Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkausrutiinisi? Kerro miten ja millä meikkaat

Vierailija
06.02.2014 |

Mitkä ovat rutiinisi meikkauksessa? Miten ja millä tuotteilla meikkaat? 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:08"]

Huvittaa kyllä, miten paljon annatte mainosten vaikuttaa kulutuskäyttäytymiseenne! Niillä tuotemerkeillä ei oikeasti oo niin kovin suurta merkitystä lopputuloksen kannalta. Turhat hajusteetkin tekee kropalle pahaa.

Mutta jokainen tyylillään. Itse en kyllä pistäisi tuollaisia euromääriä kasvoihini. Kaunis olen ilmankin. =)

[/quote]

Näin puhuu ihminen, joka ei ole käyttänyt hyviä merkkejä... Koitapa oikeasti verrata esim diorin luomivärejä vaikka maybellinen luomiväreihin... Eroa on oikeasti kuin yöllä ja päivällä. Sama juttu kunnon meikkivoiteiden kanssa. Eikä kaikki kosmetiikka ole hajustettua.

Kaunis olen minäkin ilman meikkejä, mutta itse tykkään korostaa parhaita piirteitäni vielä erityisesti, jolloin olen tyrmäävän kaunis. Käytä sinä vain peitepuikkojasi :D

[/quote]

Juu, näin taidan tehdä edelleen. =D

Vierailija
22/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: ei ole luonteesi ainakaan kaunistunut meikkien avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitan matte moussea nenälle ja silmien ympärille. Sitten holvaan koko naaman meikkipuuterilla. Varjostan poskeni ja leukani varjostusvärillä isolla siveltimellä. Laitan poskipunaa poskiin ja aurinkopuuteria suurpiirteisemmin myös vähän ohimoille ja leukapieleen. Rajaan silmät yläpuolelta ja osittain alhaalta nestemäisellä eyelinerillä, alaluomet rajaan myös valkoisella "sisäpuolelta". Laitan silmäkulmiin mustaa luomiväriä, jota häivytän helmiäisharmaalla keskelle päin. Harjaan mustaa ripsiväriä runsaasti ripsiin. Valmis! Meikkaan näin lähestulkoon joka päivä, olen ehkä yhden päivän kuukaudesta ilman meikkiä (jos olen vaan kotona).

Vierailija
24/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan tosi harvoin, mutta en tajua miten te saatte meikattua noin nopeasti? Minulla on tuheat ja pitkät ripset ja pelkästään niiden meikkaamiseen ja ylimenneen meikin putsaamiseen menee toi 5min. 

Vierailija
25/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi näille "oon luonnon kaunis en tarvii meikkiä" tyypeille on ongelma jos jotkut haluaa meikata? Eiköhän suurinosa ihmisistä kuitenkin ole sitä mieltä että 99% naisista näyttää paremmalta meikattuna, kunhan se meikki on luonnollinen/hyvin tehty. Oma valinta kuitenkin meikkaako vai ei.

Vierailija
26/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:46"]

Minä meikkaan tosi harvoin, mutta en tajua miten te saatte meikattua noin nopeasti? Minulla on tuheat ja pitkät ripset ja pelkästään niiden meikkaamiseen ja ylimenneen meikin putsaamiseen menee toi 5min. 

[/quote]

avainsana onkin se rutiini. Ja mikä ettei ehkä hyvä ripsari ja vakaa käsikin. Minulla menee vajaa minuutti ripsien laittoon, ja siihen sisältyy jo se, että pyyhkäisen puuterivipalla pois ne ripsarin muruset, joita varisee, kun puhtaalla harjalla harjaan ylimääräiset väripaakut pois. Ylimeneviä tuhruja ei tule, kun on harjoitellut tuota melkein päivittäin jo... Hmmmm.... 34 vuotta.

20

Vierailija
27/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusmeikki (asiointi,työ)

koska kärsin aknesta on pakko laittaa kunnon meikkipohja...

ekaksi evelinen pohjustusvoide,peitekynää akne alueille.meikkivoide,valokynä,puuteri,poskipuna,aurinkopuuteri.

kulmat meikkaan luomarilla,ylärajaus kajaalilla siis niin ettei se näy, vähäsen vaaleaa luomaria ja ripsaria.

huuliin punaista huulirasvaa, päälle joku kiiltävä huulirasva tai kiilto.

Vierailija
28/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kosteutan kasvot Nivean rasvalla

2. Laitan Lumene natural code-meikkivoidetta

3. Vahvistan kulmia Lumene Natural coden kulmakynällä

4. Laitan jotain ripsiväriä

:D siinä se. Joskus kun on aikaa ja fiilistä, laitan luomiväriä, rajaan silmät ja taivutan ripsiä.

Vierailija
29/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaisen vähän vauvan paskaa poskipäihin ja that's it. Ihana pähkinäinen kuulto.

Vierailija
30/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:36"]

18: ei ole luonteesi ainakaan kaunistunut meikkien avulla.

[/quote]

Ei, se lienee luonnonkaunis ;). Ehkä on sitten pakko näyttää tyrmäävän kauniilta, niin olen sitten melkein tasoissa teidän herttaisten persoonien kanssa.

Tosiasiassa vain ärsyttää, kun itselle mieluinen harrastus aiheuttaa joissain tuollaisia "minä en tarvitse meikkiä, olen kaunis saunanraikkaana." kun se tuskin on tosiasia... tai juuri tietämättömyys meikkien laadullisista eroista. Vaikka joku nauttisi piheyttään euroshopperin tms kahvista, se ei tee siitä yhtä laadukasta kun joku parempi merkki.

Vierailija
31/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi näille "oon luonnon kaunis en tarvii meikkiä" tyypeille on ongelma jos jotkut haluaa meikata? Eiköhän suurinosa ihmisistä kuitenkin ole sitä mieltä että 99% naisista näyttää paremmalta meikattuna, kunhan se meikki on luonnollinen/hyvin tehty. Oma valinta kuitenkin meikkaako vai ei.

[/quote]

Ei ole ongelma minulle. Aika huvittavaa se kyllä on, miten paljon aikaa ja rahaa monet naiset käyttävät turhiin tuotteisiin. Ja ajatelkaapa, mitä kaikkea ihanaa jää elämättä ja kokematta, kun keskittyy vain omaan ulkonäköönsä!

Vierailija
32/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puhdistan ihon. Pesen ihan vain Lactolinella ja kosteutan Humektanilla, silmänympärysvoidekin on Pirkkaa. Olen käyttänyt kalliita puhdistusaineita vuosien varrella, mutta olen todennut, että halvemmallakin pärjää.

- Meikkipohja vähän vaihtelee. Viime aikoina olen käyttänyt Misshan BB-voidetta (korealainen merkki, tilattu eBaysta), mutta tykkään myös Lumenen CC-voiteesta ja Bare Mineralsin mineraalimeikkipohjasta.

- Peitän ihon pienet virheet Maybellinen Fit Me -peiteaineella ja sipaisen silmänympäryksille Lumenen valokynää. Tuli pihinä hankittua tuo Lumene, vaikka YSL:n Touche Eclat on parempi. No, kyllä tuokin menee.

- Jos olen käyttänyt nestemäistä meikkivoidetta, kiinnitän meikin ihan ohuella kerroksella Natural Coden kivipuuteria.

- Poskipunana käytän NARS:in Orgasmia (heh).

- Minulla on luonnostaan aika tummat ja paksut kulmat, joten täytän niitä ihan vähän Yves Rocherin kulmakynällä.

- Luomiin käytän vaihdellen Urban Decayn Naked-paletteja, pohjustuksena Lumenea.

- Taivutan ripset ja levitän niihin Max Factorin 2000 Calorie -ripsaria.

- Huuliin tulee ihan vain rasvaa, joskus jaksan panostaa ja käytän Viva la Divan huulipunaa.

Tämä on siis perusteellinen meikki. Yksinkertaisin versio arkimeikistä on Lumenen CC-voide ja ripsari, enkä kyllä edes joka päivä jaksa käyttää luomiväriä.

Vierailija
33/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että miksi ihmeessä täytyy itseään noin paljon meikata arkena? Monella on hirveä pakkeli naamassa. Onko olo epävarma ellei paklaa koko naamataulua? Vai mikä on syy että meikkaa runsaasti.

Vierailija
34/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC-voide, silmämeikin pohjustusvoide, peitepuikko sormin.

Sitten aurinkopuuteri/poskipuna ja puuteri sudilla.

Eyeliner ja ripsiväri. Joskus käytän huulipunaa tai sävyttävää huulirasvaa.

Vierailija
35/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Ei ole ongelma minulle. Aika huvittavaa se kyllä on, miten paljon aikaa ja rahaa monet naiset käyttävät turhiin tuotteisiin. Ja ajatelkaapa, mitä kaikkea ihanaa jää elämättä ja kokematta, kun keskittyy vain omaan ulkonäköönsä!

[/quote]

;-))

ei, kyllä minä ainakin ehdin kiinnittää huomiota kymmeniin muihinkin asioihin. Tuohon menee päivässä aikaa kymmenen minuuttia aamulla ja pari minuuttiaillalla (kasvojen puhdistus ja yövoide). Jää jäljelle 1428 minuuttia kaikelle muulle... 

En ole mikään tyrmäävä ilmestys ilman meikkiä. Ikääkin siis jo melkein 50 vuotta, joten mielestäni hyödyn meikkaamisesta aika lailla noin ulkonäöllisesti. Teen asiantuntijatyötä, jossa minä päivänä hyvänsä tapaan työn puolesta ministereitä, presidenttejä, yritysjohtajia, akateemisia osaajia, filmitähtiä... Joten en oikein sen takia viitsisi olla duunissa naama saunapuhtautta kiiltäen.

Mutta sinä saat ihan vapaasti olla meikkamatta. Ilmeisesti et sitten käy kampaajalla tai kampaa tukkaasikaan, koska se olisi "omaan ulkonäköösi keskittymistä", hmmm...? Vai oliko se ehkä niin, että se, mitä SINÄ teet, on järkevää, tarpeellista ja hyvää ja se, mitä MUUT tekevät, on turhaa kouhotusta, tyhjäpäistä ja turhamaista...?

;-DD

20

Vierailija
36/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:24"]

Täytyy kyllä sanoa että miksi ihmeessä täytyy itseään noin paljon meikata arkena? Monella on hirveä pakkeli naamassa. Onko olo epävarma ellei paklaa koko naamataulua? Vai mikä on syy että meikkaa runsaasti.

[/quote]

en tiedä muista, mutta ainakin minulla iho on sellainen, että hyvä lopputulos vaatii hyvän pohjan. Lopputulos ei ole silti kovin meikattu, vaan luonnollisen näköinen.

20

Vierailija
37/107 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin osata meikata mutta en oikein osaa.

Ainut mitä laitan on ripsiväri ja joskus voin oikein hurjastella ja laittaa vähän puuteria mutta sitä tapahtuu jonkun kerran vuodesta jos vietän kavereiden kanssa iltaa.

Ja en ole mikään luonnonkaunis yksilö.

Vierailija
38/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! Näitä on kiinnostava lukee! :)

Vierailija
39/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan kasvoni rassul (ghassoul) savella, kosteutan kookosöljyllä ja meikit on luonnonkosmetiikkaa tai mineraalimeikkejä.

Vierailija
40/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan kasvoni rassul (ghassoul) savella, kosteutan kookosöljyllä ja meikit on luonnonkosmetiikkaa tai mineraalimeikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi