Suhde yli 10 v vanhempaan mieheen.
Kysyn vaan, MITEN te naiset voitte olla itseänne niin paljon vanhemman miehen kanssa? Mä kokeilin suhdetta itseäni 12 vuotta vanhempaan mieheen, mutta se ryhdittömyys, harmaat rintakarvat, ryppyinen perse ja jatkuvat stondis-ongelmat (vaikka kokoajan olisi pitänyt olla panemassa, todella ihanaa puolikovalla munalla jota vaan väkisin tungetaan sisään), arvomaailman erilaisuus ja pappamaisuus vaan oli mulle liikaa.
Minä siis 30-v nainen.
Kommentit (29)
Seurustelin 4 vuotta 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ollut mitään ongelmia seksin, arvomaailmoiden tai muunkaan kanssa. Olen myös tapaillut 20vuotta vanhempaa miestä (josta ei todellakaan uskoisi, että on 60v.) Sen sijaan oman ikäiset miehet olen kokenut monesti kypsymättömiksi, varsinkin jos heillä ei ole ollut lapsia.
Ai, mun tapaamat nelikymppiset miehet eivät ole ollenkaan tuollaista kuin kuvailit. Kuulosti pikemminkin kuusikymppiseltä. Ehkä törmäsit ennen aikojaan vanhenneeseen yksilöön! Olen 34v ja kyllä ne 10-12v vanhemmat miehet on minusta usein aika hotteja edelleen.
Mulla seuraavia kokemusta kahdesta nelikymppisistä miehestä.
-39v lihaksikas, hyvännäköinen, vähän harmaita hiuksia/rintalarvoja
Joo ap on kyllä löytäny jonku kunnon helmen deittimarkkinoilta! Ei kukaan täysjärkinen luule, että kaikki 40 vuotiaat on ruttuperseitä erektio-ongelmilla!
olen 27, mies 10 vuotta vanhempi. Saattaa muutama ohimoharmaa olla, perse on kyllä ihan kiinteä niinkuin muukin kroppa, seksiä on usein ja erektio-ongelmista ei tietoakaan. Pienistä asioista huomaa, että on vanhempi, esim enemmän silmänympärysjuonteita, ohimoharmaat jne.
ei voi käsittää mistä apn mainitsemia nelikymppisiä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:30"]
Aika ennenaikaisesti vanhentunut nelikymppinen, jos on jo ryppyinen perse, harmaat rintakarvat ja erektio- ongelmia jatkuvasti. Mun on vaikea kuvitella, että oma mieheni rapistuisi kahdeksassa vuodessa noin ahasti.. Toki ihmiset ovat yksilöitä ja ongelmia voi olla nuorillakin, mutta silti.. Ap kirjoittaa niin, että mielikuviin nousee seniili rollaattoripappa, vaikka mies nopean laskutoimituksen perusteella on max 42.
[/quote]
Kahdeksan vuotta on pitkä aika.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:26"]
"Kirjoita ensi kerralla parempi provo? Vai onko kaverillasi tosiasiassa ihana nelikymppinen mies, ja olet vähän kade?"
Voi kumpa olisikin provo.. Nyt mä ymmärrän mun yli nelikymppisiä naispuolisia ystäviä, jotka eivät todellakaan katso ikäisiään miehiä, vaan ovat suhteessa itseään paljon nuorempien miesten kanssa. Miten tuntuu että miehet "ukkoutuu" jotenkin niin paljon nopeammin kuin naiset?? 40-v nainen(monet jotka tunnen)on kauniita, simpsakoita, itsestään huoltapitäviä ja suvaitsevaisia. Miehet taas tollasia väsyneitä vässyköitä jotka kauhistuu että "Hui kamala, oliksä tosiaan Gay Pridessa, vaikka oot hetero!!Miten kehtaat!?" Hmm.. joo.
AP
[/quote]
Ei tuo Gay-suhtautuminen ikää katso. Mutta aloitukseesi vastaan, että mulle on miehessä tärkeää muukin kuin seksi. Ja itseasiassa kun tavattiin niin KAIKKI muu kuin seksi. Vanhempi mies ei arvostele, ei valita, hän auttaa, tukeee, ennenkaikkea YMMÄRTÄÄ... On ihan mahtavaa, kun ei tarvitse riidellä ja vääntää eikä kuunnella miehen kitinöitä, vaikka itsellä onkin ollut huono päivä. Vaan se kumppani nostaa mut ylös mun pahasta mielestä. Siksi vanha mies. N43, M64
Mä tykkään itseäni nuoremmista miehistä. Pappoja en jaksa katella sillä silmällä, en halua edes kokeilla. Mua 8 vuotta vanhempi mies oli mulle jo liian vanha kun yritin joskus aikoinaan seurustella pari kuukautta sen kanssa. Ei kiitos enää koskaan, pysyttelen mielelläni nuorissa miehissä (niin kauan kuin pystyn). :) t. N34
Mua siis häiritsis oman ikäisissä se, että ne marisis, ne haluais juosta kavereitten kanssa, ne vois esittää mulle vaatimuksia ja ennen kaikkea se, että miten ne kestäis mun huonoja päiviäni? En kyllä jaksais koko ajan elää toisen menettämisen pelossa elämääni. Ja se olisi ihan oikeutettu huoli, jos mulla olis ikäiseni tasokas mies. Koska tietysti se vois valita naisen, joka aina haluaa (miehen tyylillä) eikä koskaan marise.
28
Joo liemessä ollaan täällä 44v äijän kanssa, on harmaata karvaa, erektio-ongelmia ja pappamaisia tapoja esim. vispipuuro, vanhan ajan vaatteet, ei joka päivä tartte peseytyä kun en oo hikkoillu ym. paskaa. Jep ja ikäeroa siis 10 vuotta.