Piristääkö sali jos on ihan poikki 3h kaupassa raahustelun jälkeen?
Mennäkö vai eikö..
Kommentit (10)
No minua ainakin piristäisi se 3 t kaupassaraahustelu jos olisin sitä ennen joutunut salille. Ehkä jollain voisi toimia toisinkin päin.
Mene ja aloita venyttelyllä sekä kokeile tehdä alkuun jotain sellaista mihin ei ole olevinaan normisti aikaa. Lähtee siitä sit käymään, jos lähtee, mutta jo se venyttely kuluttaa energiaa, auttaa seuraavaa treeniä silmälläpitäen ja suihku plus sauna päälle, niin tulee hyvä olo. Ja siellä treenatessa tai viimeistään suihkussa voit ajatella isoa kaljua kehonrakentajaa, joka näitä neuvoja sulle täällä antaa.. ;)
Salille meno piristää aina, vaikka olisi kuinka väsynyt tahansa. Monet kerrat on tullut mieli jättää menemättä kun väsyttää, mutta sen jälkeen on taas täynnä energiaa...
Tuli käytyä. Kyllä sitä taas kummasti alkufillaroinnin jälkeen innostui :)
Tuli vielä napattua yksi siideri ja nyt mukavan lötkö olo.
*Vilkuttelee kaljulle kehonrakentajalle*
Ihan kiinni salista.Joku juhlasali hyvine tarjoiluineen piristäisi minua ainakin, luentosali tuskin.
Mun piristykset lähtee tuossa tilanteessa ja muutenkin reippaalla ulkoliikunnalla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 19:19"]
Mene ja aloita venyttelyllä sekä kokeile tehdä alkuun jotain sellaista mihin ei ole olevinaan normisti aikaa. Lähtee siitä sit käymään, jos lähtee, mutta jo se venyttely kuluttaa energiaa, auttaa seuraavaa treeniä silmälläpitäen ja suihku plus sauna päälle, niin tulee hyvä olo. Ja siellä treenatessa tai viimeistään suihkussa voit ajatella isoa kaljua kehonrakentajaa, joka näitä neuvoja sulle täällä antaa.. ;)
[/quote]
Mulla ei toimis tää. Aina ekana on pystyttävä polkeen se ekat 10minuuttia tehoilla, joilla kuluu 150kcal tuossa ajassa. Jos ei jonain kertana jaksa pyörittää tarpeeks raskasta vastusta, lähen sieltä heti suunnilleen itkien pois.
mene, jos siellä on uima-allas ja sauna niin tekee ihanaa treenin jälkeen!