F-Sekuurin Hyppönen on kuuma
Aina ollut ja iän myötä vaan parantunut. Ulkonäön lisäksi karismaa ja älyä. Kuka on samaa mieltä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys korreloi vahvasti seksikkyyden kanssa.
Paksu lompakko korreloi vahvasti seksikkyyden kanssa.
Vain tietyntyyppisten naisten mielestä.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosiasiaa alapeukutetaan? Entä jos hän pummisi euroa kaljaan torin reunalla...olisiko hän edelleen seksikäs?
Ei olisi pummiessaan euroa kaljaan torin reunalla. Harvaa normaalissa elämässä kiinni olevaa ihmistä kiinnostaa syrjäytyneet, vaan samalla tavalla normaalissa elämässä kiinni olevat ihmiset. Onhan toki poikkeuksiakin. Mutta ei Hyppösessä kiinnosta lompakko, ei mulla ole hajuakaan, mitä hän mahtaa tienata
Seksikkyys liittyy ulkonäköön ja täten Hyppösen näköinen kaljanpummijakin on seksikäs.
Energiajuomaa juova nörtti. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosiasiaa alapeukutetaan? Entä jos hän pummisi euroa kaljaan torin reunalla...olisiko hän edelleen seksikäs?
Ei olisi pummiessaan euroa kaljaan torin reunalla. Harvaa normaalissa elämässä kiinni olevaa ihmistä kiinnostaa syrjäytyneet, vaan samalla tavalla normaalissa elämässä kiinni olevat ihmiset. Onhan toki poikkeuksiakin. Mutta ei Hyppösessä kiinnosta lompakko, ei mulla ole hajuakaan, mitä hän mahtaa tienata
Seksikkyys liittyy ulkonäköön ja täten Hyppösen näköinen kaljanpummijakin on seksikäs.
No nimenomaan seksikkyys ei todellakaan liity pelkästään ulkonäköön :D
Joo olen samaa mieltä. Hänellä on hyvät ystävälliset kasvot. Lisäksi hän vaikuttaa ihan normaalilta.
Ei kovinkaan miehekäs. Neitimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvatyypit on muutenkin kuumaa tavataa naisten keskuudessa. Varakkaita digioikeudenpuolustajia ja Internetsin vapaustaistelijoita.
Jos lukee Hyppösen Twitter-esittelytekstin, niin jo se antaa hänestä vaikutelman jonakin digimaailman supersankarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörtti pummisi euroa energiajuomaan eikä bisseen😂
En pidä ponnaritukkaisia miehiä maskuliinisina.
Itse pidän ns. nörttiyttä seksikkäänä. En osaa selittää, miksi. Ja olen siis nörtin kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ponnaritukkaisia miehiä maskuliinisina.
Etkä lyhythiuksisia naisia feminiinisinä?
Hirveä nössö. Itse pidän miehekkäistä miehistä, enkä nörteistä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä nössö. Itse pidän miehekkäistä miehistä, enkä nörteistä.
Nössö? Itsevarma, vakuuttava, karismaattinen minusta.
Ei. Jotenkin todella valjun näköinen kokonaisuus.