Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko missään netissä paikkaa, jossa voisi jutella omasta mielenterveydestään?

Vierailija
07.02.2014 |

Mulla on nyt sellainen tilanne, ettämulla sahaa todella pahasti mieliala normaalista, hieman reippaaseen ja aivan yhtäkkiä lähes itsetuhoiseen. Mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, mulla on läkkeet joita syön säännölliseti, mun mieliala on ollut hallinnassa vuosia.

Esim tänään ja eilen olen ensin ollut aivan ok, käytiin lasten kanssa kaupassa, syötiin lounasta, sitten yhtäkkiä vain haluan jonnekin pois, haluan vetää pään täyteen jotain, ihan mitä vain, mennä pakkaseen makaamaan ja jäädä sinne, iskeä ensimäminen vastaan tuleva mies ja panna sitä läpi yön (joo mulla on ihan omakin mies jota rakastan), muuttaa Uuteen Seelantiin ja alkaa mykäksi jne. Sitten yhtäkkiä napsahdan takaisin, tulen surulliseksi, alkaa itkettämään, pian olen taas ihan normaali. 

Mua pelottaa tämä, en tiedä mitä tapahtuu. Haluaisin vain itkeä ja tehdä jotain, olla traaginen ja velloa, mutta en voi, mulla on kolme lasta ja rakas mies, en mä voi ottaa ensimmäistä lentoa jonnekin ja alkaa kokaiiniriippuvaiseksi "taiteilijaksi", en mä voi edes vetää päätä täyteen suomalaikansallisesti, mulla ei ole viinapäätä.

Sori, mun piti vain kysyä että missä mä voisin avautua, ja nyt jaarittelin täällä. Emmä voi alkaa hajoamaan nyt, mä olen päiväkahvilla täs läppräillä nyt, ei silloin voi pää hajota??

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on paras. Täältä saa osaavaa ja empaattista tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are not authorized to view this page

ei toimi tukiasema.net

Vierailija
4/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään hoitokontaktia tuollaisen hetken varalle? Soittaisit edes psykiatriseen päivystysnumeroon.

Vierailija
5/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakeudu nyt vittu hoitoon äläkä täällä avaudu koko ajan!!!

Vierailija
6/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmia puhelimen kanssa. Tai siis, en uskalla soittaa kellekän. En myöskään siksi uskalla, että luulevat että olen täysi hullu täällä ja vievät lapset ja mieskään ei ole kotona. En mä tiedä, miten tämä nyt voisi puhelimessa parantuta, tai edes netin ylitse. Mä vaan haluan pois ja resetoida itseni ja olla joku muu.

Vierailija
7/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:19"]

www.tukiasema.net

[/quote]

ei toimi enää, on nykyään tukiasema.org

Vierailija
8/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:32"]

No hakeudu nyt vittu hoitoon äläkä täällä avaudu koko ajan!!!

[/quote]
Mulla on hoitokoontakti, kuten jo sanoin, ja ensimmäistä kertaa täällä avaudun. Sä sen sijaan voisit vaikka olla ihan hiljaa.

Vierailija
9/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten on aiheellista, että lapset menevät hoitoon, resetoit itsesi osastolla tai hangessa, kun eivät ole katsomassa.

Vierailija
10/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä nyt osastokamaa ole? Enhän? Mä vain haluan mennä jonnein hetkeksi aikaa ja itkeä silmät päästäni, ja rääkätä itseni uuvuksiin jollain. Niin ettei kukaan näe. En kestä sitä että muut näkevät ja säälivät ja murehtivat.

Vierailija
11/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit, mä taisin just vähän aikaa sitten lukea jostakin nettisivustosta, jossa nimen omaan saa jutella mielenterveysasioistaan. Yritän löytää sen uutisen.

Vierailija
13/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, olet kiltti.

Ohis

Vierailija
14/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, olet kiltti.

Ohis

Vierailija
15/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma voisiko kyse olla tästä. Sitä varsinaista uutista en löytänyt ainakaan vielä https://www.mielenterveystalo.fi/nettiterapiat/Pages/default.aspx

Vierailija
16/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun jaa, tuohon tarvitaankin lähete...

13 (ja 16 = 13)

Vierailija
17/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua/tukinet_verkossa

Tuossa on joku, mutta sekään ei välttämättä ole se josta näin sen uutisen.

13

Vierailija
18/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan hanurista, koitin edes miehen kanssa chattää, mutta en kynnyt kuin "moneta oot kotona, katotaanko illalla leffa". En mä VOI sanoa sillekään mitään.Jos noi lapset ei olisi tuossa menisin nyt heti ja etsisin kaikki vanhat pamit ja menisin peittojen alle piiloon, ikkunat selällään, nukkuisin ja heräisin vasta jos on pakko. 

Vierailija
19/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:56"]

http://www.mielenterveysseura.fi/tukea_ja_apua/tukinet_verkossa

Tuossa on joku, mutta sekään ei välttämättä ole se josta näin sen uutisen.

13

[/quote]

Sä olet ihana, 13. 

ap

Vierailija
20/42 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et kyllä apua saa, korkeintaan tilanteesi huononee. Täällä on kyllä suuri osa suuren avun tarpeessa, mielenterveyspotilaat avohoidossa ja riekkuvat ja mollaavat kaikkia ja kaikkea.