naruttomat geishakuulat, laitetaanko palljot vain sisään...
ooon tosi epäileväinen,ko voiko ne mennä " omille" teilleen sinne? haluaisin usltaa koittaa...
Kommentit (14)
olevat kuulat. Ja myös minä pelkään että kuulat jää sisälleni.
Olenkohan ymmärtänyt käytön oikein. Eli työnnän kuulan emättimeen niin pitkälle kun etusormella saa. Mutta entäs sitten kun kuulat pysyy sisällä ilman mitään ihmeellisiä jännityksiä. Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin? Kuitenkin yksi synnytys takana ja lantionpohjalihaksia en ole kummemmin jumpannut. Eli luulis kuulien kolisevan pitkin lattioita.
SAMAN HALUAN TIETÄÄ MYÖS MINÄ. MIKÄ NIISSÄ ON IDEA? KYLLÄ NE SISÄLLÄ PYSYY, VAIKKA HYPPIS JA POMPPIS. PITÄÄKÖ JOTENKIN SUPISTELLA LIHAKSIA VAI MITÄ
Ja myös minä pelkään että kuulat jää sisälleni.
Olenkohan ymmärtänyt käytön oikein. Eli työnnän kuulan emättimeen niin pitkälle kun etusormella saa. Mutta entäs sitten kun kuulat pysyy sisällä ilman mitään ihmeellisiä jännityksiä. Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin? Kuitenkin yksi synnytys takana ja lantionpohjalihaksia en ole kummemmin jumpannut. Eli luulis kuulien kolisevan pitkin lattioita.
Ihmeellisesti ne vaan auttavat lihaksia jumppautumaan. Tämän nyt myös mieheni todennut. Jotenkin siellä ne lihakset vaan reagoivat vaistomaisesti niihin.
Pois ottaminen on ollut helppoa rentouttamalla paikat, niin tulevat helposti ulos.
Minäkin sain ennen tätä raskautta hyppiä ja pomppia kuulat sisällä eikä ne minnekään tippunut. Saa nähdä tämän raskauden jälkeen miten käy?
Synnytyksen jälkeen oli pakko vaihtaa isompiin (Smartballs) kuuliin, mutta nyt 8 kk myöhemmin taas nämä pienet käytössä. Minullakaan eivät tunnu. Yhtä huomaamattomat kuin tamponin käyttö.
Niin minäkin opettelin. Se naru kannattaa jättää tarpeeksi pitkäksi, ettei katoa sinne häpyhuulten väliin.
tulis heti pakokauhu,et mitä jos en saa niitä ulos! kamalan noloa olisi mennä lääkärille selittämään...
Niitä käytetään vain yksi kerrallaan ja on sellaiset narulliset. Onko nuo kaksin kappalein käytettävät paremmat tai tehokkaammat?
Olen käyttänyt jo pitkään vaan kahta painavempaa samaan aikaan. Hyvin toimii.
Alussa voi laittaa kuulat kondomiin, jos epäilyttää niiden " katoaminen" . Sitten vielä kondomin suu suljetaan langalla, josta tulee poisottoa varten helpottava. Olen terveysalalla ja voin kertoa että ne eivät tosiaan pääse sinne katoamaan.
kokemuksella.