Facebookittomuuden antama vaikutelma
Mitä ajattelette siitä, jos parikymppinen pääkaupungiseudulla asuva miesopiskelija ei ole Facebookissa?
Kommentit (49)
Pitäisin sitä outona, koska olen itse parikymppinen Helsingissä asuva opiskelija ja en tiedä yhtään ikäistäni ihmistä, jolla ei olisi FB:tä. Kaikki eivät sitä käytä, mutta kaikilla se on. Se on hyvä kouluprojekteissa.
Joillakin voi olla mustasukkaisuutta tai stalkkausta menneisyydessä mutta tuskin 20-v. pojalla.
Eli pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, että porukat pitää meikäläistä jonain avaruusoliona, koska naamakirjaa ei löydy...
Mulla ei ole, oon 35v nainen. En ole koskaan miettinyt, minkä vaikutelman se antaa muille. Syyt kerron, jos joku kysyy (mun asiat ei kuulu puolelle maailmalle, ei aikaa sille enkä jaksa kovin tiivistä yhteydenpitoa muiden kuin tosi läheisten ihmisten kanssa)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:33"]
Eli pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, että porukat pitää meikäläistä jonain avaruusoliona, koska naamakirjaa ei löydy...
[/quote]
Eivät ajattele susta mitään kun et "löydy" mistään?
Jotain outoa on. Ehkä jopa mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:34"]
Mulla ei ole, oon 35v nainen. En ole koskaan miettinyt, minkä vaikutelman se antaa muille. Syyt kerron, jos joku kysyy (mun asiat ei kuulu puolelle maailmalle, ei aikaa sille enkä jaksa kovin tiivistä yhteydenpitoa muiden kuin tosi läheisten ihmisten kanssa)
[/quote] Aika paljon samat syyt taalla. On parempaakin tekemista kuin levitella asioitani koko kansan luettaviksi ja saadella kuka saa nahda ja kuka ei. Ei myoskaan kiinnosta muiden tekemiset niin paljon etta niista pitaisi lukea.
t.ulkosuomalainen
Itse en halua liittyä faceen koska en halua että kaikenlaiset puolitutut pyrkiisivät kavereiksi uteliaisuusmielessä. En halua avata elämääni henkilöille joiden kanssa en ole muutenkaan läheisissä tekemisissä. Arvostan yksityisyyttä.
On trendikäs. FB on last season ja junttien temmellyskenttä.