Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas nyt epävarmaa äitiä!

Vierailija
08.02.2014 |

Lapseni 1v 7kk oli viime viikolla maanantaista alkaen räkätaudissa, kahtena päivänä hieman lämpöä 38 astetta. Keskiviikkona ei enää lämpöä ja nuhasuus ja yskä helpottui. Eilen eli vko räkätaudista nousi kuume yli 39 ja sitä on jatkunu myös tän päivän, yskähtelee kummallisesi, veto pois mikä on harvinaista koska ei ikinä kipeänä esim. Nukahtele sovalle kuten tänään. Ei syö, mutta juo ihan hirveästi. Sylissä haluaa olla mikä on myös harvinaista. Aikamoinen sähkösaapas meinaan tää neiti. Korvatputkitettu jo toiseen kertaan eli en usko tulehduksen mahdollisuuteen, koska korvahan sillon vuotaisi. Olen varannut huomiselle lääkärin, mutta pelkään että oon vaan ylihysteerinen.. Onko teidän mielestä siis aihetta lääkäriin vai ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaan, ei ole haittaakaan.

Vierailija
2/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni olet ylihysteerinen. Tuo on ihan normaalia tähän aikaan vuodesta etenkin jos lapsi on päiväkodissa. Ei ihme, ettei lääkäriin pääse, jos jokaisesta pienestä asiasta käydään lääkärissä. Tietenkin on eri asia jos jokin viittaa korvatulehdukseen, mutta tässä tapauksessa ei ilmeisesti siihen mikään viittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:) entiedä mikä siinä on kun aina tuntuu, että vien liian herkästi ja teen itsestäni nolon.. Joka kerta kun oon vieny niin on oikeesti ollutkin aihetta. Myöskin tyttö on luonteeltaan semmoin. Ettei pienestä välitä eika valita. Nyt kummastuttaa kun on niiiiin veto pois. 

Vierailija
4/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pk:ssa. Kotihoidossa. No käytän yksityisellä, ettei vie aikaa kunnalliselta puolelta;) hyvin näytti vielä huomiselle olevan lääkäriaikoja :)

Vierailija
5/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoputkentulehdus tai henkitorventulehdus. Jos viiruksen aiheuttama ei auta kun potea pois. Jos bakteerin, voip olla lääkekuurin paikka.

Molemmissa myös suosituksena juoda paljon nestettä.

Vierailija
6/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ohjeistus ole, että jos korkea kuume nousee myöhemmin uudelleen, niin kannattaa käydä lääkärissä. Minä veisin näytille.

Vierailija
7/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesta on huoli niin lääkäriin vaan, kyllä äiti lapsensa parhaiten tuntee ja tietää milloin kaikki ei ole kunnossa.

Mulla on itselläni aina sama fiilis kuin sulla, mutta vielä kertaakaan ei olla käyty lekurissa turhaan. :) Toivottavasti tyttö paranee pian.

T: samanikäisen pojan äiti

Vierailija
8/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:) eli lääkäriin menemme huomenna! :)