Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia tuntemuksia ootte saanut meditoidessa?

Vierailija
27.10.2020 |

Mä alan joskus tärisemään kauttaaltaan tosi hervottomasti. Oon vaan ajatellut että kroppa purkaa lihasjännityksiään. Onko muut kokenut tämmöistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te luulette että tuo paska on terveellistä tai hyväksi mielelle?

Paska? Siis normaali toiminta jota voi kutsua myös meditoimiseksi.

Vierailija
22/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa keskittää ajatus siihen mitä haluaa. Esimerkiksi: Haluan kaukokatsoa läheistä metsää turvallisesti mitä näkyy, visiot, itseni suojaten jne. Käskyt. Silloin ehkä voi keskittyä tiettyyn asiaan, eikä kaikki chakrat ole yliaktiivisia tai valokeho. Maadoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pitkästyminen ja kehon puutuminen. Kävin kerran sellaisen intensiivisen MBSR meditaatiokurssin, ja siellä retriittiviikonloppuna jopa varoiteltiin, mitä kaikkea voi tuntea, alitajunnasta tulla tavaraa pintatietoisuuteen jne.  Ja monet kokikin kaikkea erikoista. Mulla vaan silloin tällöin päässä kulki ajatus että mitähän kello on, alkaa olla tylsää. Tai että jalat puutuu, pitäisiköhän vaihtaa asentoa. Olen ilmeisesti tosiaan niin tylsä tyyppi, ettei siellä sisälläkään ole mitään kiinnostavaa joka meditoidessa tulisi pintaan.

Vierailija
24/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta on, että saattaa tulla mieleen, joku ikivanha tilanne tai tapahtuma, jota ei ole muistanut vuosikymmeniin. Silti kuitenkin jossakin kopan syövereissä luurannut kaikki vuodet.