Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana mutta en ole vielä(kään) kertonut miehelleni!

Vierailija
07.02.2014 |

Pos. raskaustestin tein jo 2 viikkoa sitten. Mieheni on 100% varmasti lapsen isä, siitä ei ole kyse.

Meillä on jo yksi lapsi.

Paljon ollut puhetta lasten lukumäärästä, haluttaisiin lisää, mutta elämäntilanne mahdoton, joten äänettömästi molemmat olemme päättäneet että ei enempää lapsia ennenkuin elämäntilanne muuttuu.

Elämäntilanne siis se että mies ollut työttöämänä pian 2 vuotta, käynyt koulutusta ja kurssia mutta töitä ei vain löydy. Myöskään ei pääse uuteen ammattilliseen koulutukseen vaikka haettu on monelle eri alalle. Töitä on haettu ympäri Suomea ja voin kertoa että on yritetty hakea vaikka mihin, edes siivoamaan tai sanomalehtiä jakamaan eivät ota!

Itse teen keikkaa ravintola-alalla.

No 2 viikkoa sitten tein pos. raskaustestin. Söin pillereitä mutta koska yksi pillerit myöhätyi yli 6 h käytimme viikon ajan kondomia. Ne tasan kaksi kertaa kun harrastimme seksiä. Yhden kerran sitten pyysin miestä h-hetkellä ottamaan kortsun ja kortsu oli toisessa huoneessa joten veteli paljaaltaan. Jotenkin tiesin jo silloin että se on menoa nyt.

Ja niinhän se olikin. En vain pysty tästä asiasta (raskaudesta) miehelle kertomaan kun hän jokapäiväisissä keskustelussa huokailee että mitä ihmettä hän tekee elämällään kun hän haluaa yli kaiken vain tehdä töitä ja ansaita omat rahansa! Ansiosidonnainen loppui juuri ja eletään kädestä suuhun.

Tuntuu että hajoan enkä tiedä mitä tehdä. En tiedä yhtään mitä mies sanoo/tekee kun tämän saan sanottua. Toivottavasti ennen kuin lapsivedet menee. Itse tämän lapsen kaikesta huolimatta haluan joten abortti ei ole vaihtoehto.

Eilen illalla olin niin lähellä kertomista. Mutta juuri ennenkuin sain suuni auki mies sanoi; Mitä ihmettä mä teen jos mä en nyt keväälläkään pääse kouluun? Jaa-a, hyvä kysymys, vaihdat kotona vauvan vaippoja?

Voi kun tähän ketjuun ei kukaan tulisi ilkkumaan, vaikka toisaalta odotan ja ymmärrän että kaikki eivät tälläistä tilannetta ymmärrä. Onko ketään joka ymmärtäisi tai joka olisi joskus vastaavanlaisessa tilanteessa ollut?!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on miehesi koulutus? Onko hän suomalainen? Miten on mahdollista ettei muka edes siivoushommiin pääse?

Vierailija
22/22 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellisiä vastauksia tullut. Jotenkin jännä ajatusmaailma, kun ap selitti että nyt jo taloushuolia, niin kannustetaan että no sittenhän on hyvä aika isän jäädä vanhempainvapaalle. Sittenhän se vasta tiukkaa tekeekin!

Kuitenkin ehdottomasti olen sen kannalla että pidätte sen lapsen ja toivon että saatte asiat järjestymään. Onnea työnhakuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi