Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia tuntemuksia ootte saanut meditoidessa?

Vierailija
27.10.2020 |

Mä alan joskus tärisemään kauttaaltaan tosi hervottomasti. Oon vaan ajatellut että kroppa purkaa lihasjännityksiään. Onko muut kokenut tämmöistä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, normisetti, mutta sekin menee ohi

Vierailija
2/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viileä tuuli puhaltaa mun otsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilua ja tuota vapinaa olen myös kokenut. Se on se kehon luonnollinen stressinpoistojärjestelmä ,eli TRE Jotkut käy ihan ohjauksessa täristämässä itseään kun se on meiltä ihmisiltä unohtunut. Eläimillä tää reaktio on vielä ja tosi hyvä tapa purkaa kehon jännityksiä ja traumoja

Vierailija
4/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtauksen - sen jälkeen en ole meditoinut.

Vierailija
5/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriviä väripilviä, selkärangan kuumenemista...

Vierailija
6/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkikohtauksen - sen jälkeen en ole meditoinut.

Kotona turvallisessa ympäristössä voi olla hyödyllistäkin päästää pelkoja purkautuu kehosta ja mielestä rentoutusharjoituksilla ja meditaatiolla.

Mä näkisin asian näin, koska se panikkihäiriö ainakin itsellä johtui just siitä että oli niin kauheat suojaukset päällä 24/7 ,että se paniikki sitten puski väkisin pintaan.

En ole kärsinyt enää vuosiin vaivasta ja kaikki menetelmät millä purkaa kehon jännityksiä on itselleni ihan välttämättömiä. Patoan niin paljon sisälleni,että niitä on hyvä päästellä välillä ulos.

Vierailija
7/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottoman olon

Vierailija
8/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meditoitte? Ainoa tuntemus minulla on että tää on saakelin tylsää. Nuorempana oli jotain ihme psykedeelisiä näkyjä ja kävin moikkaamassa saatanaa. Mutta silloin pitää tönöttää useempi tunti että sai päänsä niin sekaisin.

Vierailija
9/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset fyysiset tuntemukset on melko välttämättömiä meditoidessa. Siinä kamppaillaan niin omien lukkojen ja pelkojen kanssa. Nämä kyllä hellittää kun meditoi säännöllisesti.

Myös erilaisia tunnetiloja avautuu meditoinnin avulla. Tunteet ikäänkuin ryöpsähtää ja on paljon avoimempi. Voi olla tosi vapautunut olo meditoinnin jälkeen tai vaikka seuraavana päivänä. Myös vihan,ahdistuksen ja surun tunteet voi nousta pintaan.

Vierailija
10/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa väreilee ympärillä

Vierailija
11/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suosituksia ensikertalaiselle meditoijalle?

Vierailija
12/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgastisia muun muassa.

Vierailija
13/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu alas ja pidä turpasi kiinni.

-Vanha zen-viisaus

Vierailija
14/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te luulette että tuo paska on terveellistä tai hyväksi mielelle?

Vierailija
15/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te luulette että tuo paska on terveellistä tai hyväksi mielelle?

Joo-o.

Vierailija
16/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aloittaa ihan istumalla selkä suorassa,joko risti-istunnassa tai polvien päällä. Makaamista en suosittele,koska siinä helposti alkaa vain nukuttaa .

Tuolilla tykkään itse istua myös niin että jalkapohjat on tukevasti lattiassa ja kädet lepää reisien päällä.

Voit alkuun vaan istua hiljaa paikoillaan ja antaa kehon rentoutua . Sulje sitten silmät ja keskity hengitykseen. Se auttaa keskittymään ,kun mietit sisään ja uloshengitystä. Voit vaikka hengityksen tahdissa toistaa mielessäsi "sisään,ulos "

Siitä sitten vaan kokeilemaan! Annat ajatusten vapaasti harhailla ja aina kun ajatukset lähtee laukalle koitat muistaa palata tuohon hengitykseen.

Tsemppiä! 🙂 Meditoinnilla on lukuisia terveysvaikutuksia henkiseen ja fyysiseen terveyteen. Parantaa unenlaatua,eli nukut syvemmin. Lihasjännitykset hellittää ,ahdistus ja pelot helpottaa.. ym..ym..

Vierailija
18/24 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet tätä? Katsotte jotain ja kuuntelette samaan aikaan? Todella vaikeaa. Tai tuntea naama ja katsoa jotain samaan aikaan. Äärettömän haasteellista.

Vierailija
19/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Meditoidessa voi tuntea tuntemuksia missä tahansa päin kehoa. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
20/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiaa väreilee ympärillä

Tämä on ihanan ja jännän tuntuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi