Mikä on puolisosi BMI? Entä omasi?
Kommentit (21)
Molemmilla 26.
Miehelle se on vielä ok mutta itse pyrin normaalipainoon takaisin. Tämä on korkein lukema ikinä:(
Vaimo 22 ja minä 21. Oma painoindeksini muuttui tuolla uudella laskurilla yhden pykälän pienemmäksi. Vähän kuin entiset L-koon vaatteet vastaavat nykyistä M-kokoa, ettei ihmiset tuntisi itseään lihavaksi vaan hyvillä mielin ostaisivat uusia vaatteita.
Mies 30
Minä 43
Kahdenkymmenen yhdessäolovuoden aikana minä olen tullut alaspäin ja miehen lukema on noussut viitisen verran. Ehditäänköhän me vielä samoihin lukemiin, saapa nähdä. :)
En tiedä. Mies käy puntarilla mutta en ole seurannut vierestä. Harrastaa juoksua ja on mielestäni timmissä kunnossa. Itse en käy puntarilla koskaan. Arvelen olevani lähellä normaalipainoa ellen reilusti.
Mies 22,5, minä 22,7. Ajattelin että ollaan tavallisia keski-ikäisiä pötkylöitä, mutta mehän ollaankin ketjun hoikimmat so far!
Minulla vähän yli 30, miehen tarkkaa painoa en tiedä mutta uskoisin että aika samassa BMI:ssä ollaan.
Molemmilla sama painoindeksi (25,5).
Erotuksena se, että miehellä paino koostuu pääosin lihaksista, minulla taas rasvasta.
36/34