Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en kohta enää kestä tätä

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä ihmettä mä voin tehdä? Joka ikinen päivä on yhtä paskaa ton alkoholistimiehen kanssa. Se jäljittää mun autoa, jotta voi todeta etten ole siellä missä olen sanonut olevani. Se ei maksa vuokraa eikä muitakaan laskuja. Ei ikinä siivoo, pese pyykkiä tai tee mitään lasten kanssa. Jos hoitaa esim kipeetä muksua himassa niin ei edes vaivaudu tekee sille ruokaa. JA KYLLÄ LÄHTISIN LASTEN KANSSA HETI JOS VOISIN. Mutta mulla ei ole luottotietoja kiitos tämän mieheni ja myös vanhat vuokrarästit on min nimissä... ELI EN SAA MISTÄÄN KÄMPPÄÄ. lasten tarhat, koulut ja kaverit on kaikki täällä. :( mua ahdistaa joka helvetin päivä tää elämä. Lasten takia vaan jaksan. Olen koko ajan kipeenä ja kohta on varmaan työtki katkolla koska kroppa ei enää kestä tätä paskaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset ovat melkoinen pallo jalassa. Moneskohan "parisuhteeni tuhoaa minut mutku noi lapset" -aloitus tämäkin oli tällä viikolla. Harmi juttu, mutta oma mokahan tuo.

Vierailija
2/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... nuorena alettiin seurestelee ja asuu yhessä. Lapsetkin hankittiin aika nuorina. Olis pitäny tajuu jo monta vuotta aiemmin et mies tulee alkoholistiksi. Kai mä sit täs omassa paskassa kahlaan vielä pitkään :( harmittaa kun on ollut nuori ja tyhmä. Lapsia en tienkään kadu... en vaan tiiä mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä... t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihalle! Hae apua sossusta.

Lopeta toi ja heti.

Vierailija
4/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua sosiaalitoimistosta. he maksavat muuttokulusi, kun kerrot tilanteesi. ota yhteyttä sinne heti maanantaina. Tsemppiä, olet anasainnut paremman elämän.

Vierailija
5/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sossukaan pysty kämppää hankkii neljälle? jotenki tuntuu niin turhalle soitella sinne... kai siel on "pahempiakin" kriisiasiakkaita... :( itse käyn töissä joka päivä ja saan palkkaa. olen myös käynyt velkaneuvonnassa jotta sais noi vanhat ulosotot hoidettuu pois, mutta kun kävin siellä niin ne sano et pitäis hoitaa myös miehen jutut samaan aikaan koska ollaan naimisissa. ja arvatkaa kiinnostaako miestä hankkii mitään papereita tai tulla velkaneuvontaan :( Oon vaan nyt pahasti loukussa kai muutaman vuoden kunnes ulosotto on saanut kaikki velat otettuu palkasta. 

Vierailija
6/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa konkreettisia neuvoja, kun ei tiedä, miten tilanteenne on kehittynyt nykyiseen pisteeseen.

Oletko harkinnut sitä, että voisit hakea oikeudelta yhteiselämän lopettamista ja heittää miehen ulos? Miten olet varmistanut, ettei hän tee uutta velkaa nimiisi tms.?

Vierailija
7/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no avioeroo nyt vois hakee koska vaan mut mitä hyötyy siit on. Tää nykynen kämppä on vaan miehen nimissä. ite en voi uutta saada. En usko et mies mitään tekee mun nimille (ei oo siis aiemminkaan tehnyt) vuokrat jättänyt vaan maksamatta silloin jokunen vuos sitte ja ne rästit on mun nimissä siis sen takia. olin silloin hoitovapaalla ja mies töissä. enkä saanut niitä rästejä itse maksettua pois silloin. 

Vierailija
8/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:57"]Hae apua sosiaalitoimistosta. he maksavat muuttokulusi, kun kerrot tilanteesi. ota yhteyttä sinne heti maanantaina. Tsemppiä, olet anasainnut paremman elämän.

[/quote]

Elä saatana sossuun ota yhteyttä, kyseenalaistavat vielä äitiytesi miehen viinan takia ja alkavat epäilemään kaikkee sinusta.

Ukko pihalle ja sen jälkeen otat yhteyttä vasta sossuun ja pyydät apua.

Vierailija
9/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo sossu muakin jotenkin kammoksuttaa kun on lukenut noita juttuja esim. väärin tehdystä makaroonilaatikosta tms.. (tosin en kyl jotenki usko että se ois ainoo syy huostaanottoon) mut jotenki pelottaa sinne sossuun soittaa. Vaikka itse tiedän, että huolehdin ja rakastan lapsiani yli kaiken muun ja mulla ei pitäis olla mitään "pelättävää". Mun isä kuoli 2012, kun oli 29v.  Hoidin hautajaiset, perunkirjat ja duunit ja lapset ilman nappeja. Ihmettelen et miten mä pystyin siihen. Olen siis aika vahva ihminen mut kyl tää tilanne syö mua sisältäpäin joka päivä enemmän ja enemmän. Nuorin lapsista sanoi toissapäivänä, että mä en tykkää isistä kun se huutaa mulle. :(