Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kamalia ihmiset OIKEASTI voivat olla?!

Vierailija
07.02.2014 |

Olin ihan järkyttynyt, kun luin tämän: http://www.feissarimokat.com/2014/02/psykopaatti-puolisona/

Voikohan tuo pitää paikkaansa, vai onko vaan joku läppä?  Miksi ihmiset ovat pahoja toisilleen, ja pitävät sitä kuitenkin vain hauskana vitsinä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:30"]

Okei, tässä taitaa olla jakauma että toisten mielestä tuo on hauskaa huumoria, toisten mielestä kukaan ei edes vitsailisi tuolla aiheella.

Mua kiinnostaisi minkä ikäisiä ihmiset on, siis onko tämä iästä riippuvainen? Laittakaa ikä ja oliko tämä hauska vitsi/trolli, vai todella typerä juttu?

[/quote]

Ei kiinnosta niin paljoa, että olisin jaksanut klikata linkkiä, tämän keskustelun luin. Ei siis hauska eikä todella typerä. Olen 48v

Vierailija
22/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:07"]

... Vai 120 kaveria.

Sinulla on varmaan aika kiireinen vuosi, vaikka joka päivä tapaisit yhden kaverisi, et ehtisi kuin kolmesti vuodessa kaikkia jututtaan!

[/quote]

Sä et taida oikein hahmottaa millainen paikka se FB on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä/kamala juttu (varmaan tullukin jo selväks :D). Ap, 30 v.

Vierailija
24/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäonnistunut vitsi, jos se nyt edes sellaiseksi on edes tarkoitettu. Yhtä hyvä vitsi olisi esim. tämä: Kyllästyin viime yönä totaalisesti mieheni kuorsaamiseen ja päätin antaa hänelle opetuksen. Tuikkasin keittiöpuukolla parin sentin syvyisen haavan hänen oikeaan reiteensä. Vähänkö ulisi ja itki, kun heräsi :D Uhkasi soittaa poliisitkin, mutta ei sit kehdannut :D

Oma huumorini on usein aika mustaa ja miltei kaikista vakavimmistakin aiheista voi murjaista hyvänkin vitsin. Jos vitsin sisältö on kuitenkin periaattessa vain se, että satutin toista ja tulipahan hyvä mieli, niin joo en pidä sitä hauskana. 

Vierailija
25/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä, jotka syöttävät huvikseen homeleipää muille, on ihan oikeasti olemassa. Sitä ei usko ennen kuin itse kokee. He myös kertovat näistä pikku kepposistaan aivan avoimesti koska eivät ole koskaan joutuneet vastaamaan teoistaan (koska kukaan ei usko heitä).

Vierailija
26/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pilalla pitää ihmisen makuaistin olla, että ylipäättään syö kokonaisen patongin ilman, että maistaa siinä mitään epäilyttävää? Kyllä mulla jäisi syöminen jo ensimmäisen haukkauksen ulos sylkemiseen ja näin ollen en siitä varmastikaan sairastuisi. Vai onko kyseessä joku spanielipuudelin ja miehen risteytys, joka tekee häntä koipien välissä juuri niin kuin mamma sanoo, eli syö vaikka homeista leipää? Trollihan tämän on pakko olla, kyllä homeisessa leivässä on niin voimakas homeen haju, että ei sitä kukaan terve ihminen syö.

Vierailija
27/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti selviää miten asiat lopulta kehittyivät.

Vierailija
28/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmästyttää eniten se, että osa teistä ei usko tuollaisia kusipäitä ja sairaan huumorin ystäviä voivan olla olemassa.

Oma mieheni pesi hammasharjallani vessanpönttöä, ilmeisesti kostoksi, kun kävin tapaamassa miespuolista kaveriani harrastuksen merkeissä. Minulla on perussairaus, jonka vuoksi olen todella tarkka hygieniasta  (vrt. jos saan noroviruksen, se voi kestää viikkokausia huonon vastustuskykyni takia). Siksi ihmettelin, kun olin välillä todella kipeä. Jonkun ajan päästä yhdistin sen hammasharjan outoon makuun ja muuttuneeseen asentoon kupissa. En sanonut miehelle mitään heti, vaan aloin käyttää salaa toista harjaa, jottei hän likaisi sitäkin. Mahataudit loppuivat kuin seinään. Joskus parin vuoden päästä sanoin miehelle läpällä, että olin huomannut hänen uittaneen harjaani pöntössä. Hän myönsi asian. :(

Vierailija
29/31 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:48"]

Mua hämmästyttää eniten se, että osa teistä ei usko tuollaisia kusipäitä ja sairaan huumorin ystäviä voivan olla olemassa.

[/quote]

Ai oletatko, että jos epäilee tuota juttua trollaamiseksi niin se tarkoittaa ettei voi uskoa tuollaisen jutun olevan mahdollista? Ei se ihan niin mene. Yleensä sitä osaa vähän suhteuttaa kontekstiin ja sitä kautta sitten epäillä, että olisko kuitenkin se kyseinen juttu provoilua. Se ei tarkoita etteikö sellainen voisi silti olla mahdollista.

Mä en esim. lähtökohtaisesti usko mitään av-palstan tarinamallisia aloituksia tosijutuiksi. En siksi, etteivätkö ne voisi olla mahdollisia vaan siksi, että täällä nyt vaan porukka kyhää toosa märkänä tarinoita jotta voisi kokea pystyvänsä olemaan vallan kahvassa muita "huijaamalla".

Vierailija
30/31 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Se hämmästyttää minuakin. Ihmiset ei usko. Muutama kaveruussuhde on katkennut kun ei ole otettu todesta sitä mitä olen kertonut.

Vierailija
31/31 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, ei v... Menin sanattomaksi. Ette kai ole enää yhdessä?

Kai tuollaista oikeasti on. Sitä samaa porukkaa, jonka mielestä on hauska läppä postata Facebookiin video omasta röökaavasta kaksivuotiaasta.