Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookittomuuden antama vaikutelma

Vierailija
06.02.2014 |

Mitä ajattelette siitä, jos parikymppinen pääkaupungiseudulla asuva miesopiskelija ei ole Facebookissa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On trendikäs. FB on last season ja junttien temmellyskenttä.

Vierailija
42/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sitä outona, koska olen itse parikymppinen Helsingissä asuva opiskelija ja en tiedä yhtään ikäistäni ihmistä, jolla ei olisi FB:tä. Kaikki eivät sitä käytä, mutta kaikilla se on. Se on hyvä kouluprojekteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla mustasukkaisuutta tai stalkkausta menneisyydessä mutta tuskin 20-v. pojalla.

Vierailija
44/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, että porukat pitää meikäläistä jonain avaruusoliona, koska naamakirjaa ei löydy...

Vierailija
45/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole, oon 35v nainen. En ole koskaan miettinyt, minkä vaikutelman se antaa muille. Syyt kerron, jos joku kysyy (mun asiat ei kuulu puolelle maailmalle, ei aikaa sille enkä jaksa kovin tiivistä yhteydenpitoa muiden kuin tosi läheisten ihmisten kanssa)

Vierailija
46/49 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:33"]

Eli pitäisikö tästä vetää se johtopäätös, että porukat pitää meikäläistä jonain avaruusoliona, koska naamakirjaa ei löydy...

[/quote]

Eivät ajattele susta mitään kun et "löydy" mistään?

Vierailija
47/49 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on. Ehkä jopa mielenkiintoista.

Vierailija
48/49 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:34"]

Mulla ei ole, oon 35v nainen. En ole koskaan miettinyt, minkä vaikutelman se antaa muille. Syyt kerron, jos joku kysyy (mun asiat ei kuulu puolelle maailmalle, ei aikaa sille enkä jaksa kovin tiivistä yhteydenpitoa muiden kuin tosi läheisten ihmisten kanssa)

[/quote] Aika paljon samat syyt taalla. On parempaakin tekemista kuin levitella asioitani koko kansan luettaviksi ja saadella kuka saa nahda ja kuka ei. Ei myoskaan kiinnosta muiden tekemiset niin paljon etta niista pitaisi lukea.

t.ulkosuomalainen

Vierailija
49/49 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua liittyä faceen koska en halua että kaikenlaiset puolitutut pyrkiisivät kavereiksi uteliaisuusmielessä. En halua avata elämääni henkilöille joiden kanssa en ole muutenkaan läheisissä tekemisissä. Arvostan yksityisyyttä.