Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki synnit- viimeinkin suomalaista laatuviihdettä

Vierailija
27.10.2020 |

Oletteko katsoneet? Paras suomalainen sarja pitkiin aikoihin. Mitä piditte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta ei se kyllä ollut mitenkään laadukasta tai hehkuttamisen arvoista. Jotenkin kliseinen ja ennalta -arvattava. Mun mielestä esim. Hotelli Swankin oli parempi.

Vierailija
2/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä, suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen katsonut mitään sarjoja putkeen, vaikka perheen nuoriso katsoo netflixiä. Mutta Kaikki Synnit koukutti ja katsoin parissa päivässä.

Hienoa, että suomalaisetkin osaavat tehdä uskottavan murhasarjan. Minulle uutta. Aiemmin katsonut Wallanderia ja Beckiä sekä siltaa.

Vierailija
4/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hotelli Swan oli törkeän huono!! Piti jättää kesken. Kaikki synnit erittäin onnistunut!

Vierailija
5/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella aidot näyttelijät. Moniulotteinen rikossarja.

Vierailija
6/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hotelli Swan oli törkeän huono!! Piti jättää kesken. Kaikki synnit erittäin onnistunut!

Samaa mieltä. Hotelli Swan oli todella huono. Kaikki synnit koukuttava. Kertoi todella hyvin lestadiolaisarjesta ja sen pimeästä puolesta.

Vierailija
7/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Hotelli Swan oli todella huono. Kaikki synnit koukuttava. Kertoi todella hyvin lestadiolaisarjesta ja sen pimeästä puolesta.

entisenä lestadiolaisena en juurikaan tunnistanut kyseistä uskontoa tuosta sarjasta. 

Vierailija
8/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot putkeen ja odottelen jo toista kautta. Tässä sarjassa oli kaikki kohdallaan. Olen yrittänyt katsoa Sorjosta ym. suomalaisia rikossarjoja, mutta eivät ole iskeneet. Tämä iski!

Vierailija
9/9 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes Holopainen tekee loistavan suorituksen.