Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies seurustelee hedelmättömän/vaikeasti raskautuvan naisen kanssa?

Vierailija
07.02.2014 |

Eipä tule mieleen kuin sellainen joka ei halua lapsia tai ei voi itsekään saada lapsia. Yksi vaihtoehto myös että miehellä on jo lapset tehtynä.

Tai sitten miehet, jotka ihastuvat päätä pahkaa eivätkä ajattele seuraamuksia. Sitten itkettää kun ollaankin lapsettomuushoidoissa, vaikka nainen on jo alussa kertonut raskautumisen olevan vaikeaa.

Kummasti vaan hedelmättömät naiset ei koskaan ole kauaa sinkkuna. Mikä niissä viehättää? Jos pelkän seksisuhteen haluaa, niin kumiahan tarvitsee käyttää joka tapauksessa jos ei tauteja halua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? oli kyllä nyt sellasta tuubaa tää aloitus, että.. Kuka sitä nyt muutoin seurustelisi kuin potkupuvut ja vaipanvaihto silmissä siintäin. Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
2/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies eleli exänsä kanssa melkein 10v. Hän ei halua lapsia, ko. nainen olisi valitettavasti halunnut.

Tuskin tuokaan alussa paljasti mikä tilanne, myöhemmin vasta muisti kertoa.

Vierailija
4/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka rakastaa naistaan siitäkin huolimatta vaikka eivät välttämättä voi saada lasta.

Vierailija
5/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on mun kanssa koska rakastaa. Aika outoja mietit...

Vierailija
6/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän helvettiä nyt taas AP?

Vierailija
7/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "maho" ja enpä tosiaan kauaa ole tarvinnut olla sinkkuna vastentahtoisesti. Ihan mielelläni olen kyllä välillä ollut, miehiä olisi ollut kyllä silloinkin. Parikymppiset miehet ei ainakaan oikeastaan juuri koskaan välitä, vaikka oltaisiin vakavemmassa mielessäkin kun ne lapset ei vielä kiinnosta tai sitten ei haittaa vaikka siinä lapsen tulossa kestää. Sitten kolmikymppiset kuten oma ukko oli kyllä valmis lähtemään hoitoihin, vaikka ei itsessä ollut mitään vikaa.

Olen sitä mieltä että nämä asiat pitää aina puhua sitten kun on tutustunut paremmin seurustelun alkuvaiheessa. Toinen tietää missä mennään. Olen kertonut avoimesti aika aikaisessa vaiheessa miehille, tosin en nyt ekoilla treffeillä ihan kiljunut olevani maholehmä :D

Vierailija
8/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka tyttöystävän vakavasti sairastuttua muutaman kuukauden seurustelun jälkeen sanoo, että hän jättää sinut vain jos kuolet, muuten hän seisoo rinnallasi tulee mitä tulee.

Vierailija
9/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seurustelee meidän kanssa koska me vaan pannaan paremmin ;) Ei ole aikaa maata lahnana, kun pitää tähdätä että josko vaikka joskus tärppäisi. ;)

Vierailija
10/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska hedelmätön ymmärtää jotain elämästäkin ja tietää ettei kaikki ole itsestään selvää. Eikä takuulla perusta koko elämäänsä lasten ympärille sitten kun niitä saa.

Vierailija
11/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alentuuhan miehet yh:hinkin... Mihinpä eivät.

Vierailija
12/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmättömyys käy aika usein ilmi vasta siinä kohtaa, kun aletaan yrittää lasta. Monet eivät tee ensin lapsia ja sitten vasta ajattele yhteiselämää. Ehkä ap onkin tehnyt näin nurinkurisesti, että on ensin pökkäissyt muutaman mukulan maailmaan ja vasta sitten miettinyt, haluaako elää loppuelämänsä lastensa isän kanssa?

Vierailija
13/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut mies ehkäpä?

Vierailija
14/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän voi olla haastetta kuka pamauttaa paksuksi ekana naisen, joka ei ole tullut usean vuoden yrityksistä huolimatta raskaaksi ;) Se joka sen tekee on kyllä sonni. T:mies

Vierailija
15/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti idiootein aloitus, jonka olen täällä vähään aikaan lukenut. Yhtä hyvin voisi kysyä, että millainen mies seurustelee yhtä älyllisesti ja henkisesti yksinkertaisen ihmisen kanssa, kuin ap.

Vierailija
16/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pitää kauniista naisista

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305601049853

Vierailija
17/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:59"]

Kummasti vaan hedelmättömät naiset ei koskaan ole kauaa sinkkuna. Mikä niissä viehättää? Jos pelkän seksisuhteen haluaa, niin kumiahan tarvitsee käyttää joka tapauksessa jos ei tauteja halua.

[/quote]

Mmmitä? Mistä sä tiedät, onko joku hedelmätön nainen kauan sinkkuna vai ei? Lukeeko niillä otsassa joku leima, että sori kun en pysty porsimaan? Ja miten niin mikä niissä viehättää? Mikä ihmisessä nyt yleensä toista ihmistä viehettää, sanopa se. Taidat olla hieman yksinkertainen ihminen, ap.

Vierailija
18/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on syystäkin pelkona, että nainen haluaa hänet vain siittäjäksi ja elättäjäksi. Hedelmätön jos ryhtyy suhteeseen miehen kanssa, se tarkoittaa todennäköisemmin että tykkää juuri kyseisestä mihestä. Toisaalta se, että nainen arvelee olevansa hedelmätön ja kertoo sen miehelle (ilman lääkärintodistusta), saattaa tarkoittaa myös sitä, että oikesti hän haluaa tulla raskaaksi (ei tarvi ehkäisyä) ja mies kuvittelee olevansa aika sonni (vrt 14).

Vierailija
19/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla katkera kun oma mies löysi tällaisen naisen ja rakastui. Mitä se on sinulta pois millaisten naisten kanssa kukin seurustelee? Eiköhän kaikille riitä se omakin siittäjä.

Vierailija
20/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaikeasti raskautuva (1,5v:n yrityksen tulos on vain yksi keskenmeno). MIehelläni on jo yksi lapsi joten hän ei ole vielä jättänyt minua tämän lapsettomuusasian takia. Eikä se, ettei lisää lapsia tulisi ole hänelle maata järisyttävä pettymys. Itsekään en usko, että vain lapsi tekee parisuhteesta tarpeeksi hyvän ja täydellisen. Lisäksi olemme adoptiojonossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi