Miksi naisia kiinnostaa vain kaverit ja biletys?
Naisista on tullut kranttuja, joille ei tavallinen Suomalainen mies kelpaa. Ainoa mikä kiinnostaa ovat kaverit ja biletys. Tokihan nainen aina seksiä saa, hakee vain ravintolasta. Jotain on pahasti pielessä.
Kommentit (10)
Miksi miehiä kiinnostaa vain perseet olalle -juominen ja riidan haastaminen nakkikiskajonossa?
Heeeetkinen, oiskohan tossa se vastaus mikä on pahasti pielessä?
(Vakavammin, samoilla linjoilla kuin kakkonen jolta tulikin aika tyhjentävä vastaus)
Jos etsit naista ikäluokasta 16-22 vuotta, voi sanomasi olla totta, mutta muutaman vuoden vanhemmilla alkaa biologinen kello tikittää ja biletys vähenee. Muista myös, että jos nuorena ei saa tarpeekseen riekkua, niin se saattaa kostautua myöhemmin. Joten anna nuorten naisten olla nuoria kun he nuoria ovat.
Siis kaikkia naisia kaikkialla Suomessa? Vai niitä hyvännäköisiä pintaliitäjiä joista OIKEASTI olet itse kiinnostunut, koska et edes huomaa meitä taviksia. Omassa laajassa kaveriporukassani ei ole yhtäkään naista jota kiinnostaisi biletys tai baarit ylipäätään. Kokoonnumme joskus viikonloppuisin illanviettoihin kavereiden luo, eikä kukaan ole niissä tapaamisissa päissään. Ystävieni poikaystävät ovat tavallisia suomalaisia miehiä, iso osa opiskelee AMK:ssa vaikka me naiset yliopistossa.
Kuulostaa kyllä ihan normi parikymppiseltä.
Minua ei kiinnosta biletys, ja kavereita ei ole...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 00:27"]
Minua ei kiinnosta biletys, ja kavereita ei ole...
[/quote]
Juuri näin, ja luulen että meitä on aika suuri joukko naisista, joten kylläpä meni taas yleistys pahasti metsään, olisit ap sanonut että teini-ikäisiä pissiksiä ei kiinnosta muu...
Miksi sitä naista josta olet kiinnostunut ei kiinnosta sinä, vaan sitä kiinnostaa se mikä sitä nyt sattuu kiinnostamaan, eli sinun näkökulmastasi biletys ja kaverit? Sanopa se.
Olishan se ihanaa ja helppoa kun kenenkään ei koskaan tarvitsisi yhtään yrittää tai kehittää itseään, riittäisi kun sanoisi että "tykkään susta"...
Mua ei kiinnosta kaverit kovin paljon.. Ja biletys mun kohdalla ei ole in. Ja olen 19v
Minua ei kiinnostanut biletys parikymppisenäkään. Tottakai joskus tuli ja tulee käytyä baarissa, mutta ei kyllä mikään pääasia elämässä päästä baariin. Mieheni tapasin kun olin 21v... Nyt olen 25v.
Ehkäpä ne naiset joita ei kiinnosta pintaliito pariutuu nuorena ja ne sitten kenelle se bilettäminen ja kaverit on pääasia pysyy vapailla markkinoilla pitempään ja heihinhän sinkkumies herkemmin törmää. Eli voi tulla kuva että kaikki naiset on vaan bilettäjiä..