Varokaa Telian c-morekanavapakettia asiakastarjouksena!
Hei,
Telian tarjouskampaja C-More kanavapaketista 0 € 2 kk Telian asiakkaille on naamioitu määräaikaisena pakkotarjouksena, joka jatkuu pakolla vuoden ajan 34,80 €/kk. Tilausta ei voi irtisanoa. Jos tilauksen irtisanoo aikaisemmin, joutuu maksamaan kerralla koko loppuajan. Varoittakaa myös ystäviänne ja kavereitanne, etteivät ota kanavapakettia vastaan!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kuka allekirjoittaa mitään sopimusta selvittämättä mitä tapahtuu ilmaisen tutustumisen jälkeen? Kai kaikki tietää ettei yritykset hyvää hyvyyttään mitään tutustumisjaksoja tarjoa
Älä viitsi.
Ai mulla se jatkuu 4,90 3kk jälkeen. Normaalisti maksaa 12,90
Jos viitsisi ennen sopimuksen hyväksymistä lukea myös ne pienellä präntätyt, niin ei tulisi yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai mulla se jatkuu 4,90 3kk jälkeen. Normaalisti maksaa 12,90
Mulla sama, luki vielä erikseen että ei määräaikaisuutta. Tuo on varmasti joku eri kampanja.
Just vielä tarkastin, 3kk ilmainen ja sen jälkeen 4,90e/kk
Telian sivuilta:
”4,95 €/kk
Etuhinta Telian liittymäasiakkaille. Ei määräaikaisuutta. Lisäetuna maksuton 3kk kokeilujakso.”
Eli ap näyttäisi puhuvan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai mulla se jatkuu 4,90 3kk jälkeen. Normaalisti maksaa 12,90
Ap puhuu varmaan c-more TOTAL paketista, ainakin hinnasta päätellen.
Ja siinä tarjouksessa kyllä lukee selvästi, että jatkuu määräaikaisena tilauksena xx ajan.
Joten ketään ei huijata, jokaisen kannattaa lukea tarkkaan ne sopimusehdot.
Vierailija kirjoitti:
Kuka allekirjoittaa mitään sopimusta selvittämättä mitä tapahtuu ilmaisen tutustumisen jälkeen? Kai kaikki tietää ettei yritykset hyvää hyvyyttään mitään tutustumisjaksoja tarjoa
Se kyllä tosiaan pitää ihan erikseen siltä Telian myyjältä osata kysyä, että onko tämä määräaikainen sopimus, muuten sitä ei kyllä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka allekirjoittaa mitään sopimusta selvittämättä mitä tapahtuu ilmaisen tutustumisen jälkeen? Kai kaikki tietää ettei yritykset hyvää hyvyyttään mitään tutustumisjaksoja tarjoa
Se kyllä tosiaan pitää ihan erikseen siltä Telian myyjältä osata kysyä, että onko tämä määräaikainen sopimus, muuten sitä ei kyllä mainita.
Ei myyjältä mitään kannata kysyä, sillä myyjän puheet eivät riitatilanteessa merkitse mitään.
Ainoastaan allekirjoitetulla sopimuksella on merkitystä.
Asiakkaalle valehtelu on ihan ok.
Ihan tämän vuoksi ei kannata kuunnella niiden puhelin- ja ständimyyjien paskanjauhantaa vaan selvittää asiat ihan itse. Kannattaa tarkasti perehtyä ihan jokaisen palvelun ehtoihin ennen kuin sopii yhtään mistään kaupoista. Näin myös esim. vakuutusten kohdalla. Muuten tulee näitä "yllätyksiä". Kusettavat mitkä kerkiävät koska voivat ja siitä saa hyvin fyffee.
Silloin kun asiakas huomaa olleensa tyhmä, hän yrittää muiluttaa sen myyjän syyksi🤣
Ja tämä pätee jopa ruokakaupoissa.
Elisa on se kusetusfirma, ei telia.
Telia oli minullekin karmea asiakaskokemus ja päätin silloin etten käytä enää koskaan firman palveluja.
se riippuu kuinka paljon pientä pränttiä siine on ujutettu. Kun irtuduimme uliselta, emme olleet ikinä tehneet sinne sopimusta vaan majakkafirmalle. Meinattiin myös lyödä luuri korvaan puhelinmyykjälle joka kesken nlounasajan yritti tyrkyttää muoviboksejaan kun ei simmukkan sisätiloissa oikein hohkaa. Eikä toisaalta haluttu kiinan kansanpuolueen live-istuntoja streamina.
onko tämä kenties ulisevan botti?
Ihan hyvä vinkki lukea ne ehdot, oli sitten mikä firma tahansa kyseessä. Tässä tarjouksessa kannattaa huomioida että edullinen hinta on sidottu liittymäjäsenyyteen. Jos vaihtaa liittymän, maksaa sitten isompaa kk-maksua. Sekin tosin kerrottiin heti ensimmäisessä uutisessa jossa tästä uudesta jutusta kerrottiin.
Ihan samanlaiset pienet präntit ne on muillakin.
t. ex-telialainen :)
Ap puhuu paskaa ja jokseenkin varmaa että tuo olisi laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vinkki lukea ne ehdot, oli sitten mikä firma tahansa kyseessä. Tässä tarjouksessa kannattaa huomioida että edullinen hinta on sidottu liittymäjäsenyyteen. Jos vaihtaa liittymän, maksaa sitten isompaa kk-maksua. Sekin tosin kerrottiin heti ensimmäisessä uutisessa jossa tästä uudesta jutusta kerrottiin.
Ihan samanlaiset pienet präntit ne on muillakin.
t. ex-telialainen :)
Painu v***n :)
t. ex-asiakas
Kuka allekirjoittaa mitään sopimusta selvittämättä mitä tapahtuu ilmaisen tutustumisen jälkeen? Kai kaikki tietää ettei yritykset hyvää hyvyyttään mitään tutustumisjaksoja tarjoa