Suhde yli 10 v vanhempaan mieheen.
Kysyn vaan, MITEN te naiset voitte olla itseänne niin paljon vanhemman miehen kanssa? Mä kokeilin suhdetta itseäni 12 vuotta vanhempaan mieheen, mutta se ryhdittömyys, harmaat rintakarvat, ryppyinen perse ja jatkuvat stondis-ongelmat (vaikka kokoajan olisi pitänyt olla panemassa, todella ihanaa puolikovalla munalla jota vaan väkisin tungetaan sisään), arvomaailman erilaisuus ja pappamaisuus vaan oli mulle liikaa.
Minä siis 30-v nainen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:59"]
...arvomaailman erilaisuus ja pappamaisuus vaan oli mulle liikaa.
Minä siis 30-v nainen.
[/quote]
Sinulla arvomaailma vanhenee tai muuttuu kuukausittain? Minulla arvomaailma on ollut sama alaikäisestä asti. Ei se mihinkään muutu iän karttuessa, ellet sitten ole bimbo pissis ja järki kasva päähäsi ihmeen kaupalla kypsemmällä iällä. Monille se ei kasva lainkaan, ei se 12 vuotta välttämättä tee sinusta yhtään kypsempää.
Kolmekymppisellä ja nelikymppisellä aivan erilainen arvomaailma? Miten? Se kertoo varmasti enemmän luonteesta kuin iästä. Ja jos nelikymppinen on pappamainen, sekin on enemmän kiinni siitä ihmisestä itsestään, eikä niistä numeroista sen syntymätodistuksessa. Luulisi kolmekymppisen osaavan jo tuon verran ajatella aivoillaan.
"Kirjoita ensi kerralla parempi provo? Vai onko kaverillasi tosiasiassa ihana nelikymppinen mies, ja olet vähän kade?"
Voi kumpa olisikin provo.. Nyt mä ymmärrän mun yli nelikymppisiä naispuolisia ystäviä, jotka eivät todellakaan katso ikäisiään miehiä, vaan ovat suhteessa itseään paljon nuorempien miesten kanssa. Miten tuntuu että miehet "ukkoutuu" jotenkin niin paljon nopeammin kuin naiset?? 40-v nainen(monet jotka tunnen)on kauniita, simpsakoita, itsestään huoltapitäviä ja suvaitsevaisia. Miehet taas tollasia väsyneitä vässyköitä jotka kauhistuu että "Hui kamala, oliksä tosiaan Gay Pridessa, vaikka oot hetero!!Miten kehtaat!?" Hmm.. joo.
AP
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:22"]
MISTÄ kakkonen voi tietää vanhempiensa seksielämästä??? Apua
[/quote]
On joskus kuulunut tokaisu, ettei viagroja tosiaan tarvita. Ja äidin leveä hymy pöydän toisella puolella oli vakuuttava. Isä kommentoi vissiin telkun uutisia. Ei se kaikissa perheissä ole niin salamyhkäinen asia.
2
Siksi mulla onkin itseäni 11-vuotta nuorempi mies. Kyllästyin noihin 40+ ikäisiin elämään kyllästyneisiin sohvaperunoihin ja sinisenpillerin voimalla seksiä harrastaviin miehiin.
Aika ennenaikaisesti vanhentunut nelikymppinen, jos on jo ryppyinen perse, harmaat rintakarvat ja erektio- ongelmia jatkuvasti. Mun on vaikea kuvitella, että oma mieheni rapistuisi kahdeksassa vuodessa noin ahasti.. Toki ihmiset ovat yksilöitä ja ongelmia voi olla nuorillakin, mutta silti.. Ap kirjoittaa niin, että mielikuviin nousee seniili rollaattoripappa, vaikka mies nopean laskutoimituksen perusteella on max 42.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:26"]
"Kirjoita ensi kerralla parempi provo? Vai onko kaverillasi tosiasiassa ihana nelikymppinen mies, ja olet vähän kade?"
Voi kumpa olisikin provo.. Nyt mä ymmärrän mun yli nelikymppisiä naispuolisia ystäviä, jotka eivät todellakaan katso ikäisiään miehiä, vaan ovat suhteessa itseään paljon nuorempien miesten kanssa. Miten tuntuu että miehet "ukkoutuu" jotenkin niin paljon nopeammin kuin naiset?? 40-v nainen(monet jotka tunnen)on kauniita, simpsakoita, itsestään huoltapitäviä ja suvaitsevaisia. Miehet taas tollasia väsyneitä vässyköitä jotka kauhistuu että "Hui kamala, oliksä tosiaan Gay Pridessa, vaikka oot hetero!!Miten kehtaat!?" Hmm.. joo.
AP
[/quote]
No terve menoa vaan gay prideen, ei ole minulta pois. Meinaat siis, että kolmekymppisellä se onnistuu kun on kolmekymppisen arvomaailma, mutta nelikymppisen heteron arvomaailmaan taas ei mahdu enää gay pride. Vain ikä vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:30"]
Aika ennenaikaisesti vanhentunut nelikymppinen, jos on jo ryppyinen perse, harmaat rintakarvat ja erektio- ongelmia jatkuvasti. Mun on vaikea kuvitella, että oma mieheni rapistuisi kahdeksassa vuodessa noin ahasti.. Toki ihmiset ovat yksilöitä ja ongelmia voi olla nuorillakin, mutta silti.. Ap kirjoittaa niin, että mielikuviin nousee seniili rollaattoripappa, vaikka mies nopean laskutoimituksen perusteella on max 42.
[/quote]
Hahah no voi olla että kärjistän mutta mun mielestä (kun en ole koskaan itseäni hirveän paljon vanhempia deitannut) mies vaikutti ikälopulta :D
Oikeesti, jälkeenpäin ajateltuna, MITÄ mä oon miettinyt ku deittasin tuota ukkoa.. Jopa oma 70-v isäni on nuorekkaampi (okei, isäni on boheemi taiteilija, mutta kuitenkin). Kaipa mua jotenkin viehättä meidän totaalinen erilaisuus. En tiedä.
AP
Mulla suhde vanhempaan mieheen, minä 25v ja mies 38v. Tässä tosin ei ole kyse mistään vakavasta, vaan yhteisestä sopimuksesta pidetään hauskaa niin kauan kuin sitä molemmat haluaa. Hirveän syvällisiä ei jutella, pääasiassahan tapaamiset on seksiä, mutta näin me ollaan haluttu ja tällä kaavalla toimii erinomaisesti.
Mitään pappamaisuutta ei kyllä ole havaittavissa, kroppakin on kondiksessa. Erektio ei ehkä tule niin nopeasti kuin nuoremmilla, mutta koskaan ei ole tapahtunut yllämainittua puolikovalla panemista. Erityisesti mies kerää pisteet sormi- ja kielitaidoistaan.. ;)
Vaikka meillä kivaa onkin, en silti näe itseäni viettämässä perhearkea tuon ihmisen kanssa vuosien kuluttua, vaan varmasti ajaudutaan jossain vaiheessa eri teille. Minä kun olen vielä lapseton ja miehellä taas tenavat on jo tehty, enkä jaksa uskoa että hän olisi halukas aloittamaan kaikkea ns. alusta. Ikäerosta saattaisi jossain vaiheessa kehittyä ongelmia.
Tätä hauskanpitoa jatketaan kuitenkin toistaiseksi, enkä päivääkään vaihtaisi pois!
Hävettääkö ketään se kun vanhempi ukko menee nukkumaan papparaiseen aikaan esim. jo klo 21?
Mulla 43v "poikkis", ei todellakaan mikään löysäperse-sohvaperuna, ja seisoo paremmin ku kakskymppisillä :) Aika papan oot itelles valinnu! ;) Ja meillä ikäeroa 15 vuotta
Joskus, huom! joskus, voi olla hellyttävääkin kun entinen panosonni alkaa vanheta ja silti yritetään painaa entiseen malliin hyvää tarkoittaen, eli halutaan antaa kaikkensa naiselle vaikka on kremppaa tai erektion hitautta.
Jos on pitkään tuntenut tuollaisen menevän miehen ja saanut nauttia kaikesta hyvästä sen kanssajo vuosia, niin kestää kyllä pienet vanhenemisen merkitkin. Ryhdittömyyttä tai ryttyperseisyyttä en ymmärrä, kyllähän ikääntyessäkin voi ryhdistä ja lihaksista edelleen huolehtia.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:10"]
Hävettääkö ketään se kun vanhempi ukko menee nukkumaan papparaiseen aikaan esim. jo klo 21?
[/quote]
Pahempi kyllä jos roikkuu bileissä ja torkahtelee kun ei vaan jaksa pysyä valveilla. Mustasukkaisena vahtii nuorta naistaan eikä voi luovuttaa ja painua pehkuihin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:30"]
Joo liemessä ollaan täällä 44v äijän kanssa, on harmaata karvaa, erektio-ongelmia ja pappamaisia tapoja esim. vispipuuro, vanhan ajan vaatteet, ei joka päivä tartte peseytyä kun en oo hikkoillu ym. paskaa. Jep ja ikäeroa siis 10 vuotta.
[/quote]
Tuohon lisäksi sanomalehtien lukeminen oikein tutkimalla tarkasti, kurkkupastillien imeskely ja villasukat.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:10"]
[/quote]
PAPPARAINEN AIKA :DDD
Mulla viiskymppinen alfauros. Ehkä munan kovettuminen kestää pitempään ja kestokin saattaa olla hieman lyhyempi, mutta, kieltä ja sormia tuo osaa käyttää hyyyyvin paljon taitavammin kuin nuoremmat lajitoverinsa... Ei valittamista.
P.S. Kyllä ne rypyt tulee sullekin. Ja tissis alkaa roikkumaan. Hiukses harmaantuu ja naama muuttuu norsunv*n näköiseksi ennenkuin huomaatkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:15"]
kyllähän ikääntyessäkin voi ryhdistä ja lihaksista edelleen huolehtia.
[/quote]
Kimmoisuus katoaa aina kaikilta
Ohhoh. Minulla on ihan aviomiehenä 10 vuotta vanhempi mies, enkä ole vielä bongannut löysää takapuolta ja munaa tai pappamaisuutta. Muutama harmaa parta- ja rintakarva löytyy sekä treenattu kroppa ja nuorekas mieli. ;)
T: N30
Enemmän on kiinni yksilöstä kuin iästä. Isälläni ja äidilläni oli ihan vilkas petielämä yli 70 vuotiaana. Ei mitään viagroja.
Olisit voinut törmätä myös alle 25-vuotiaaseen mieheen, jolla on samat ongelmat. Hormonitasot ovat yksilöllisiä.
Kirjoita ensi kerralla parempi provo? Vai onko kaverillasi tosiasiassa ihana nelikymppinen mies, ja olet vähän kade?