinen, ja varakaskin.
[/quote]
Se on rikkaasta perheestä. Muuten olisi ihan tyhjätasku ja tuhlattuaan perintönsä on sitten joskus vielä soskun jonossa. Ap, ota kuka tahansa muu, jos ajattelet yhtään nenääsi pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:57"]
Sellainen uusi yhtye on tullut, Matti ja Teppo on nimenä, liekö oikeat nimet. Kamalas loilotusta, ei ole pitäaikainen orkerteri, sanokas mun sanoneen.
[/quote]
Jouko ja Kosti on parempia ja veikkaan pitkäaikaista suosiota.
Kylän pappi hääti minusta paholaista pois ja nyt olen muutaman viikon voinut pahoin. Epäonnistuiko hän? Yrittäisikö hän uudelleen jos pyytäisin?
Mikä avuksi? Maalatessa seiniä osa maaleista haalistuu pois muutamassa vuodessa? Punamulta + linnunveri on tähän asti pysynyt parhaiten, mutta tympii kun upeista teoksista jää vain jotain satunnaisia viivoja jäljelle.
Oletteko nähneet yhtään elokuvaa, jossa tuo presidenttiehdokas Reagan on näytellyt? En kyllä usko, että häntä valitaan.
Naapurin ruma Väiski antoi lahjaksi jonkun ihme vempeleen. Joku Sampo. Paska vehje, huonosti taotun näköinen ja ruma kuin sotkan perse. Mitä sekin vanha käppänä nyt kuvittelee sitten saavansa vastalahjaksi, voi Tellervo sentään tätä jatkuvaa säätöä.
Huoh. En nyt jaksais olla TAAS ainoa vastuunkantaja tässä huushollissa, tytär pitäis naittaa, sahtia pitäis laittaa, orjat piiskata, pari sutta tappaa ja ruoka-aitatkin käydä läpi.
Naapurin emäntä vielä kaiken lisäksi lähetti piikansa kertomaan, että nyt kaikki seudun emännät kutovat pellavasta jonkun röijyn, johon kuvaavat jonkun arkisen tapahtuman joka päivältä viikon ajan. Taidan vetää kiljukännit ja kutoa kuvan uudesta hopeaisesta sahtihaarikastani.
Voi siunattu, synnytys lähestyy ja pitää lähteä verolle pantavaksi! Olisko kenenkään majatalossa sijaa?
Jaaha, sinne se ukko lähti, muka meritietä Intiaan etsimään. Seilaa kuitenkin jonnekin lämpimään ja jää sinne talveksi, neekerinaisia naurattamaan. Taidankin vinkkaista tuolle naapurin Giorgiolle, että täällä kaivataan lämmittämistä...
Hertsileijaa sentään! Meillä ei jostain syystä näy kolmonen. Juuri kun Blondi tuli taloon pitäisi alkaa. Voisiko joku kertoa mitä jaksossa tapahtuu, että olen kartalla sitten huomenna?
Mies sai enemmän norppia kuin ikinä! Näillä tapporahoilla saadaan mekkokangas jos toinenkin!
Aiotteko katsoa kuninkaallisia häitä? Minä olen ihan hulluna kuninkaallisiin ja nyt on mahtavaa, kun tulee suoraa lähetystä monta tuntia. Odotan erityisesti Dianan morsiuspuvun näkemistä. Ja tietysti ylipäätään on ihanaa katsella umpirakastunutta paria. Charleskin oikein hehkuu noissa kihlajaishaastattelussa onnea ja Diana selvästikin palvoo sulhastaan. Melkein käy kateeksi, mutta toisaalta en voi toivoa kuin kaikkea hyvää vuosisadan rakastavaisille <3 <3 <3
Naapurin cro magnoneilla on uusi ryhmysauva. Meillä vanha melkein poikki oleva. Kyllä niillä on otsaa. Menkööt takaisin sinne jonnekin mistä tulivatkin. Vittu.
Mikä on kun muijalta ei saa millään pillua? Ollaan kuus vuotta oltu naimisissa ja tänä aikana oon saanu nolla kertaa. Ainoastaan kerran on nähny kun kaavun alta huuhaa vilahtaa ja that's it. Nyt on sentään jo vuos 0 ja luulisi, että nykypäivän Nasaretissa naiset olisi jo hitusen vapaamielisempiä. Onko muilla tällasta ongelmaa? Kaiken lisäksi eppäilen, että muija on raskaana.
T. Joosef
Oletteko jo matkustaneet VR:n uusissa tupakoimattomille varatuissa vaunuissa? Minusta ja lapsista idea on hyvä, mutta perheenpään mielestä on kohtuutonta, että hänen pitäisi rampata tupakalle naapurivaunuun, joten matkustamme edelleen normaalissa vaunussa, jossa saa tupakoida.
Onko kellään antaa privaatisti vinkkejä hyvistä salakapakoista Helsingissä? Ainut, jonka tiesin, on kuulemma juuri ratsattu Kolmannella Linjalla. Tullinuuskijat takavarikoivat kanisteritolkulla Varsovan laulua, ja siveyspoliisi vei pois täyden Mustan Maijan ilman kunniallista miesseuralaista kapakasta tavattuja naikkosia. Ihan varmasti joku samassa talossa asuva kieltolakifanaatikko oli tämänkin vinkannut.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:32"]
Kertokaa kokemuksia. Minkälainen on mies, jota ajatellessa rituaaliteurastetun lampaan maksassa Nergalin alueessa on korostunut kohouma. Olen kuullut että olisivat ehkä ahkeria mutta itsepäisiä ja aika hyviä sotavaununkuljettajia.
[/quote]
Miten tämä muka kuuluu menneiden aikojen av-palstalle. Juurihan täällä tänäänkin oli pitkä ketju, jossa muinaisen babylonian divinaatiotekniikoista etsittiin apua parisuhteen mahdollisuuksien arviointiin.