Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sitten väärin sanoa asioita suoraan

Vierailija
07.02.2014 |

Töissä parjataan aika usein muutamia henkilöitä. En ota kantaa puheisiin, vaikka ehkä pitäisi pyytää lopettamaan. Ennemmin olen poistunut paikalta.

Yksi päivä oli taas paikalla muutama näitä selkäänpuukottajia. Sanoin, etten osallistu keskusteluun ja alkakaa vaan mollata mua vapaasti. Poistuin sitten paikalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sanottu ja tehty.

Vierailija
2/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan poistu, mua ainakin kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan saa sanoa, kunhan ei sano mitä sylki suuhun tuo. Eli pitää kuitenkin käytöstavat mielessään.

Vierailija
4/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä aapeen tilanne oikeasti oli, mutta omasta mielestäni on tärkeää puhua suoraan MUTTA myös miettiä, MITÄ sanoo suoraan. Toisin sanoen, jos omat ajatukset ovat sellaisia, että niitä ei voi sanoa kaunistelematta, on syytä kysyä itseltään, onko sellaiset ajatukset ylipäänsä ok - vai onko tullut katsottua asioita yksipuolisesti, toisia osapuolia ja erilaisia näkemyksiä huomioimatta tai yrittämättä ymmärtää niitä, onko tullut vahdittua pelkästään oman navan hyvää, onko kuvitellut että toisen pitäisi olla sellainen kuin minä, luuleeko, että ylkeys on älykkyyttä jne.

Käytöstavat ovat tärkeitä, mutta pelkällä kuorella ei voi peittää mätää sisustaa. On olemassa asioita, joita ei voi sanoa suoraan eikä kiertää kauniisti, koska niitä ei pitäisi ruokkia edes ajatuksina.

Vierailija
5/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä töissä joko osallistut juoruporukkaan ja haukut muita. Tai pysyt päättäväisesti pois noitten ohmisten seurasta tekosyillä. Tai ilmaiset suoraan, ettet halua osallistua heidän porukkaansa. Kaksi jälkimmäistä altistaa juorujen kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi