Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?
Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä oikein on? MBTI-persoonallisuus, voisiko joku hieman avata kuviota ja miten sitten tuo puoluekanta vaikuttaa asiaan?
Kiitos, loistava linkki! 😂
DSM-5 (kehitysv.) ja Perussuomalaiset
Painoindexi ja puoluekanta olisi mielenkiintoisampi.
Vierailija kirjoitti:
INTJ on harvinaisimpien p-tyyppien joukossa, erikoista että osuivat lähes kaikki tänne.
INTJ:t itseasiassa yleensä löytävät tiensä nimenomaan keskustelufoorumeille ja nettiin. Tämä on heille luontainen ympäristö, jossa kommunikointi on helppoa. Itse olen aktiivinen INTJ eri foorumeilla, eri kielillä, mutta kasvotusten en yleensä pukahda kellekään paljoakaan mitään ennen kuin tunnen toisen todella hyvin. Kirjoittaessa voi miettiä, pohtia, korjata sanomisiaan, ottaa uusiksi ja ylipäätään kommunikointi kaikille I-tyypeille on helpointa kirjoittamalla (tai laulamalla tai taiteen kautta). Varsinkin naisille ei ole oikein suotavaa olla "tuppisuu" ja analyyttinen, pitää osata small talkit ja päivää-päivää-kirvesvartta-jutustelu. Ja hymyillä! Netissä ei tartte hymyillä. Voin olla oma normaali resting bitch face.
En tunne kasvotusten yhtään INTJ:tä, mutta eri keskusteluforumeilla törmään heihin jatkuvasti.
INTJ nainen
Vierailija kirjoitti:
INTJ on harvinaisimpien p-tyyppien joukossa, erikoista että osuivat lähes kaikki tänne.
No eiät ne nyt niin käsittämättömän harvinaisia ole, usempia kuitenkin sataa henkilöä kohden - ja me introverttien nillittäjäsiivessä tykkäämme hengailla keskustelupalstoilla.
INFP, vasemmistoliitto, SDP tai vihreät.
ENTJ Vihreät. En kuitenkaan ole ehdottoman puolueuskollinen. Voisin harkita myös Feminististä puoluetta tai Eläinoikeuspuoluetta.
ISTJ ja perussuomalainen henkeen ja vereen!
En muista juuri tuota persoonallisuusluokitustani, mutta olen egosentrinen egoisti ja patamusta porvari!