Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuskutsut, menisitkö?

Vierailija
06.02.2014 |

Kaverini suunnittelee innolla Perfect Home -sisustuskutsuja ja minutpkin on kutsuttu. En ole kuullutkaan ko. merkistä aikaisemmin. Tosin en ole juuri kotikutsuilla käynytkään. Oletteko käyneet Perfect Homen kutsuilla ja onko siellä mitään järkevää ostettavaa vai pitäisikö jättää vain menemättä niinkuin yleensä näiden kotikutsujen kanssa teen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:27"]

On ne tuotteet tosi kalliita. Itse kieltäydyn kaikesta tuollaisesta nykyään, koska ei vaan ole varaa pistää kymmeniä euroja tarpeettomaan tavaraan kavereitten mieliksi.  Ja suoraan sanottuna on piinallista kuunnella niitä mainospuheita, kun pitää hymy naamalla kuunnella milloin minkäkin firman syntyhistoriaa ja mieletöntä menestytarinaa joka kestää ja kestää, kun tosiaan haluais vaan juoda sitä kahvia ja jutella niitten tuttujen kanssa. On ihana illuusio, että sen hetken kun tuotteita esitellään, me kaikki elettäisiin maailmassa, jossa sata euroa nätistä tavarasta ei ole hinta eikä mikään siihen verrattuna, minkälaiseen esteettiseen hurmioon sen edessä vaipuu, mutta minä en elä siinä maailmassa. Joten parempi etten kutsuille mene, kertomaan että tuo tilpehööri tuossa maksaa mun koko päivän palkan, jonka ajattelin käyttää muuhun.

Ugh, olen puhunut. :)

[/quote]Samaa mieltä. Boikotoin jo ihan periaatteessa näitä "kutsuja". Se, että ystäviä ja tuttavia hyödynnetään ansaintamielessä ja myydään heille kallista ja tarpeetonta krääsää kertoo paljon tästä ajasta. Kaikki on muutettavissa rahaksi, myös ystävyys/tuttavuussuhteet. Ja mitä väliä vaikka maapallo täytyy tarpeettomalla roinalla.

Vierailija
22/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina kahville :) On ihanaa nähdä tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta että joku ajattelee kutsujen järjestäjän käyttävän hyväkseen sukulaisia ja tuttuja kutsuessaan heidät kotiinsa katsomaan esittelyä. Monelle tämä on ainoa tapa kutsua ihmisiä kun ei kehtaa kutsua ilman syytä minkä tajuan tosi hyvin. Eihän sieltä kutsuilta mitään tarvitse ostaa. Tässä taas näkee eron Suomen ja ulkomaailman välillä. Olen ollut todella monilla kutsuilla Suomen ulkopuolella ja tupa on aina ollut täynnä. Esittelijä ei aina ole saanut myytyä mitään mutta tehnyt uusia kutsuja. Ihmiset sanoo suoraan ettei osta kun ei tykkää tai finanssit ei anna periksi. Suomessa ihmiset ostavat pakosta ihan vaan siksi ettei kukaan vaan kuvittele ettei ole varaa, jos ei haluta ostaa niin ei mennä ettei kukaan vaan luule että on persaukinen. Mikä ihme siinä onkin että suomalaisten on aina pullisteltava ja puhuttava rahasta tai käyttäydyttävä niinkuin sitä olisi pankkiholvi täynnä vaikka oikesti olisi täysin persaukinen. Miksei voi vaan nauttia siitä että emäntä on kutsunut porukkaa koolle ja keitellyt kahvit ja ehkä jopa leiponutkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän